Abril 2012 - Pantalons

nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dc. maig 16, 2012 12:47 pm

He començat els pantalons de lli! Amb butxaques incloses :love: que dolç de cosir és el lli! La mida de bora de baix i de la goma l'he fet a ull, a veure com li van.
Fitxers adjunts
2012-05-16_19-38-24_413.jpg
2012-05-16_13-53-07_548.jpg
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: esquimal » dl. juny 04, 2012 2:09 pm

Nius jo deixo suelta la goma. No la cuso pas.

Jo també us deixo uns dels pantalons que he fet, són curts de pijama aprofitant la part de dalt d'un pijama de l'esquimale. La butxaca estava a la part de davant de la camisa i he fet servir aquest troç per fer el darrera.

IMG_5800.JPG


N'he fet uns altres també de curtets per un dels meus nebots, però encara no tinc fotos.

Noies això és un vici, pots aprofitar tanta roba per fer aquests mini pantalos. Ara tinc uns trossos d'una roba amb la que li vaig fer uns de pijama llargs i crec que me'nb sortiran per uns de curts.

Edito: Aix està torta, bé gireu el cap je je. :content:
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dt. juny 05, 2012 9:48 am

Genials els pantalons i si a sobre són de reciclatge encara més!!!
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Bita » dt. juny 05, 2012 9:48 am

Son Genials aquests pantalons!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dt. juny 05, 2012 10:54 am

Esquimal, que xulos!! El meu company no porta camises però ja he avisat a mon pare que quan faci neteja d'armari que no en llenci cap!! :ok: :ok:

Jo n'estic fent uns altres, els tercers, amb una roba que vaig comprar fa poc al M is for make. És que són tant fàcils que crec que l'any vinent m'hi poso amb una mica de temps i els faig tots jo :ok: :ok: A més amb aquestes robes de quadrets (tipus "bata") queden molt bé i són molt barates.
Bé, i de cara a l'hivern ja provaré també de fer-ne alguns de llargs.

Ara, jo ho faig a mà i tinc dos problemes:
1) que trigo un muuuuunt. A més m'obligo a fer-ho per etapes perquè sinó quan porto molta estona cosint ja vaig "a sac" i queda menys polit :-:)
2) que per molt que ho intenti, les costures que es veuen (la vora de baix, la cintura...) no queden tant bé, ni de lluny, com fet a màquina.

Però bé, el meu company l'altre dia m'animava a comprar una màquina de cosir. Ell no té massa consciència dels diners :-:) :-:) però intentaré estalviar una miqueta i en uns mesos comprar-ne una! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 05, 2012 11:24 am

Ponioleta, en pots trobar de força barates a megasúpers tipus Carrefour (fins i tot per menys de 100 euros) i al Lidl de vegades també en venen alguna que està prou bé per començar. :ok: Remena una mica que potser trobes alguna ganga! :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: bipa » dt. juny 05, 2012 11:40 am

Siii Ponioleta i a Ikea també en tenen.... jo penso que et sortirà a compte fe el canvi :ok: :ok:

Esquimal t'han quedat moooolt xulos :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dt. juny 05, 2012 12:05 pm

Ja ho sé!!

La del LIDL, estic esperant l'oferta. Ara fa unes setmanes venien una Singer per uns 150 euros però encara no havia pogut estalviar. I sé que en uns mesos vendran la de la seva marca per uns 100.
La de l'IKEA l'he vista però no en tinc referències i no sé si serà un xurro...

al Carrefour ho he vist que n'hi ha de barates però em passa el mateix, que no sé què tal surten...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Bita » dt. juny 05, 2012 12:32 pm

Ponioleta jo en tinc una del Carrefour, no és la més senzilleta te uns 32 programes diferents, porta forces complements,el braç és desmontable, el peu de ferro, va molt fina.
Trobo que per començar està super bé la despesa no va ser molt exagerada i quan fan aquestes súperrebaixes l' he arribat a veure per 56 € jo la vaig comprar per gairebé el doble. ara veig que la tenen per 85 eurus
http://www.carrefouronline.carrefour.es ... =177101060
potser més endevant em compraria alguna cosa més bona.
Ara per ara me la tornaria a comprar.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dt. juny 05, 2012 1:15 pm

He estat una estona mirant i per internet de la del Ikea no en parlen massa bé. En canvi de la del Lidl o alguna barata de marques com Alfa sí que en parlen més bé.
Ja sé que una màquina bona sempre donarà més resultats, que a més si la compres en una botiga de màquines t'expliquen com funciona etc però també em conec i tot i que m'estic enganxant a això de cosir, sóc poc manetes i no se'm donen gens bé les manualitats ni tinc gaire paciència. Així que prefereixo comprar una cosa senzilla però que vagi mínimament bé per fer alguna coseta pel meu fill, tunejar alguna roba etc i si veig que em vicio molt i vull fer projectes complicats llavors ja veurem més endavant què faig.

