Sewalong top abril-diario de naii

Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: manumar » dc. abr. 17, 2013 12:39 pm

Una altre que s'ha apuntat!!!! Avui també he rebut el pdf. A veure que tal. I aquest matí he anat al mercat i he comprat la tela, a 4 euros al metre, la veig fosqueta però amb algún complement segur que quedarà més alegre. Quines ganes de mirar-m'ho amb calma i fer-lo. Desprès us poso foto de les teles.
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: petitaemma » dc. abr. 17, 2013 1:40 pm

Ostres, m'encanta!
Encara hi seré a temps d'apuntar-m'hi?
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: ptitgat » dj. abr. 18, 2013 8:51 am

trea ha escrit:Ostres noies..., jo l'he rebut però encara no l'he pogut obrir. M'esteu espantant!!


Trea, jo el vaig rebre al vespre! Ara me l'estic mirant... ai ai ai
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dj. abr. 18, 2013 9:29 am

Doncs jo el vaig rebre ahir i avui el portaré a la copisteria per imprimir, però tinc dubtes ja que segons les instruccions el patró de tela no elàstica té el contorn de pit més ample, així que no sé si imprimir-me el A tot i fer-ho amb tela elàstica o imprimir-me els dos i comparar mides, però això vol dir que hem trobaré amb 40 pàgines de patrons i hem marejo tan sols pensar-hi.
Ja us diré que decideixo, però això de la lactància fa que tingui problemes amb tots els patrons estàndards, per això intento no cosir per mi.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: eternitat » dj. abr. 18, 2013 9:58 am

Jo també ho vaig rebre ahir, com que deia que s'havia d'imprimir mida A4 sense canvis d'escala, ho vagi imprimir tot, per decidir sobre la marxa. Buf! Només per decidir quin patró fer servir ja cal un manual! a veure què em sortirà...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Ponioleta » dj. abr. 18, 2013 2:09 pm

Majka ha escrit:Doncs jo el vaig rebre ahir i avui el portaré a la copisteria per imprimir, però tinc dubtes ja que segons les instruccions el patró de tela no elàstica té el contorn de pit més ample, així que no sé si imprimir-me el A tot i fer-ho amb tela elàstica o imprimir-me els dos i comparar mides, però això vol dir que hem trobaré amb 40 pàgines de patrons i hem marejo tan sols pensar-hi.
Ja us diré que decideixo, però això de la lactància fa que tingui problemes amb tots els patrons estàndards, per això intento no cosir per mi.


Crec que la talla més gran del patró és pensat per mares lactants. O això em va semblar. Al seu blog o FB algunes mares van deixar missatges dient que donaven el pit i que les talles no els anaven bé i ella va dir que intentaria fer una talla més gran.
De totes maneres crec que dilluns posarà indicacions per escollir les talles. Potser us podeu esperar a imprimir fins veure-ho clar. Jo encara no ho he imprès tampoc. Em sembla que agafaré aquell full de les instruccions per prendre's les mides i ja triaré talla.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dj. abr. 18, 2013 7:20 pm

Bé, com que havia d'anar igualment a la copisteria a fer uns encàrrecs he fet una copia de les instruccions i el patró A, aquest cap de setmana si tinc temps el col·loco i miraré les mides a veure que tal.
A més a més us poso la roba que he triat, és una mica extremada però la idea és combinar-la amb punt negre, fer la part de baix estampada i la part de dalt amb llis.
tela.jpg
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. abr. 18, 2013 8:01 pm

Jo no m'hi he apuntat, perquè aquests dies impossible poder fer un sewalong, i com que va especificar que s'havia de complir amb les dates, pos no m'hi he apuntat, però us segueixo!
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: nessy » dj. abr. 18, 2013 8:35 pm

Bé, ja tinc la tela (a vere si la puc penjar demà)i l'e-mail, demà al curro hi donc un cop d'ull, a vere què he d'imprimir.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Merche83 » dv. abr. 19, 2013 7:03 am

jo tmp ho faré pero us segueixo...
Majka m'encanta la tela!! :love: :love: es molt rotllo desigual... molt xula! :ok: :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: petitaemma » dv. abr. 19, 2013 9:39 pm

A mi també m'agrada molt la tela!
I em fa enveja perquè no tinc ni idea de quina tela fer servir... :-:)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » ds. abr. 20, 2013 8:55 am

Petitaemma, jo vaig trobar aquesta tela al kilotela (a Prat de la Riba) tenen un munt de retalls de punt (llis i estampat) i si el retall és massa gran et tallen el tros que necessitis. En particular aquest hem va costar 3 €. Ho dic perquè n'hi havia força assortit i potser trobes alguna cosa que t'agradi.
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: nessy » dl. abr. 22, 2013 8:12 am

Fua, acabo de passar per la pag de la Naii i JA M'HE ESTRESSAT!!!

Està molt ben explicat, però jo no m'he enterat de res. A vere si a la nit amb més calma, atino més al que diu :-o00m
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dl. abr. 22, 2013 12:27 pm

A mi hem passa el mateix, estic esperant tenir un moment de calma i tranquil·litat per interioritzar totes les instruccions.
El problema és que aprofito per ficar-me al dia a l'ordinador mentre dono el pit i evidentment no és el millor per poder estar centrada en algun tema.
A veure si aquesta tarda m'hi puc posar mentre berena el nen.
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Helia » dl. abr. 22, 2013 5:31 pm

Jo estic igual... sisi, moltes explicacions, es nota que la noia hi posa tota la bona intenció... però jo no m'entero! :content: A veure si quan posi les nenes a dormir em puc concentrar i llegir-ho amb calma!

Majka... et segueixo al Pinterest! ;-))) o-o:)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dl. abr. 22, 2013 6:11 pm

Doncs ja he tallat el patró, com que ho faré hem tela elàstica, pel que es veu força elàstica, l'únic que m'he fixat és amb la mida del pit i com que el patró de la tela elàstica el veia just he fet el de no elàstica (una M, que més o menys és una 38-40). L'he comparat amb un dels meus vestit i perfecte!!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Ponioleta » dt. abr. 23, 2013 9:41 am

Hola
ahir vaig portar el patró a casa (l'havia imprès a la feina i el tenia oblidat), vaig enganxar-lo tot (no he tallat res encara) i vaig fer la prova aquella de l'elasticitat de la tela i em sembla que és bastant elàstica.

Vaig medir-me el contorn del pit i em fa just la talla XXL del patró de tela elàstica. He llegit l'entrada d'avui de la Naii i no entenc res, així que passo de fer modificacions. Faré el patró tal qual i si no em queda bé ho regalo (la tela em va costar 3 euros el metre així que no serà massa greu i em servirà de prova).

Com ho porteu vosaltres? ja teniu clara la talla? heu fet modificacions del patró?
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: bipa » dt. abr. 23, 2013 10:27 am

Jo fins el cap de setmana no podré fer res.... Ho fare tot de cop....
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: petitaemma » dt. abr. 23, 2013 8:50 pm

Jo avui he anat a comprar la tela també!pel top i mil coses més que ni jo sé... :-D
Jo avui m'he tirat un bon rato llegint i tampoc he entés gaire... En quant a la talla, he pensat lo mateix que la Poni, faig talla L i si no va bé, ja ho regalaré o l'abandonaré al fons de l'armari... :-:)
Podrieu anar ficant fotos de les teles, noies!
Jo he trobat la de la Majka i n'he comprat un metre per fer alguna coseta per les nenes :love:
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dc. abr. 24, 2013 7:48 am

Petitaemma m'alegro que hagis trobat teles!!! >.-<: >.-<:
Jo també crec que faré alguna cosa per nenes de la roba que hem sobri.

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::