Abril 2012 - Pantalons

Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 17, 2012 6:58 pm

Ponioleta ha escrit:A veure... M"he imprès els patrons i ho he comparat amb uns pantalons del meu fill i li sobra per totes bandes, pero MOLT!!! Entenc que cal tenir en compte la costura però això quan és, 1cm per cantó? Com ho feu vosaltres per saber si el patró és de la mida que toca o si l'heu de fer una mica més petit?

Demà aniré a comprar les teles a la botiga que va dir la Nacristai :ok:


el patró l´he fet jo, amb uns pantalons del peque, i deixant 1 cm per banda i 4 o 5cm de dalt i de baix.
i mentre vaig cosint vaig comparant.
Els tinc gairebe acabats, em quede el mes complicat per mi.... m´esta costant la cintura... pero es l´ultim i a la nit us ensenyo com m´han quedat. Bufff estic contenta perque a la vista no queden malament. I al meu home li agraden :) que ja es molt.
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 17, 2012 7:49 pm

Ponioleta ha escrit:A veure... M"he imprès els patrons i ho he comparat amb uns pantalons del meu fill i li sobra per totes bandes, pero MOLT!!! Entenc que cal tenir en compte la costura però això quan és, 1cm per cantó? Com ho feu vosaltres per saber si el patró és de la mida que toca o si l'heu de fer una mica més petit?

Demà aniré a comprar les teles a la botiga que va dir la Nacristai :ok:


A mi em va pasar el mateix... jo veia enorme el patró comparat amb els pantalons que porta la Txell (q encara porta de T2!), o sigui, q vaig agafar uns q li van bé, i vaig treure el patró (ho vaig fer una mica més gran) i llestos! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dt. abr. 17, 2012 8:11 pm

Una pregunta quants trossos de pantalons talleu, 4 o dos doblats. Es que jo tenia la idea de tallar dos doblats un per davant i un per darrere, però mirant el tutorial em sembla que se'n tallen 4 i es cusen entre ells després.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 17, 2012 9:21 pm

ja estaaaaaaaaaaaaa!!! aqui estan els meus pantalons bermudetes curts. Dema li probare al rei de casa i si li queden be fare fotos.
Fitxers adjunts
pantalons Samu.jpg
pantalons Samu.jpg (17.58 KiB) Visualitzat 3259 cops
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dc. abr. 18, 2012 12:05 am

Erv si fas les butxaques com el tutorial així dobles, no hi ha cap problema, pots fer la forma que vulguis. Nomès pensa a fer uns tallets a la zona rodona del cor abans de girar perquè no et tibi la roba.

Ponioleta, jo doblego del dabant la part pn hi ha una ratlla, que si no a l'Albert li farien molta bossa, té 2,5 anyets.
I si veus que és molt gran doncs redueix-lo!!! El que deixis de costat depen de com cusis desprès, 1cm potser serà molt, jo acostumo a deixar-ne uns 0,5. Però nomès és el k a mi em va bé. ;)
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dc. abr. 18, 2012 12:08 am

Miriameta, molt xulos els curts!!!

Maretameua jo a vegades també els he fet doblats, però és una mica més complicat encaixar al patró i es cus diferent que el del tutorial.
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ERV » dc. abr. 18, 2012 8:12 am

Piruleta !!!!!!!!!!!!! ja tinc fets els pantalons !!!!!!!!!!!!!!!!! mil gràcies pel tutorial !!!!

Quina il·lusió, desprès de la gallineta, es lo primer que cuso !!!! i estic super orgullosa de mi !!!!

la única pega es la tela, la vaig veure molt xula, però a l'hora de la veritat son uns pantalons de pijama, pero l'Ervo va dir d'anar a decathlon comprar-li una camiseta blanca i queda un pijama xuliiiiiiisssiiiiim !!! jejejejejee :love:

A veure que us sembla noies, penjo fotos !!!! (falta la vora que vaig acabar mooooolt tard i cansada !!!!) però m'ho vaig passar pipa fent-los !!!!

Ahh una altra cosa !! La butxaca al final no la vaig fer, per ser la primera cosa tampoc em vaig voler atrevir massa i com veia que la tela no m'acabava, ja els vaig fer senzillets :-:)
Fitxers adjunts
Pantalons.jpg
Imatge
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ptitgat » dc. abr. 18, 2012 8:55 am

Ahir al final m'hi vaig posar! Ja em falta només la vora i la goma de la cintura. La veritat és que un cop t'hi poses són 30 minuts! Però costa tant posar-s'hi... Li vaig ensenyar a la nena a veure què li semblaven i crec que li agraden perquè només deia: "oooohhh" tota l'estona :ok:

Seran part d'un pijama, ara vull intentar fer una aplicació a una samarreta vella que tenim, per fer-li la part de dalt del pijama. A veure si l'acabo avui mateix!
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ERV » dc. abr. 18, 2012 9:01 am

Miriameta , els pantalons xulissim !!!! pero ??? erets tu que cosies a mà ????? estan super ben fets i la tela dels dinos xulissima !!! jejeje deu estar super content el Samu !!
Imatge
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: miriameta » dc. abr. 18, 2012 9:26 am

ERV ha escrit:Miriameta , els pantalons xulissim !!!! pero ??? erets tu que cosies a mà ????? estan super ben fets i la tela dels dinos xulissima !!! jejeje deu estar super content el Samu !!


aix si chiqueta a ma a ma, m´ha costat pero hu he aconseguit :) despres quan vingui de la guarde li probare :)
gràcies :-()-) :) estic orgullosa de mi mateixa.
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: miriameta » dc. abr. 18, 2012 9:27 am

eiiii no havia vist els pantalons ERV :) que chulis :)
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ERV » dc. abr. 18, 2012 9:34 am

Ja en pots estar d'orgullosa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 18, 2012 10:35 am

Miriameta, t'han quedat xulíssims!!! Ostres, em dones esperances per fer els meus també a mà!! Una pregunta, com ho has fet per que la vora de baix et quedi de color verd? la tela és verda per dins o hi has posat una veta?

