Gener 2012 - bufs i bufandes.

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Ponioleta » dc. gen. 23, 2013 11:19 am

patufa ha escrit:Ponioleta, jo faig aquesta opció perquè no en tinc ni idea de com fer un trau. Així és molt còmode per la nena perquè amb snaps li he de cordar jo neu:-D neu:-D


M'encanta!!!
N'he de fer dos més, per uns nens de 6 i 7 anys i em sembla que ho faré així, que és més senzill de cordar que els snaps :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: patufa » dc. gen. 23, 2013 11:28 am

Jo faig servir gomes del cabell de la meva filla que estan esllanegades....
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: ptitgat » dj. gen. 24, 2013 12:05 pm

oh!! Ja tinc projecte per aquest vespre! jejejej

M'encanta el buff i com que veig que és "ràpid", aquest vespre m'hi posaré, així em poso al dia de projectes...

Ponioleta, t'enllaço el bloc al meu, que explicaré que has fet el tuto, no et fa res oi?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 24, 2013 12:49 pm

ptitgat ha escrit:oh!! Ja tinc projecte per aquest vespre! jejejej

M'encanta el buff i com que veig que és "ràpid", aquest vespre m'hi posaré, així em poso al dia de projectes...

Ponioleta, t'enllaço el bloc al meu, que explicaré que has fet el tuto, no et fa res oi?


Cap problema! ja ens ensenyaràs fotos :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: ninetapetita » dj. gen. 24, 2013 2:40 pm

Quina bona idea!

Crec que jo també faré un...volten per casa dos buffs de la nena, un massa primet, i l'altre de forro polar, així que els aprofitaré. Ja havia pensat ajuntar-los però no sabia com.

Patufa, en el teu model, que poses botó i goma, també fas la pestanya per posar-hi la goma? Quina mida vas fer per la teva nena?
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: nius » dj. gen. 24, 2013 2:57 pm

alguns dels meus bufs
Fitxers adjunts
buffs.jpg
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 24, 2013 3:03 pm

Nius, quants que n'has fet!! xx:-D xx:-D que xulos!!!

Us haig de dir que el primer que vaig fer va ser gràcies a la Nius, que em va enviar una foto de la seva plantilla amb la forma del buf i a partir d'aquí em vaig animar a fer-me'n un per mi :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: ptitgat » dj. gen. 24, 2013 3:11 pm

Nius veig que vas disparada! Quants en portes ja? :b-)))
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: patufa » dj. gen. 24, 2013 4:44 pm

ninetapetita ha escrit:Quina bona idea!

Crec que jo també faré un...volten per casa dos buffs de la nena, un massa primet, i l'altre de forro polar, així que els aprofitaré. Ja havia pensat ajuntar-los però no sabia com.

Patufa, en el teu model, que poses botó i goma, també fas la pestanya per posar-hi la goma? Quina mida vas fer per la teva nena?


La veritat és que els faig a "ojímetro". No t´ho puc dir. La roba de la samarreta com que és una mica elàstica és més fàcil de cosir. Si ho fas amb cotó has de filar més prim

I si, també hi faig una mica de forma de pestanya. No tinc patró i tan el de la meva filla com el de la meva germana els he fet a ull. El que pots fer és que quan el gires, si el veus molt gran el tornes a posar del revés i fas un repunt més endins, talles el que sobra i ja està.......no sé si m´he explicat

Ostres Nius, quina pila de bufs!!!! I que xulos!! M´agrada molt l´estampat amb liles...
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: nius » dj. gen. 24, 2013 7:19 pm

Ponioleta ha escrit:Nius, quants que n'has fet!! xx:-D xx:-D que xulos!!!

