Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. jul. 09, 2012 7:25 pm

Doncs aquí teniu aquest estupendu tutorial que ens ha preparat la Bipa. Tot i que no el teniem planejat, el poso ja que crec que té moltes possibilitats i així compensa que pel juny no hi ha hagut tutorials i de moment, al juliol només tenim un vestit de nena.
Bona costura!
Fitxers adjunts
bossa 2 cremalleres.pdf
(920.07 KiB) S’ha baixat 675 vegades
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 09, 2012 9:39 pm

ooooooooooooooohhh, que be!!!!! gràcies!!! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Lalona » dl. jul. 09, 2012 11:09 pm

que guai, ho intentaré! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Ponioleta » dt. jul. 10, 2012 10:07 am

Bipa que currat!!
està molt ben explicat. Jo el faré segur. De fet ahir vaig trobar una cremallera per casa (la vaig comprar justament per fer una bosseta, però quan encara cosia a mà o-o:) ). Jo faré la versió senzilla, eh?! :r)

Per cert, entretela... quina? l'altre dia vaig anar a una botiga de pachwork i vaig dir que volia entretela i en tenien potser 6 tipus! unes molt rígides, unes menos... i al final pel que jo volia em van acabar venent buata :r) :r)
Ha de ser entretela que s'enganxi amb la planxa, pel que entenc, i de gruix tipus la tela de cotó?

Fuzztoon, gràcies per penjar els tutorials!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: bipa » dt. jul. 10, 2012 2:52 pm

jo la poso una mica gruixudeta (de la de fer bolsos) per que tingui més cos... segons el disseny una boata si fas una mica d'encoxinat també pot quedar bé. I jo la uso de les que es planxen però es podria fer sense planxar (com si fos una capa més) i inclús es pot posar una loneta gruixuda o alguna roba que tignui cos en comptes de entretela...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Esther_77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Esther_77 » dl. jul. 16, 2012 2:36 pm

ufff, ho veig molt complicat.....el tutorial esta de conya, gràcies!
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Ponioleta » dt. jul. 31, 2012 9:37 am

He fet la bosseta!!!

És la tercera cosa que faig amb la màquina de cosir, i és la primera cremallera que cuso, així que em dono més que satisfeta amb el resultat, tot i que si t'ho mires d'aprop (i de lluny! o-o:) ) té bastants problemes.
El tutorial està molt ben explicat, gràcies Bipa!!! En serio que no és gens difícil cosir cremalleres seguint aquestes instruccions.

Així que ahir em vaig estrenar amb les cremalleres, amb el peu de cremalleres (i a sobre no trobava les instruccions de la màquina i vaig trigar un ratet en entendre com s'havia de posar ?-) ).

El meu problema va ser que la cremallera no em va quedar recta i llavors després les teles no encaixaven. Així que vaig cosir com vaig poder i vaig tallar el que sobrava... Amb la conseqüència que llavors va quedar massa curt i les puntes de la cremallera (sobretot per un cantó) queden amagades (i doblegades) dins l'estoig i fa una mica de bony.
Però la propera vegada (ara que ja he trencat el gel, en vull fer una altra per ma mare) em fixaré més amb això de la cremallera, si cal embastant i marcant la línia amb rotulador.

Com veureu a les fotos jo el vaig fer només amb una cremallera, eh? ah, i com que no tenia entretela vaig utilitzar una roba blanca barata que tenia per casa i la vaig cosir per la part de dins del forro.

Fotos:
IMG_20120731_102450.jpg

IMG_20120731_102535.jpg



Aquí el que us deia de la tela blanca cosida:
IMG_20120731_102754.jpg
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dc. ago. 01, 2012 6:32 am

Doncs t'ha quedat molt bé Ponioleta. Jo n'estic fent una però m'estic liant una mica. A veure què en sortirà.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nympha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dc. des. 15, 2010 4:27 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: nympha » dc. ago. 01, 2012 8:30 am

Ostres Bipa, quin tutorial...amb aquestes explicacions tan detallades sembla tot molt sencill...a veure si aquest agost que tinc vacances puc fer alguna bosseta d'aquestes...

que tinc la costura molt abandonada i començo a tenir mono de cosir!!!

Moltes gràcies pel tutorial!!!
Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: nuscka » dv. ago. 17, 2012 7:13 pm

dema que estarè de Rodriguez... ja tinc feina! gràcies per aquest tuto tan currat!
ImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: nuscka » ds. ago. 18, 2012 2:04 pm

noies, jo tan caotica com sempre, he començat volent fer una bosseta, i he acabat fent un bolso!

Moltissimes gràcies pel tutorial... sempre que volia posar una cremallera acavaba fent un xurro, i avui l'he clavat!

l'he fet amb uns pantalons trencats del nuscko, i el folro i els detallets , d'una roba que vaig comprar l'altre dia a l'ikea.

ara només em queda trobar un botó maco per acabar-lo... pero tinc totes les merceries del poble de vacances... perque no hi ha merceries de guardia???
Fitxers adjunts
IMG_20120818_142532.jpg
darrere, amb la cremallera
IMG_20120818_144243.jpg
davant
nuscka l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 18, 2012 4:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Ponioleta » ds. ago. 18, 2012 2:54 pm

nuscka m'encanta!!!
jo tinc pendent fer-me un bolso i em sembla q també hi posaré cremallera lateral com al teu.
I jo tb vaig trobar q al tuto queda molt clar. Va ser la meva primera cremallera i deu ni do lo be que va quedar!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: nuscka » ds. ago. 18, 2012 4:33 pm

Ponioleta ha escrit:nuscka m'encanta!!!
jo tinc pendent fer-me un bolso i em sembla q també hi posaré cremallera lateral com al teu.
I jo tb vaig trobar q al tuto queda molt clar. Va ser la meva primera cremallera i deu ni do lo be que va quedar!!



Ponioleta, doncs és fàcil de fer... de collita pròpia!

he ajuntat la típica bosseta de l'esmorzar folrada, amb el tuto de les cremalleres, i li he posat una nansa. Ja era hora que cusis alguna cosa per mi...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Ponioleta » ds. ago. 18, 2012 6:15 pm

nuscka ha escrit:Ja era hora que cusis alguna cosa per mi...


:r) :r) :r)

ja passa això!!! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Irina » dv. ago. 24, 2012 10:54 am

Nuscka! aquest bolso es molt xulo. I deu anar be per anar a Barcelona, el veig molt "anti-robos"...

(d'aqui a poc vindrem i m'estic pensant de fer un bolso ben tancat , petit i practic!)
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. ago. 24, 2012 9:18 pm

nuscka què xula t'ha quedat la bossa. És una gran idea.

A veure, jo tinc un problema amb el pas de tancar la bossa, diu així: "Ara tenim una cremallera al mig i a sobre les dues teles exteriors i a baix les dues teles interiors. El que fem és posar a un costat de les cremalleres
les dues exteriors (dret contra dret) i a l'altre les dues teles interiors (també dret contra dret).
Important: cal deixar la cremallera oberta o mig oberta per poder-li donar la volta !!!!
Cal també fixar-se en que els dos costats de la roba exterior cassin bé
per la part de la cremallera, jo acostumo a aguantar-ho amb una agulla ja
que si no encaixen la cremallera es veurà torta".


Doncs jo tinc una cremallera al mig i a sobre les dues teles exteriors i a baix les quatre teles interiors. Per tant, si faig això de posar les teles exteriors a un costat de les cremalleres, com ho faig amb les interiors ? o haig de posar a un costat les dues exteriors amb els seus forros i a l'altres les interiors?

Quin lio m'he fet!!!!.
Per cert, lo de les cremalleres de fàbula i he estrenat la prensatela de les cremalleres de la màquina i estic encantada.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: bipa » dv. ago. 24, 2012 9:27 pm

a un costat van les dues robes interiors nomes de la butxaca gran dret contra dret i a l'altre costat les exteriors i les interiors de la butxaca lateral ...ara si s'enten?
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. ago. 24, 2012 9:33 pm

Siiiii perfecte, moltes gràcies. Ho anava a fer així, però no volia ficar la pota.

M'estic quedant al·lucinada perquè és molt ràpida de fer.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: bipa » dv. ago. 24, 2012 9:38 pm

siiii pero lia una mica jo ahir en vaig fer una i vaig haver-me de rellegir el meu propi tutorial! jajaja
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Juliol 2012 - Bossa dos cremalleres

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dj. ago. 30, 2012 4:36 pm

Ja l'he feetttttt!!! Molt bé el tutorial, em vaig liar una mica en un punt però gràcies a tu Bipa ho vaig aconseguir a la primera. La tela exterior i interior són la mateixa, ja que no m'agradava cap de les que tenia per combinar, li vaig donar el toc de color amb les cremalleres i una aplicació que vaig posar i que no va quedar massa bé, però és la meva primera aplicació sobre roba.
Fitxers adjunts
SAM_1988.JPG
Tancada
Bossa dues cremalleres davant.JPG
Oberta
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::