ERV els teus també són xulos :ok: :ok:
Esteu fetes unes artistes!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: miriameta » dc. abr. 18, 2012 10:46 am

Ponioleta ha escrit:Miriameta, t'han quedat xulíssims!!! Ostres, em dones esperances per fer els meus també a mà!! Una pregunta, com ho has fet per que la vora de baix et quedi de color verd? la tela és verda per dins o hi has posat una veta?

ERV els teus també són xulos :ok: :ok:
Esteu fetes unes artistes!!!


gràcies :)

es que quedaven molt iguals de la mateixa tela i he afegit de verda perque resaltes amb els dinos. Es el que mes em va costar a part de la cintura.
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dc. abr. 18, 2012 11:02 pm

Miriameta jo seria incapaç de fer-los a mà!!! Quina feinada, els has probat ja?

Erv, els primers que vaig probar jo tb van acabat sense butxaques, ara que ja tens les mides preses ja en pits fer en sèrie ;), butxaques, genolleres......
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 18, 2012 11:32 pm

Hola guapes!
He anat a comprar la tela pels pantalons a la botiga dels Encants Nous. M'ha encantat! Gràcies Nacristai per recomanar-la :ok:
Bé, he comprat una tela de cotó tipus bata, com deia algú, de quadrets petits que em sembla que pot quedar xula.
I quan he tingut al peque dormint he tallatvels patrons, després d'estar-me una hora comparant-lo amb diferents pantalons del Bernat. Al final els he deixat igual però he tallat la,part del davant per la línia puntejada. Veia el patró molt gran però també és cert que els pantalons que tenia per comparar eren tipus xandal, que són una mica elàstics, i més aviat estregs, mentre que aquests són amplots de camal i jo els caig amb una tela gens elàstica... També m'ha semblat que de tiro anaven justos i li he afegit una mica però ara em sembla que m'he passat...

En tot cas, he tallat la tela i he cosit les dues parts de davant entre si i les dues de darrera. No he aconseguit que l'estampat em "continui" d'un camal a l'altre tot i seguir les intruccions de la Piruleta. Bé, per la part de darrera sí que coincideix bastant.
Demà no podré cosir però el cap de setmana els vull acabaf. No estic gaire convençuda de que quedin bé... Esperó poder anar arreglant una mica sobre la marxa però ara mateix ho veig immmens i no sé si li quedaran massa bé. En tot cas ja he deicidt que sinó els farem servir de pijama i ja en faré uns altres. El que està clar és que són bastant senzills de cosir... Quan m'aclari amb els patrons i les mides penso fer pantalons com xurros!!! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dj. abr. 19, 2012 10:09 am

Digues que si Ponioleta, pantalons com a xurros :b-))) :b-))) . Al principi és complicat clabar els quadres, a vegades a l'hora de tallar el patró l'has de colocar a diferent alçada de la roba per quadrar-los, o moure'ls una mica.... és que ma mare, (molt crítica sempre ella), sé que és el primer que mira quan li ensenyo alguna cosa amb estampat, que quadri així que acostumo a mirar-m'hi molt.
Ara si et fixes en els comprats veuras que no tots quadren i no passa res de res!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dj. abr. 19, 2012 11:34 am

piruleta ha escrit:Digues que si Ponioleta, pantalons com a xurros :b-))) :b-))) . Al principi és complicat clabar els quadres, a vegades a l'hora de tallar el patró l'has de colocar a diferent alçada de la roba per quadrar-los, o moure'ls una mica.... és que ma mare, (molt crítica sempre ella), sé que és el primer que mira quan li ensenyo alguna cosa amb estampat, que quadri així que acostumo a mirar-m'hi molt.
Ara si et fixes en els comprats veuras que no tots quadren i no passa res de res!!


sí, sí, de fet el que menys em preocupa ara són els ditxosos quadres!!! :r) :r)
Per cert, sort que vaig agafar una roba que no té davant i darrera sinó que és igual per les dues cares perquè em vaig fer un MERDER amb el patró, les 4 parts, i tot plegat que m'hagués explotat el cap si a sobre hagués hagut de pensar per quina cara ho havia de dibuixar!!! :r) :r)

Ma mare és terrible i li ensenyo les coses que faig però ella el primer que fa és buscar imperfeccions, i després de dir-les, llavors et diu que és molt xulo :-:) :-:) :-:) Però sempre fa el mateix amb tot així que ja m'hi he acostumat! :-o00m :-o00m :-o00m
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 19, 2012 12:16 pm

Ahir vaig acabar els pantalons de polar i vaig començar a cosir els de lli!
I després de pet cap a la túnica!! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 19, 2012 9:42 pm

piruleta ha escrit:Miriameta jo seria incapaç de fer-los a mà!!! Quina feinada, els has probat ja?

Erv, els primers que vaig probar jo tb van acabat sense butxaques, ara que ja tens les mides preses ja en pits fer en sèrie ;), butxaques, genolleres......


siii, ja us penjare la foto!! estic contenta!!

avui no puc mes, porto 2 dies a tope a la feina i arribo que caic...
ImatgeImatge
Imatge
Imatge

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::