Us haig de dir que el primer que vaig fer va ser gràcies a la Nius, que em va enviar una foto de la seva plantilla amb la forma del buf i a partir d'aquí em vaig animar a fer-me'n un per mi :ok: :ok:

Poni, era fet a ull dels que havia vist a blogs.... Els faig més rectes i llargs... Xo m'alegro que et servís.
N'he fet força: pel Tió 5, aquests 4 x unes amigues i un altre x una altre. El meu (inacabat) i el del Pol.
Penso que és una cosa molt fàcil i alhora resultona.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 24, 2013 7:27 pm

N'he fet un altre! :-)
Per regalat x in nen de sis anys. I tinc a mitges el de la seva germana. Ja us l'ensenyaré.
Fitxers adjunts
2013-01-24 19.51.55.jpg
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: patufa » dv. gen. 25, 2013 5:24 pm

He fet una ltre buf. És com l´anterior però més gran i la tela diferent http://ensomdues.blogspot.com.es/2013/01/buff.html

Ja veieu que segueixo sense saber penjar fotos. Em diu que son massa grans i no tinc el programa per fer-les més petites.. xxo.0.o
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Bita » ds. gen. 26, 2013 11:54 am

Com que ja havia fet un d'aquests buff a snap, tenia pensat de tunejar un buf polar amb propaganda que em van donar fa uns dies , i aquest és el resultat.
Aquesta tela la tenia fa molt temps però mai trobava on fer la servir. Basicament el que he fet ha estat forrar el buf amb lo qual no hi ha misteri, tot molt senzill.
Fitxers adjunts
image.jpg
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: patufa » ds. gen. 26, 2013 12:03 pm

Molt xulo!! I la tela m´agrada molt!! :ok:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Ponioleta » ds. gen. 26, 2013 3:03 pm

M'encanta la tela!!!

Jo avui n'he fet un altre. Crec que ja en porto 7 :-)

Ja us penjaré una foto.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Bita » ds. gen. 26, 2013 3:18 pm

Com es nota que tenim el dia cassolà , m'he estrenat amb un infinity scarf, una bufanda cosida per l'extrem vaja, la cosa està en anar enrotllant enrotllant hihi,
La tela és de punt, no abriga gaire però amb tantes capes sí. Te aquests colants tant macos per un costat i per l'altre és llis gris, el que he fet és fer un gir i cosir els extrem encarats, de tal manera que si l'estirem no queda un cercle perfecte. Faig la foto que es vegi la costura per a que veieu el que vull dir, posat normal es dissimula més.
la model no se'l vol treure.
Fitxers adjunts
image.jpg
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Bita » ds. gen. 26, 2013 3:33 pm

Posa la foto del buss de l'snap la vaig posar al post general però aquí és el seu lloc
Fitxers adjunts
image.jpg
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: petitaemma » dl. gen. 28, 2013 9:17 am

El meu primer buff!
Els tenia tallats de la setmana pasada i ahir anàvem a dinar casa la padrineta de l'Ariadna i em vaig entestar en que els estrenessin, jeje.
L'Abril no se'l volia treure ahir a l'arribar a casa i avui a la guarde tampoc neu:-)
Me falta foto amb les models, aquesta està feta al cotxe, perquè tal qual els vaig acabar, els tenia esperant als 3 al cotxe llestos per marxar.
L'he fet una mica arrodonit de baix i s'enganxa amb velcro, així només estirant se'l poden treure i no es despentinen les cues com a els buffs que teniem.
Fitxers adjunts
bufpiruletas.jpg
Buff piruletes
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: Ponioleta » dl. gen. 28, 2013 11:49 am

Petitaemma, m'encanta aquesta tela!!
Amb velcro és molt bona idea pels peques, que se'l puguin treure sols :ok: El que jo li he fet al Bernat és amb snaps i clar. necessita ajuda per posar i treure...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
fiona84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 10:38 pm

Re: Gener 2012 - bufs i bufandes.

EntradaAutor: fiona84 » dc. feb. 06, 2013 4:37 pm

Quina bona idea!!! Sembla molt calentet!!! A més els tutorials són molt entenedors!!! :content:

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::