Abril 2012 - Pantalons

Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: socpetitona » dc. maig 02, 2012 11:03 pm

Que xulos tots!!!
Itaca, quin nivell amb cremallera!! ;-)
Jo tinc quasi llestos els del nen, falta goma i baixos. Els he fet amb genolleres i butxaques, era la primera vegada que en feia uns i em vaig tirar a la piscina de cap i ho he provat tot de cop... Jijiji les butxaques massa separades del centre i les genolleres semblen tobilleres, pero amb la calmaaa... jejeje els de la nena ja quedaran millor!
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » ds. maig 05, 2012 10:04 pm

Ponioleta, si posats queden bé, el reste, a qui li importa? ;) ara anar practicant!!
Itaca amb cremallera... Uau!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » ds. maig 05, 2012 10:08 pm

Socpetitona, així es comença!!! A mi les butxaques encara em donen guerra, i un truquillo és fer unes genolleres ben grooosses, a part de divertides, segur que s'encerta amb el genoll ;)
Nyimpha, si encara no has posat la goma i has deixat la obertura per passar-la al darrers, pots posar un tros de veta de coloraines on hi ha el forat per marcar el darrera.
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: petitaemma » dg. maig 06, 2012 9:52 am

M'encanten tots els vostres pantalonets, m'agrada perquè cadascuna els ha personalitzat d'una manera o altra i són tots diferents >.-<: >.-<:
Tinc preguntes, es poden comprar aquesta mena de punys, com els dels pantalons de la Bipa? com se diria?
Les que no teniu l'opció de l'Overloock o cosiu a mà, com feu els bordes perquè no es desfilin???
Jo encara no tinc teles, però ja vaig maquinant... :r)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: trea » dt. maig 08, 2012 11:03 am

Ja fa casi 10 dies que tinc els pantalons enllestits, però no havia pogut penja la foto.

Aquí us els deixo, els vaig fer amb la idea de ser uns pantalons d'estar per casa, com que eren els primers, per si no quedaven bé.

A la Bruna sembla que li van agradar molt i de seguida els va voler estrenar. Tot i que te 3 anys, m'ha servit bastant bé el patró, ho vaig comparar amb uns de seus. L'únic fallo és que no vaig retallar a la part del davant per la zona puntejada i li fan una mica de bossa. Però estic molt contenta del resultat.

Aquí us deixo una foto

DSCN8626.JPG
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 08, 2012 12:05 pm

Trea, són xulíssims!!

Crec que el patró, si els nens duen bolquer és millor fer-lo tal qual, i si no en duen, tallar per la zona puntejada que sinó fan bossa...
Jo vaig fer al revés, vaig tallar per la zona puntejada i li van una mica justos... :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nympha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dc. des. 15, 2010 4:27 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nympha » dt. maig 08, 2012 1:50 pm

Gràcies per la idea piruleta, però vaig deixar el forat en un lateral...de totes maneres els pantalons m'han quedat bastant iguals de davant i de darrera, però com que la nena encara no camina i s'empra està asseguda no es nota...jijiji

Els pròxims pantalons que faci ja me'n recordaré de marcar bé el darrera...
Imatge
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ptitgat » dt. maig 08, 2012 2:53 pm

trea, m'encanta l'estampat! és divertidíssim :)
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: socpetitona » dj. maig 10, 2012 1:17 pm

Jo encara els tinc per acabar, però ... ja hi veig coses que no em quadren.. gggrrrrrr.... el darrera no m'ha quedat pas més amunt que el dvant, i no he ratallat per la linia de punts que comenteu... ?-) ?-)
A vuere si els acabo d'una vegada, i acabo el quilt along també!!!

Son xulissims tots els que heu penjat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Lalona » dj. maig 10, 2012 11:06 pm

Vaig fer uns altres pantalons, aquesta vegada com a part d'un pijama, amb una camisa del Lalono! us poso foto! La samarreta és del decathlon tunnejada amb la seva inicial. Li va súper bé, em sembla que n'hi faré un parell més perquè hi està la mar de còmode! :ok:
Fitxers adjunts
pijama.jpg
pijama.jpg (11.91 KiB) Visualitzat 11210 cops
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Momo » dv. maig 11, 2012 6:46 am

Ei Lalona, quin nen més guapo!!!!
I els pantalons també... :love: :content:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dv. maig 11, 2012 8:04 am

Lalona, que xulos els pantalons... i el nen!!! :r) :r) I queda molt bé també la samarreta a conjunt...


Jo tinc un dubte que algú va preguntar un dia en algun fil d'aquests però diria que ningú va respondre... Aquesta mena de "punys" o gomes àmples que poseu a la cintura d'alguns pantalons, o als baixos perquè quedin com bombatxos... què és? d'on ho traieu?

és que estic tot el dia maquinant projectes nous i m'agradaria fer-me una faldilla (per mi) amb goma d'aquesta a dalt (pel que necessito que sigui ampleta)...

gràcies!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: bipa » dv. maig 11, 2012 8:44 am

Sorry Ponolieta ho vaig veure i se'm va passar.... :-:) :-:) :-:)

Jo no ho he fet amb gomes ni amb punys (tipus xandall que costen molt de trobar). Ho he fet amb roba elastica fent com un tub i cosit als pantalons. La Piruleta em sembla que havia comentat que ella ho havia fet directament amb samarretes velles, jo tenia un tros de roba elàstica blanca i ho vaig fer amb aquesta i ja fa les funcions de "goma" però molt més còmode i agradable :ok: :ok:

Lalona molt xulo el Pijama >.-<: >.-<: >.-<: m'encanten les ratlles !!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dv. maig 11, 2012 8:50 am

bipa ha escrit:
Jo no ho he fet amb gomes ni amb punys (tipus xandall que costen molt de trobar). Ho he fet amb roba elastica fent com un tub i cosit als pantalons. La Piruleta em sembla que havia comentat que ella ho havia fet directament amb samarretes velles, jo tenia un tros de roba elàstica blanca i ho vaig fer amb aquesta i ja fa les funcions de "goma" però molt més còmode i agradable :ok: :ok:


I queda prou fort perquè no caiguin els pantalons? No li poses goma a dins ni res per l'estil, no??

tinc una faldilla (comprada) que porta aquesta mena de goma a la cintura i volia provar de fer alguna cosa semblant...

Moltes gràcies per contestar!! No m'estranya que se us passin, que estem tot el dia amb dubtes!! :r) :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: bipa » dv. maig 11, 2012 8:55 am

el tema és que el teixit sigui ben elàstic per que la puguis fer ajustadeta però que doni i no apreti.... i si veus que al final ha quedat massa ample sempre es pot afegir-hi una goma per dins de les gruixudes o de les toves (jo tinc una botiga de saldos aprop que venen gomes de llenceria (tipus fer calces o calçotets) que son genials per que son molt suaus i agradables !)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ptitgat » dv. maig 11, 2012 9:10 am

Noies, ara m'ha agafat el petit atac de pànic: tinc el patró dels pantalons a partir de 2 anys (i crec que arriba fins els 6-8 anys). però ahir mirant la roba del/la peque me'n vaig adonar que dels primers mesos tot el que tinc (la majoria donat) són pantalons una mica d'hivern.... així que he pensat fer una tirada de pantalons petits petits. Tinc un patró de calcetes per bolquers, però patrons de bombatxos o pantalons de 0 a 3 mesos en teniu? El de la Dana que va penjar la piruleta serveixen?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dv. maig 11, 2012 9:18 am

ptitgat, a l'enllaç de la Dana també explica com treure el patró a partir d'uns pantalons.

Bipa, gràcies! Ja provaré i ja us faré més preguntes!! :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dv. maig 11, 2012 10:08 am

Ponioleta ha escrit:Lalona, que xulos els pantalons... i el nen!!! :r) :r) I queda molt bé també la samarreta a conjunt...


Jo tinc un dubte que algú va preguntar un dia en algun fil d'aquests però diria que ningú va respondre... Aquesta mena de "punys" o gomes àmples que poseu a la cintura d'alguns pantalons, o als baixos perquè quedin com bombatxos... què és? d'on ho traieu?

és que estic tot el dia maquinant projectes nous i m'agradaria fer-me una faldilla (per mi) amb goma d'aquesta a dalt (pel que necessito que sigui ampleta)...

gràcies!!!


Jo la compro als xinos! :-D :-D :-D
Tenen de diferents amples... normalment l'agafo de 2.5-3 cm!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dv. maig 11, 2012 10:30 am

Ostres, hauré d'anar un dia als xinos!! Encara tinc pendent la pistola de silicona pel feltre i miraré aquesta goma...
Tot i que jo pensava alguna coa més gruixuda... hauré d'anar al Borbón a veure quines teles elàstiques tenen...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: bipa » dv. maig 11, 2012 12:00 pm

Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::