PATCHWORK

Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Majka » dl. ago. 06, 2012 9:54 am

Jo també estic mirant de fer-ne un, i he triat de l'apartat de projectes de patchwork el Quilt along del SP, són diferents quadrats d'aprenentatge de patchwork, amb els tutorials i desprès hi ha inclòs els tutorials per muntar-ho tot. Potser les mides no són exactament de 1,00 x 1,20, però es pot adaptar.
Mira-ho a veure que tal, jo crec que per començar amb aquesta tècnica està prou bé.
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: ERV » dl. ago. 06, 2012 10:01 am

ohh gràcies Majka !!! ara m'ho miraré ... no ho sabia !!!! i un cop tingui idees clares, a veure si començo a comprar el material !!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Momo » dl. ago. 06, 2012 10:02 am

Mira't els tutorials de la web missouriquiltco.com son videos molt ben explicats i la senyora aquella m'encanta com ho fa. Hi ha varis tutorials de quilts de bebe, el que més m'agrada és el dels molinets, realment són molt fàcils de fer.
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: ERV » dl. ago. 06, 2012 10:09 am

Gràcies Momo !!!!!!!!!!!!!! ara m'ho miraré tot ... a veure si recopilo informació i faig algo ben xulo per la peque !!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: ERV » dt. ago. 07, 2012 12:15 pm

bon dia !!!! Una altra pregunta noies !!!!

vec que algunes pagines venen com uns kits amb patrons, teles, etc etc etc ... val la pena o com ho feu vosaltres ??? o el patró que us agrada aneu buscant les teles ....

ho sento ... pero soc tant novata ... <:-)

Gràcies !!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Majka » dv. oct. 12, 2012 10:15 pm

Tinc un dubte, a veure si les que teniu més experiéncia amb fer aplicacions m'ho pot resoldre.
Estic fent un regal per una amiga que ha de tenir un nen, és un saquet per al cotxet, i volia fer-hi una aplicació amb un animal a conjunt amb la tela utilitzada que és de cotó, però no he trobat cap retall de cotó que m'hi escaigui per fer-la. Llavors he pensat que potser podria utilitzar feltre per fer l'aplicació, però hem fa por que no quedi molt extrany i que al rentar-ho no quedi molt arrugat.
Alguna que hagi utiltzat feltre per fer aplicacions hem podria dir que tal surt?
Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Momo » ds. oct. 13, 2012 12:17 am

El feltre és genial per fer aplicacions. La única pega és que amb el temps pot fer una mica de boles, però en general va molt bé.
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » ds. oct. 13, 2012 7:06 am

a mi m'agrada mes fer-les amb roba de polar que amb feltrr...l'acabat es semblant pero aguanta molt millor els rentats. Si al final uses feltre que sigui del sintetic doncs et pots trobat que destenyeixi...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Majka » ds. oct. 13, 2012 9:59 am

Gràcies, com que tinc roba polar ho faré així!!
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » dl. oct. 15, 2012 8:58 am

L'únic que has de tenir en compte és que si vols enganxar el polar amb fiselina vagis en compte amb la planxa doncs planxa i polar no son massa amics.... l' aventatge és que no desfila i pots fer el punt que vulguis (no cal que sigui el de festó) sense patir.
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Majka » dg. nov. 18, 2012 9:55 am

Ja fa temps que vaig fer aquesta tovalloleta però fins avui no he fet la foto, ara m'ho miro i veig els munt d'errors que hi ha. Ara he fet el mateix dibuix en un cobrellit que li estic fent al meu fill i no hi ha punt de comparació, però bé sempre hi ha un començament.
tovalloleta.jpg
MartaMorera
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: MartaMorera » dc. jul. 09, 2014 6:36 pm

Hola molt bon dia, jo sóc logopeda de professió però aficcionada al patchword.Ara fa dos anys que no he fet cap curset i m´agradaria tornar a que algú em doni classes.Visc a Sants i pel què es veu hi ha hagut un boom i hi ha tot de plaçes esgotades per què et donin classes.Jo havia pensat, que per refrescar-ho una mica es pogués montar un grup de persones interessades a aprendre i que cada una ensenyi el què sap a casa d´alguna persona.O sinó si hi ha una persona que ens pogués fer classes a unes quantes al seu domicili jo estic oberta a propostes un dia a la setmana pel matí a Barcelona.
us deixo el meu correu
marta.morera.sauret@gmail.com
Gracies a totes
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Sumsi » dg. abr. 05, 2015 6:10 pm

Hola noies!!
Hem quedo per aquí, estic fent un coixí pel Biel de Patchwork la setmana que ve ja començaré a "acolchar", no sé com es diu en català, i quan acabi porto més d'un mes només cosint les teles jajaja, quan dorm el pitufi aprofito jeje, vull fer una manteta infantil
Imatge

Torna a “Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::