Cosim plegades

sivi
:: zebra
Ubicació: girona
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am

Re: Cosim plegades

dj. març 22, 2012 3:40 pm

Quin estres!!!! Escriviu moltes coses en un dia!!!!
A mi la idea dels dos projectes mensuals hem sembla be, així qui vulgui alguna cosa mes complicada ho pot fer, i les novates farem el que podrem.
Ja tinc el dou-dou fet, l'he fet diferent al que hem proposat, però per començar...
Hem guardo la cara d'en MIC per alguna cosa per la berta.
Les bosss que proposeu per dur bolquers i per dur el berenar m'interessen!!!
Noies esteu fent una gran feina amb aquest post!
Imatge

Imatge
petitaformigueta
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

dj. març 22, 2012 8:48 pm

Nacristai m'encanta el teu Doudou >.-<: >.-<:
A veure si aquest cap de setmana puc fer el meu!!!!
Imatge
RAM
:: gosset
:: gosset
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

dj. març 22, 2012 9:24 pm

Noies!!!!!!!!!!!!!
Com escriviu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sóc incapaç de recordar tot el que he llegit, que em patina la neurona :content: :content: :content: :content: :content: :content:

Fuzzton, jo tampoc veig que el nivell de dificultat hagi de ser un problema... jo sóc de les que tinc màquina des del gener però que em llenço de cap a la piscina, faré el que calgui!!!!!!!!!!!!!!!!!! I si veig que és massa dificil, doncs no sé, potser descanso d'aquell projecte i ja faré el seguüent, cap problema :ok:
Això de proposar-ne dos cada vegada em sembla perfecte!!! Ara, si t'agrada tot com em passa a mi en tindré dos per fer cada vegada!!! Quina feinada :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Nacristai, molt xulo el doudou!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Jo a veure si demà acabo un informe que he d'enllestir i m'hi puc posar! M'anirà perfecte per una amiga que ha de parir a l'Abril i li vull fer un pack de naixement :cnena: :cnena: :cnena: :cnena:

Dels projecte proposats, que us puc dir... m'agraden tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Apa, bona nit cosidores!
19/7/11: Neix la princesa!!!
socpetitona
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

dj. març 22, 2012 10:33 pm

Pitigat bonissimes les imatges!!! La segona m'encanta!!

Estic d'acord amb la fuzzton, pero si posem cada mes dos projectes arribara un moment k ja no tindrem mes idees, no? Jo faria 1 mes facil i 1 mes dificil, malgratb1 sigui experta potser li be de gust fer un doudou per regalar, no? Jo per exemple soc intermedi pero ara per ara fer un doudou no cal, tinc els nens k ja no en voldran, i cap amiga esperant... Pero em guardo el tutorial per mes endavant!!
Amb aixo vull dir que tan es el que es pengi i el nivell, si un mes no agrada o no ve de gust saltem al proper, no??

El coixi es podria posar tambe com a projecte!
Imatge
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

dv. març 23, 2012 7:23 am

Ai nenes, que ahir no em vaig poder sentar tranquil·la a llegir-vos i no he actualitzat res. Ara m'hi posaré.

Una cosa. M'acabo d'adonar que m'he oblidat de posar un pas en el tutorial. Per les que el tingueu fet, no és res massa important. Ara miraré de modificar-lo i penjar el correcre.
El pas és: quan tenim ja cosit el doudou per les linees marcades i just abans de donar-li la volta per tancar-lo, tallar les puntes dels escuadres perquè quedi més ben acabat i no fagi bony.
Aix perdoneu, però aquestes son les coses que ja es donen per suposades i que potser les que comenceu no sabeu.
Fuzztoon

dv. març 23, 2012 7:51 am

Ja està actualitzada la primera entrada amb les participants, projectes, peticions i nivells. Si no us fa res, reviseu que no m'hagi deixat res ni a ningú. Els projectes que falten posar nivell, si us plau, aneu-ho dient per a poder fer millor les votacions.
Fuzztoon

dv. març 23, 2012 7:54 am

Per cert, per l'abril només tenim triat el projecte dels pantalons i pel maig el del kimono. S'haurien de votar alguns projectes per a fer els dos mensuals.
L'armilla ha caigut dels projectes i ha passat a peticions ja que la Bipa el va proposar, però no es veu capaç de fer-lo ni el tutorial, o sigui que fins que no hi hagi algú que en fagi el tutorial, queda aparcat....
nacristai
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

dv. març 23, 2012 8:09 am

A veure, jo puc fer el tutorial de la fundacx la cartilla de salut q n'haig de fer una x la futura cosineta q naixera al maig. Es molt senzilleta i practica. Provaré de fer el kimono pero sembla dificil, i jo no en se tant, ho provare i snire fent fotos i si queda be faig el tuto, us sembla???perdoneu q escrigui aixi d malament, estic amb el mobil mentre els meus 3 homes dormen!!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Fuzztoon

dv. març 23, 2012 8:39 am

Ok, nacristai, estàs apuntada per a fer el tutorial d'aquestes dues coses. Tranquila amb el kimono, ves fent com puguis i si no t'en surts, doncs es canvia de projecte.