Ara em miro la teva Bita! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dt. juny 05, 2012 9:29 pm

Ponioleta jo també tinc la del Lidl des de fa uns quants anys, ara pobreta ja comença fer algun bunyol, però és que té mooolta feina feta.
Ja sé que una de més bona s'ha de notar, però son bastants diners i per començar aquestes ja "donen el pego".
Jo intento estalviar per una de més bona, però sempre surt alguna altra cosa on destinar els calerons ;)
Avatar de l’usuari
RAM
:: gosset
:: gosset
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: RAM » dt. juny 05, 2012 10:30 pm

Ponioleta, jo tinc la del Carrefour, igual q la de la Bita.
A mi em va bé. És un pèl sorollosa però té moltes puntades, i com q no n'ha provat cap de més bona, doncs em sembla fantàstica!!!! Jajaja!
Animat q per pocs diners et permetrà fer moooooooltes més coses, i si mai et tornes adicta a la costura, doncs ja et gastaras més calerons!

Per cert, ja he fet els pantalons!!! Pero des del mobil no els puc penjar... A veure si dema tinc un moment i em poso a l'ordinador!
19/7/11: Neix la princesa!!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ponioleta » dc. juny 06, 2012 9:19 am

nenes que ja tinc màquina de cosir!!!!!
ahir li explicava al Poniolet preus i tal d maquines i el meu plantejament d'estalviar una micona però com ja us he dit ell no té gaite mesura i em va dir que me la regalava pel meu aniversari que és el dia 17. I ja l'hem comprada i tot, la del carrefour que vau dir aquí. Vam entrar a la tenda online i ahir a la nit la vam comprar!!! Estic taaaaaant contenta!!!
Si no us escrivis des del mòbil us posaria tots els emoticobs aquests que salten i aplaudexen, je je
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: trea » dc. juny 06, 2012 9:38 am

Que bé ponioleta!!! >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) :p-) :b-))) >.-<: :b-))) :b-))) Ja els poso jo per tu!!

Jo també tinc la del carrefour, i per començar penso que n'hi ha de sobres. No hi entenc massa, però penso que es força complerta. Quan la va veure la meva sogra es va quedar parada. Li devia fer una mica "d'envegeta" i tot.

Veig que tu n'avances molt a mà, pues quan tinguis la màquina serà un no parar. A mi també me la van regalar pel meu aniversari i estic molt contenta, tot i que jo a mà no cuso res, em fa una mandra....
Imatge

Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dc. juny 06, 2012 9:42 am

Ponioleta, que bé!!!!! Quin regal més xulo!!!!
M'he mirat la teva nova maquina, la de la Bita i ostres, és super complerta!!!! Quantes puntades :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Mara17 » dc. juny 06, 2012 11:01 am

Ponioleta ha escrit:nenes que ja tinc màquina de cosir!!!!!
ahir li explicava al Poniolet preus i tal d maquines i el meu plantejament d'estalviar una micona però com ja us he dit ell no té gaite mesura i em va dir que me la regalava pel meu aniversari que és el dia 17. I ja l'hem comprada i tot, la del carrefour que vau dir aquí. Vam entrar a la tenda online i ahir a la nit la vam comprar!!! Estic taaaaaant contenta!!!
Si no us escrivis des del mòbil us posaria tots els emoticobs aquests que salten i aplaudexen, je je



Molt bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja veuràs quina diferència de fer-ho a mà!!! Al·lucinaràs!!! :ok: :ok: :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: esquimal » dc. juny 06, 2012 1:58 pm

Moltes felicitats Ponioleta per la màquina nova, ja veuràs que bé ara! Això sí, prepara't pq és un vici, no podràs parar de fer cosetes.
Ah i per cert el meu aniversari també és el dia 17!!!!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: sivi » ds. juny 09, 2012 1:41 pm

Ponioleta quin regal mes xulo!!!ara a amortitzar-la!!!! :p-)
La meva sogre m'ha regalat la seva màquina de cosir. Ella en te una d'antiga d'avanç de casar-se (deu fer uns 40 anys) i fa un temps es va comprar la del lidl per què deia que l'altre era massa antiga. Resultat, no s'ha acostumat a la màquina nova, diu que es massa complicada per a ella i que amb l'antiga es defensa millor (je je je)i m'ha donat la seva màquina nova.
Avui he tallat els pantalons que li vull fer a la peque, a veure com sortiran!!!!
Prometo fotos!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: sivi » dg. juny 10, 2012 5:39 pm

Per fi!!!!ja els tinc fets!!!!
Segona cosa que faig a la màquina i n'estic força contenta!!!!han quedat xulissims.
Ara no recordo qui ho va dir, però te raó, això es un vici!!!!ja estic pensant de fer-ni algun mes.
Jo no hi he posat butxaques, com que son de floretes...si no el veia molt carregat.
Us poso les fotos de com han quedat. >.-<:
Fitxers adjunts
primavera estiu 2012 272.JPG
primavera estiu 2012 277.JPG
Imatge

Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dg. juny 10, 2012 7:03 pm

Sivi, esquimal, quins pantalons tant xulos!!!!!
Doncs jo he començat a reciclar una samarreta vella del pare x fer uns pantalonets de pijama. No puc cosir a maquina pq em vaig carregar les agulles i n'he de comprar, i pq he de fer repòs, però ara mentre embastava, tenia un mono....... :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::