Abril 2012 - Pantalons

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dj. abr. 26, 2012 9:41 am

Hola boniques!!
M'encanten tots els pantalons que heu posat!
Els de la piruleta amb les genolleres li donen un toc diferent. La tela que ha fet servir l'Enjoy m'encanta i amb goma a baix també m'agrada molt.
I les falses butxaques de la petitaformigueta són una molt bona idea.

Jo ja els tinc gairebé acabats!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ahir vaig cosir la cintura i hi vaig posar la goma. Em falta que el meu fill vulgui emprovar-se'ls (crec que això serà el més difícil de tot :r) ) per veure si la goma va bé o l'he d'ajustar i llavors acabar de tancar la cintura i fer la vora de baix, perquè no tinc clara la llargada.
Estic super contenta!!! És la primera vegada que faig una peça de roba!!! :b-))) :b-))) :b-))) I tot i alguns problemilles, la veritat és que no són gens difícils de fer :ok: :ok:
Per la propera (que la setmana vinent penso anar a comprar alguna altra tela i fer-ne uns altres!) hi posaré alguna decoració d'aquestes que feu tipus genolleres o falses butxaques... ja veurem :ok:
I per últim m'he sorprès molt que el patró em semblava gegant (el vaig fer tal qual, fins i tot afegint un parell de centímetres per dalt perquè em semblava just de tiro, i quan ho tenia tallat veia les teles immenses) al final ha quedat bé! Potser de llarg sí que són massa llargs però de cintura etc va perfecte.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 26, 2012 12:31 pm

Quins pantalons més xulos!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'encanten tooooooooooooooooots!
A veure si aquesta tarda li segueixo fotent mà... ahir ja li vaig fer la cintura (sense goma), i vaig fixar la cremallera amb les agulles. Aprofitaré quan l'itaco estigui banyant la nena per cosir-la (espero q em quedi bé, q les cremalleres em fan una mica de respecte), i clar, fer els baixos, però això no em preocupa tant! Tinc ganes d'acabar-los i ensenyar-vos-els!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Bita » dj. abr. 26, 2012 12:43 pm

Quines coses més precioses!!!!
Subscric el que deia la ponioleta, les teles súper xules, les genolleres i falses butxaques genials!!!
Ponioleta tu també cosies a mà no????
Està quedant tot estupendissim!!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dj. abr. 26, 2012 1:04 pm

Itaca, crnallera i tot????????
Repeteixo: sou totes unes artistasses!!! Ponioleta, tinc ganes de veure els teus!!!!
(Avui he anat al mercat i he comprat una roba que crec que podrà anar bé x fer el monstre!)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dj. abr. 26, 2012 1:15 pm

Sí, jo sóc de les que cus a mà :-:) :-:) :-:)
Avui a la nit acabo a les tantes i no crec que cusi gens zz:-) zz:-) zz:-) però demà els deixo enllestits i espero que durant el cap de setmana pugui fer el monstre!! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 26, 2012 1:16 pm

nius ha escrit:Itaca, crnallera i tot????????
Repeteixo: sou totes unes artistasses!!! Ponioleta, tinc ganes de veure els teus!!!!
(Avui he anat al mercat i he comprat una roba que crec que podrà anar bé x fer el monstre!)


Si, nena... és q quan li vaig provar vaig veure q del culet li pujaven una mica justets, i clar, dins de 2 dies ja no li passaran... o sigui q si els volia aprofitat havia d'improvitzar!
A veure com li quedaran.... :-:)

D'on ha sortit aquest monstre???? és força xulo!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dj. abr. 26, 2012 2:27 pm

Que bé Ponioleta!! Ara ja no hi haurà qui et pari!!
Volem fotof eh!!
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. abr. 26, 2012 3:20 pm

Doncs apa, pantalons acabats, probats i estrenats!!!!! Jo com que sóc així d'especial i no em decidia per la tela, n'he fet directament 2. Són senzills, sense butxaques ni res ja que la primera vegada volia que em sortissin bé. El meu repta ha sigut fer servir per primer cop la màquina overlook i n'estic bastant contenta del resultat, tot i que li he d'acabar d'agafar la pràctica.

Aqui teniu els resultats.
Fitxers adjunts
DSC02400.JPG
Els dos junts
DSC02400.JPG (37.67 KiB) Visualitzat 11393 cops
DSC02401.JPG
El de quadrets
DSC02401.JPG (42.64 KiB) Visualitzat 11393 cops
DSC02403.JPG
L'estampat
DSC02403.JPG (34.38 KiB) Visualitzat 11393 cops
DSC02399.JPG
Detall de l'overlook
DSC02399.JPG (46.9 KiB) Visualitzat 11393 cops
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: angelina » dj. abr. 26, 2012 4:34 pm

Fuzz i cia on les feu fer les etiquetes?

Els pantalons us han quedat xulissims noies!!! jo ara estic en apuros animics (no morals pero fisics estic q no m'aguantooooooo) i ara tindrem el sogre 15 dies o mes a casa aixi q TOT el que té relacio amb la costura queda apartat... ( el blog tb...) pero segueixo aqui seguint-vos :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. abr. 26, 2012 4:40 pm

angelina ha escrit:Fuzz i cia on les feu fer les etiquetes?

Els pantalons us han quedat xulissims noies!!! jo ara estic en apuros animics (no morals pero fisics estic q no m'aguantooooooo) i ara tindrem el sogre 15 dies o mes a casa aixi q TOT el que té relacio amb la costura queda apartat... ( el blog tb...) pero segueixo aqui seguint-vos :content:



Angelina, les etiquetes me les faig jo a casa amb un paper especial de la casa apli que el planxes i s'enganxa a la roba.

Ànims amunt i quan marxi el sogre, a cosir tot el que no pots cosir ara!

Edito per afegir un enllaç del paper per a fer les etiquetes http://www.reproalba.com/tienda/categoria/material-escolar/etiquetas-y-transfer-para-textil/
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ptitgat » dj. abr. 26, 2012 9:03 pm

Lo prometido es deuda!

Aquí teniu els pantalons del pijama, al bloc hi ha més fotos... encara no li he provat però quan els veu va dient ohhhh, ohhh! Crec que li agraden :)

Per falta de temps no en faig més, perquè sinó estaria abonada... són senzills i ràpids.
Fitxers adjunts
pijamasp.jpg
pijama de la lluna
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Lalona » dj. abr. 26, 2012 9:59 pm

Us han quedat genials noies! Fuzztoon totes dues teles m'agraden moltíssim! Ptitgat que mona dient ohhhhohhhhh! :love: ganes tinc de que el meu nen valori alguna de les andròmines que li fa la mama amb la màquina de cosir! hahaha!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dj. abr. 26, 2012 11:15 pm

Fuzzton tenen. Molt bona pinta! I fresquets!! Ovetlook de casa està del tot ababdonada a veure si m'hi poso tb!
Ptigat m'agrada molt la tela d'estrelles, ja veuras com no serà l'últim pantaló k fas!!!

Lalona, els meus encara s'emocioben justet amb el que els faig, a vegades i amb coses k ni t'esperes, avui li ha fet un coixí i funda a l'Albert i s'ha emicionat!! Diu k ara ja és gran com la Rita (és k en tenia un de molt petit i com k tinc "relleno" que no sabia l fer-ne)
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dv. abr. 27, 2012 12:01 pm

Ítaca, el monstre és del blog de la Piruleta.

Fuzzton, m'encanten!! Els meus són d'uns quadrets molt semblants, però en marró

Ptitgat, també m'agrada molt la teva roba!!