Jo vull votar perquè la Momo fagi el de la Túnica. M'agradaria fer-li a l'Emma per ara a la primavera i el patró va agradar bastant, ja que moltíssima gent m'el va demanar. O sigui que jo voto la túnica com a projecte intermig-dificil d'abril!
nacristai
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

dv. març 23, 2012 9:07 am

Ei siiii!!! Creieu q es podria fer x tamany adult??? Es q despres del part m'he quedat fatal i necessito roba w disimuli i la tunica es una bOna opcio!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

bipa
Contacta:
Ubicació: Maresme
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm

dv. març 23, 2012 9:07 am

Fuzztoon ha escrit:Per cert, per l'abril només tenim triat el projecte dels pantalons i pel maig el del kimono. S'haurien de votar alguns projectes per a fer els dos mensuals.
L'armilla ha caigut dels projectes i ha passat a peticions ja que la Bipa el va proposar, però no es veu capaç de fer-lo ni el tutorial, o sigui que fins que no hi hagi algú que en fagi el tutorial, queda aparcat....

Ei, que vaig dir que jo sola no però que amb la meva super tia si, així que miro de quedar amb ella i el recuperem :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
nessy
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am

dv. març 23, 2012 9:10 am

Jo també vull fer la túnica aviadet, que n'he de fer dues pels nanos de cara a juny que tenim boda i he de practicar (de fet el pare diu que vol anar com ells, la tunica de lli i texans :-o00m )
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Dolo
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 2:34 pm

dv. març 23, 2012 9:28 am

Fantàstic Fuzztoon!!

A mi m'agradaria saber fer aquest vestidet per la meva nena: http://smashedpeasandcarrots.blogspot.c ... ttern.html
el va posar la Irina i és xulíssim!!! vaig imprimir el patró però una mica d'ajuda no m'aniria geeeeeens malament!! :camio:

Felicitacions a totes per aquest mega post!!!! :-()-)
Fuzztoon

dv. març 23, 2012 9:38 am

bipa ha escrit:
Fuzztoon ha escrit:Per cert, per l'abril només tenim triat el projecte dels pantalons i pel maig el del kimono. S'haurien de votar alguns projectes per a fer els dos mensuals.

Ei, que vaig dir que jo sola no però que amb la meva super tia si, així que miro de quedar amb ella i el recuperem :ok: :ok: :ok:

Aix perdona, no et vaig entendre doncs!!!!
Fuzztoon

dv. març 23, 2012 9:42 am

Doncs a veure, recopilem vots per els projectes "no fàcils"

Túnica: 3 vots
Armilla: Portavem 3 vots, si no recordo malament

Momo i Bipa, alguna de les dos podria tindre el tutorial fet per l'abril?
Momo
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dv. març 23, 2012 10:05 am

Miro a veure si què em deixen cosir aquest cap de setmana i us dic algo...
Penso que sí que el podria tenir, però clar, només queda aquest cap de setmana i avui a la nit no compta, que ahir vaig tenir un sopar i avui estic de ressaca. o-o:) neu:-)
De totes manera prioritzo la túnica. :ok:
petitaformigueta
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

dv. març 23, 2012 10:10 am

Un altre vot per la túnica!!!!
M'agradaria fer una bossa-motxilla per anar a l'escola tipus aquesta: http://cdn.babble.com/family-style/file ... pack06.jpg
Imatge
piruleta
:: lleona
Ubicació: Granollers
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am

dv. març 23, 2012 10:26 am

A veure he escrit i veig que no l'he tramés bé, tornem-hi, si ja us dic que jo i les tecnologies!!

A mi tant la túnica com l'armilla em semblen "estupendes", tindré a tres candidats de diferents edats així que perfecte!
Ara em tocarà una època de poca activitat o molta segons com us ho mireu, desprès de que neixi l'emma m'ofereixo per probar de fer qualsevol cosa a risc de que surti algun xurro, però per probar que no quedi!!

Nacristai el dodou, genial, m'encanta la tela!!!

El vestit de la Irina tb estaria bé, fresquet per l'estiu i si es taquen dones la volta i llestos, n'he fet per les nines de la Rita i no em van semblar complicats. Creieu que en podriem treure el patró tamany nena d'algun lloc, així tb seria un projecte facilet.

Noies, heu pensat en faldilles! Les que tenim nenes es converteixen en un bon recurs sobretot si et toca una princeseta com la meva!! Jo ara ja li poso amb malles a sota i bambes per anar ben cómode al cole i ella satisfeta perqué porta faldilla.
Són molt fàcils i es poden complicar tant com vulguin, proposo de fer-ne alguna de senzilla per combinar amb algun dels projectes més complicats, de les de vora i goma i llestos!!
Tinc un mocador de floretes, que vaig comprar de rebaixes al Zara (2€), pendent de convertir-se en faldilla, que la Rita ja espera, així que si voleu vaig fent fotos i després ja decidim que en fem.
Aix... vull fer moltes coses i no sé pas si l'Emma em deixarà, de moment encara no ha nascut i ja no em deixa que portem una setmaneta!!! A veure si amb el solet jo tb m'animo una mica i comença l'activitat!!
piruleta
Ubicació: Granollers
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am

dv. març 23, 2012 10:26 am

petitaformigueta ha escrit:Un altre vot per la túnica!!!!
M'agradaria fer una bossa-motxilla per anar a l'escola tipus aquesta: http://cdn.babble.com/family-style/file ... pack06.jpg

Jo d'això no en tinc ni idea noia!! Segur que algú sap com es fan, aquí entre totes fem de tot :b-)))
Fuzztoon

dv. març 23, 2012 10:51 am

Recopilació de vots:

Túnica: 4 vots

Armilla: 3 vots.

Momo, dic a l'abril però diria que no cal que estigui pel dia 1 d'abril dona....

Piruleta, poso la faldilla a projectes fàcils. Jo a l'Emma de moment encara no n'hi posa ja que ella encara va molt pel terra, però diria que en un futur no gaire llunyà me'n faré farts!!!!

Petitaformigueta, anoto la teva petició, a veure si algú en sap fer...

Torna a “Projectes de Costura”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: