Cosim plegades

Ponioleta
:: dragona
Contacta:
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm

Re: Cosim plegades

dc. nov. 07, 2012 10:06 am

A mi m'encantaria fer un estoig enrollable, però no sé si algú pot fer o té un tutorial...

I sinó el que sigui que ara estic hiperactiva! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
nacristai
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

dc. nov. 07, 2012 2:11 pm

Jo en vaig fer un d'estoug enrollable i son molt senzills, però encara no he acabat el tuto q tinc pendent... Aixi q jo no em puc comprometre xq se'm cau la cara de vergonya, la feina nova em "roba" gaire bé tot el meu temps...
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Majka
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

dj. nov. 08, 2012 12:46 pm

Jo volia fer per regal de nadal l'estoig tipus maleteta per portar els colors i una llibreta, el trobo molt pràctic per deixar-lo al cotxe o per quan vas d'excursió o de restaurant. L'únic que avui surto de comptes i veig complicat comprometrem per fer el tutorial per aquest mes. Com a molt si us interessa el tipus maleteta puc mirar de fer-l'ho pel mes que ve i així potser també us pot servir de regal de nadal.
http://www.theribbonretreat.com/blog/co ... orial.html
estoig maleteta.jpg
Majka

dj. nov. 08, 2012 12:51 pm

us fico una altra foto de distribució de l'interior per tenir diferents idees.
estoig maleteta 2.png
patufa
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

dj. nov. 08, 2012 12:53 pm

Que xula la maleta!!!! M´interessaria com a regal de nadal pels meus fills!!! Per quan anem a fora s´entretindrien molt.....

Es podria intentar.......

A veure si em puc apuntar a algun projecte..

Ups Majka, ens hem creuat!
bipa
:: zebra
Contacta:
Ubicació: Maresme
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm

dj. nov. 08, 2012 1:24 pm

Jo vaig fer l'enrotllable que és ràpid i fàcil. I segurament també faré alguna maleta per nadal doncs no he pogut resistir la temptació i he comprat roba de pissarra i la idea és fer la maleta i dins que hi hagi la roba de pissarra i algun espai per posar els guixos o retoladors-guix que he vist que hi ha (i que no és tant brut)....

Si us interessa miro de fer fotos del procés i a veure si puc fer-ne un tutorial.... i ahir vaig començar una funda pel portatil per regalar a ma neboda i no vaig pensar en fer fotos !!!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
sivi
Ubicació: girona
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am

dj. nov. 08, 2012 6:04 pm

quina pila d'ideas noves!!!i quina maleta mes xula i pràctica!!!
Jo m'apunto si algu s'atraveix amb el tutorial!!!!!
Imatge

Imatge
Ponioleta
Contacta:

dj. nov. 08, 2012 7:14 pm

a mi m'encantaria la maleta o l'estoig enrollable x fer un Cosim Plegades. Jo el faig segur!!

Si alguna pogués fer un tuto seria genial!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Majka

dj. nov. 08, 2012 9:08 pm

Jo ja ho he dit que si voleu puc tenir el tutorial com a projecte de desembre, però pel novembre si hi ha algú altre que es vulgui oferir a fer una altra cosa, endavant!! Avui surto de comptes i vull acabar coses que tinc començades abans de posar-m'he a fer aquest tutorial. Si es retarda molt la nena el puc tenir abans, però no hem puc comprometre en ferm de tenir-ho per aquest mes.
Silka
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

ds. nov. 10, 2012 3:00 pm

bipa ha escrit:Jo vaig fer l'enrotllable que és ràpid i fàcil. I segurament també faré alguna maleta per nadal doncs no he pogut resistir la temptació i he comprat roba de pissarra i la idea és fer la maleta i dins que hi hagi la roba de pissarra i algun espai per posar els guixos o retoladors-guix que he vist que hi ha (i que no és tant brut)....

Si us interessa miro de fer fotos del procés i a veure si puc fer-ne un tutorial.... i ahir vaig començar una funda pel portatil per regalar a ma neboda i no vaig pensar en fer fotos !!!!

Hola!!
Jo us vaig seguint com puc perque tinc dos peques que no em deixen temps.. Tot just m.he comprat una maquina de cosir i estic intentant informar.me x iniciar.me q tinc moltes ganes!! Quan tindre temps???!!! Agggg...!!
Bipa! Vaig veure al teu blog els enrollables i m.han encantt!! Voldria fer.ne d.iguals!!! Jo tamve et demanaria un tutorial please... No se com es cus la goma per tancar l.estoig... Pot passar l.agulla de la maquina per sobre? No es fa malbe?? Ja veieu q no en se gaire...

Us felicito a totes.. Vaig mirant els vostres blogs i em feu molta enveja!!!
A veure si jo algun dia ho aconsegueixo!
Silka
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

ds. nov. 10, 2012 3:05 pm

Ah! Us passo link d.un tutorial d.enrollable pero de feltre

http://www.manualidadesconfieltro.info/ ... n-fieltro/
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

ds. nov. 10, 2012 3:27 pm

Imatge

Imatge
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

ds. nov. 10, 2012 6:14 pm

Ei noies jo m'apunto al cosim plegades de l'enrotllable i/o la maleta, m'encanten tots dos projectes! A part de tenir els colors endreçats segur que al meu patufo li agradaria jugar a posar i treure els colors a l'estoig. Va fem un enrotllable ara al novembre i la maleta al desembre? Aquest vespre em miro els links que heu posat a veure si m'animo jo a fer-vos la versió cosim plegades del SP! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

ds. nov. 10, 2012 6:18 pm

oh, ara m'he mirat aquest, és molt guai! Aquest blog és d'alguna de vosaltres? jo és que no tinc blog i no us tinc fitxades per blogs, hauré de fer-me una llista!

aquest de feltre que diu la silka també es veu ben bufó i senzill de fer! aquesta nit espero poder fer experiments!!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

ds. nov. 10, 2012 6:37 pm

no, no Lalona. La noia que el porta diria que no entra al SP. Però és un blog que M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :love:

No sé si surt fora de les regles del cosim plegades, però i si seguissim aquest tutorial? o algun que ens smebli bé, ja que com que som bastantes que el voldriem fer "aviat".... si no es fa així, a otra cosa :ok:
Imatge

Imatge
bipa
Contacta:
Ubicació: Maresme
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm

ds. nov. 10, 2012 8:21 pm

jo no vaig seguir aquest pero el proces va ser el mateix! be en comptes de boata vaig usar entretela. I si per cosir la goma es tant senzill com passar-hi per sobre aixo si unes quantes vegades per que quedi ben fort.. Jo uso gomes del cabell !

I a mi em sembla be usar directament aquest doncs esta molt ben explicat!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

dg. nov. 11, 2012 10:09 am

A mi també em sembla bona idea seguir aquest tutorial, que podem fer o enrotllat o per llibreta.
I jo de fet, li faré un a la companya de feina, que ha començat a estudiar ilustració un tamany bloc de dibuix i així d'alt també em donarà per 2 fileres de llapiços de colors, que en porta un futiment... jeje.
I per ma neboda li faré un tamany llibreta petita i li ficaré bolis d'aquells amb purpurina que li encanten. Ja m'estic emocionant! :b-)))
Edito per dir que, també podriem fer els dos projectes per aquest mes, ja que si fa no fa, és pràcticament igual, no?
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

dg. nov. 11, 2012 10:15 am

Per cert, que el de feltre éx xulo i "resulton", però trobo que per algo que es faci bastant ús s'acaba quedant una mica lleig...
Ho dic per la piruleta de feltre que els hi vaig ficar a les motxilletes, queda com llana desfilada a la superfície... així que millor un altre material.
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Bita
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dg. nov. 11, 2012 1:55 pm

Jo també m'apunto al estoig enrotllable :love:
Al post de projectes us vaig deixa un que vaig fer aquest estiu, us el deixo;
Aquest tutorial el vaig trobar a Pandielleando i em vaig enamorar
http://pandielleando.blogspot.com.es/20 ... tuche.html
A mi em va quedar així, li vaig afegir nanses per a portar per tot arreu i la veritat és que ha estat un èxit sobretot per el cotxe que les nenes ho tenien tot ordenadet, i com aquest estiu em fet moolllts quilòmetres han tingut menys estones per aborrir-se
és una carpeta- estoig-bossa
DSCF4389.JPG

DSCF4391.JPG

DSCF4386.JPG
Ponioleta
Contacta:

dg. nov. 11, 2012 2:03 pm

Bita, aquest tuto que has passat és genial!!

Els altres, com el que ha penjat la Nius, realment estèticament són preciosos, però pensant en el meu fill que fa servir més aviat ceres i "plastidecor" gruixuts, crec que m'interessa més que tingui butxaquetes.

Coincideixo que els de feltre queden molt resultons però és un material que es fa molt malbé i fa boletes i queda "lleig" de seguida.

Jo proposo que obrim un post específic al Cosim Plegades, posem els tutos útils que haguem trobat i qui vulgui que s'apunti i anem penjant fotos, compartint dubtes... què us sembla?

Si hi esteu d'acord, si voleu demà l'obro... (o si el vol obrir algú altre, per mi cap problema :ok: ). Serà un Cosim Plegades diferent però com que anem enfeinades per fer tutos específics i fa temps que no fem cap Cosim Plegades, crec que pot estar bé.
Així també ho deixem més "lliure" i poden sortir idees molt xules :ok: :ok:

Què us sembla? o-o:)

Imatge

Imatge

Torna a “Projectes de Costura”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::