Lalona, dóna-li una mica de temps al teu fill!! El meu també li fa molta il.lusió, i el que més li arada és provar-s'ho i mirar-se al mirall!!! :r) :r) L'altre dia li havia de provar els pantalons per decidir el llarg i fer la vora i primer em deia que no però llavors li vaig dir que se'ls posés i es mirés al mirall i el tio encantat i allà fent cares davant el mirall, serà presumit!!! :r) :r) :r)

Per cert, que ahir que li vaig provar li queden genials!!! Estic tant contenta!!! Al final els faré curts fins al genoll que són com queden millor!!! M'encanta!!! :ok: :ok: :ok: L'únic, que crec que els he fet una mica justos (i jo patint per si li anaven grans :-:) ) perquè amb el bolquer el cul ocupa molt... així que a la que faci una mica de sol li poso, que s'han d'aprofitar!!! :***: :***:

Avui compro la samarreta per fer el monstre i aquest cap de setmana acabo pantalons i samarreta de conjunt :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dg. abr. 29, 2012 11:03 am

Ponioleta, sembla que anem de la ma jajajaja
Projecte pantalons QUASI finalitzats :love:
Els tipus xandall els falta la vora de baix, que la faré a mà x una raó estetica :-:) no he probat de canviar fil ni canilla, i són grocs. Ja he fet la vora de dalt i queda groc..... Pero vaja, que són de batalla.
I els altres, no sé, de forma queden raros, però els faré les vores a mà, també.
Estic super contenta!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dl. abr. 30, 2012 10:01 am

Ja he acabat els pantalons!!! (però encara no he fet fotos :-:) :-:) ) M'encanten i li queden xulíssims al Bernat!!! M'ha sobrat roba, així que en faré uns altres perquè aquests li van bé ara però no sé jo si a l'estiu encara li entraran :-:) :-:)
El que sí que he fotografiat és la samarreta de conjunt copiada de la de la Piruleta.
monstre.jpg
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dc. maig 02, 2012 11:22 am

Per fi tinc una foto dels pantalons!!! M'encanten!! Estic super contenta... gràcies a totes per crear el "Cosim Plegades", per fer el tutorial, per respondre dubtes...
Quan pugui li faré una foto al model amb els pantalons posats però això ja és més difícil.

Han quedat xepi-xepi o-o:) , per exemple si mireu la cintura veureu coses rares (i per dins no us els ensenyo, je je!) però posats queden molt bé!!!
Tinc més roba igual que m'ha sobrat així que intentaré fer-ne uns altres, potser llargs per poder-li posar ja, i potser amb butxaques o genolleres... ja veurem.
2012-05-01 21.30.53.jpg
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dc. maig 02, 2012 12:31 pm

Ponioleta, >.-<: >.-<: >.-<:

Jo també vaig acabar els de la Txell!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Haig de reconèixer q em van portar molta feina....
Primer pq vaig haver de desfer per posar la cremallera, segon, pq un cop tenia la cremallera, li quedaven amples de cintura, per tant, vaig tornar a desfer per posar-li goma a la part del darrera, i després, els baixos, q també li vaig posar goma i q no parava d'entregirar-se :ufs:
Ara, un cop posats, li queden molt xulos!! (o això em sembla a mi :-:) ).
Us haig de pensar les fotos dels dos!

Ara ja m'he posat amb la túnica...!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dc. maig 02, 2012 12:44 pm

Ostres Ítaca és que els teus amb cremallera ja eren un altre nivell!! Penja les fotos quan puguis que els volem veure!!! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nympha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dc. des. 15, 2010 4:27 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nympha » dc. maig 02, 2012 1:47 pm

Que xulos tots els pantalons que feu...

Jo també n'he fet uns de xandal i no m'han quedat tan bé, només em falta acabar de posar la goma. I aquest matí quan li he provat els pantalons a la nena per veure quanta goma necessitava...m'he enrecordat de les que poseu etiqueta al derrera...ja no tinc ni idea de quina és la part de devant i quina la de darrera...jijiji

però bueno, per ser els primers pantalons que faig no està malament...
Imatge

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::