PATCHWORK

Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dg. oct. 04, 2009 6:34 pm

HOLA NOIES!
ABANS DE TENIR EN JAN, VAIG COMENÇAR CLASSES DE PATCHWORK. ÉS MOLT XUL·LO, PERÒ NECESSITES TEMPS, COSA QUE ÚLTIMAMENT NO EM SOBRA.
TOT I AIXÍ, ANIMO A TOTHOM QUE HO PROVI I SI FEU ALGUNA COSETA, ESTARIA BÉ ENVIESSIU FOTOS, COM MÉS MILLOR!

US ENVIO UNA SAMARRETA QUE LI VAIG FER L'HIVERN PASSAT (TINC MÉS COSETES QUE JA MIRARÉ DE PENJAR...).
Fitxers adjunts
CIMG5931.JPG
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dg. oct. 04, 2009 9:26 pm

Hola!

Per cuasualitat no coneixes algun tutorial o video per internet q ensenyi una mica les bases del Patchwork? al poble on jo visc no hi han cursets :ufs:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dg. oct. 04, 2009 10:07 pm

He trobat un video al youtube de "el club de la aguja" q ensenya una mica com tallar i cosir!

http://www.youtube.com/watch?v=aniTIx-4dVI

Aviam si ens ajuda una mica... encara que si en trobeu algu millor les que hi enteneu sabreu be si es un bò tutorial o no!!
N'hi ha més d'aquesta bona dona.
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dl. oct. 05, 2009 8:51 am

Magia, molt maca la samarreta!

A mi també m'encanta el Patchwork! Llàstima q calgui molt de temps, i ara amb els patufets no en tinguem per dedicar-nos plenament!
Jo tot el q he après ho he après per internet. Mirant videos i entrant en fòrums de manualitats...
Tampoc és q en sàpiga gaire, i tampoc és q hagi fet gaires coses (començades en tinc un munt, però acabades del tot ben poques). A veure si poso trobo alguna foto de les cosetes q he fet...

La primera cosa q vaig fer...
Imatge

Una funda per la Thermomix de ma mare (jo també m'havia de fer una, però no està ni començada...)
Imatge

Funda per tisores (amb una mica de desordre al voltant, jaja!)
Imatge

Això ha de ser un bolso... però de moment continua igual q a la foto (fa més d'1 any de la foto...)
Imatge

També faig tildes... Aquest va ser el regal d'amic invisible que vaig fer l'any passat. L'itaco n'està enamorat i em reclama q en faci un altre per nosaltres, però ho veig bastant difícil, q és moooooooolt entretingut!
Imatge

Una felicitació nadalenca
Imatge

I també vaig fer un camí de taula nadalenc, però no trobo la foto per ensenyar-vos-el...

Angelina, jo tinc algun tutorial guardat als "favoritos". Et poso els links, a veure si et serveix d'alguna cosa... La majoria dels q he trobat són amb anglès, però realment, com tot és molt visual, no cal saber-ne...

http://www.qnntv.com/aspx/qnn/ProgramSe ... ?ShowID=22

http://www.quilterstv.com/ (a la dreta pots accedir a més vídeos)

http://www.truveo.com/search.php?query= ... tchwork%20 (hi ha molts videos, però no tots són de tutorials suposo)

http://patchlupe.blogspot.com/search?up ... 00%2002:00 (és un blog d'una noia q fa coses xulíssimes, baixant a l'esquerra hi ha alguns tutorials)

http://crazymomquilts.blogspot.com/2008 ... eek-9.html (un altre blog amb molts tutorials)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dl. oct. 05, 2009 10:00 am

Gràcies itaca es tot molt xulo! una pregunta per tallar be i tota la pesca t has comprat el material? o com ho fas pertallar q et quedi tot exacte!?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dl. oct. 05, 2009 12:05 pm

Doncs el meu consell, és q d'entrada no et compris res a part de la tela i del fil. Jo per fer el coixí, q va ser el primer q vaig fer, doncs em vaig fer unes plantilles amb unes cartulines (també ho pots fer amb el plàstic aquest q fan servir com a tapes quan portes alguna cosa a enquadernar) de la mida dels quadrets i pel revés de la tela ho vaig marcar amb llapis i després ho vaig tallar amb tisores. Tampoc cal q et facis cap plantilla, directament amb el regle vaig dibuixant els quadrats i després els talles.
Si t'agrada, doncs després et pots comprar la taula de tall, el regle de patch i el cúter rodó, així és més professional, però vaja, ja a mi em va quedar bé el coixí fent-lo a lo cassolà.

Això sí, pensa q has d'anar medint bé pq et quedin tots iguals, comptant a deixar i dibuixar el marge per cosir...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dl. oct. 05, 2009 12:26 pm

OK!!! MOltes gràcies Itaca!!!

Intentaré primer amb uns pellings aixi m'entreno sobre qualsevol cosa i si queda malament no passa res!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dl. oct. 05, 2009 9:58 pm

Itaca la postal de Nadal, el cosit entre els diferent retalls (la zigazaga) l'has fet a la mà posteriorment o a màquina?

Una alta pregunteta, pel coixi hi fas un doblón a sota? un forro? o directe poses el relleno del coixi? (encara no m'he mirat els tutorials... suposo q la resposta hi es... pero vaya per fer-me una idea!)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 07, 2009 9:27 am

És molt fàcil fer la postal de Nadal... primer enganxes els trossets de roba a la cartulina (amb una tela especial q enganxa pels dos costats passant-hi la planxa) i la ziga-zaga la vaig fer a màquina (amb la cartulina és complicat fer-ho a mà).

Pel coixí, primer montes el devant, i quan el tens has de passar a acolxar-lo. Per fer-ho necessites comprar boata i una tela qualsevol... Poses la tela aquesta, després a sobre la boata i a sobre el q és el coixí. Ho agafes tot amb agulles pq no es mogui i comences a acolxar (es pot fer bé a mà). Després has de cosir al darrera una altra tela per tal de posar el coixí.
Si t'interessa et buscaria el link del coixí pq ho vegis bé. I no necessites saber gaire per fer-ho... ja et dic q jo va ser la primera cosa q vaig fer.

Ah, q si us interessa, q sapigueu q el cap de setmana del 26-28 de novembre fan a Montjuïc el saló de Creativa juntament amb el saló del Hobby (aermodelisme, maquetes de trens, slot... vaja pels nanos i pels q no són tan nanos! :-D ), q sino heu anat mai us ho recomano pq hi veureu cada cosa de Patch q teeeeeeeeeeela! També podreu comprar de tot! Angelina, llàstima q a tu et queda una mica lluny....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dc. oct. 07, 2009 4:02 pm

Itaca! Que xul.les les coses que has fet !
A veure si el cap de setmana us penjo fotos que vaig fer a Sitges i així agafeu més idees!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 07, 2009 4:37 pm

Vas anar a la Fira de Sitges? Jo no he anat mai, però he llegit q està molt bé també! A veure si ens animem per la propera!
Aniràs a Creativa??? Jo tinc unes ganes... hauré de fer guardiola per si em firo gaire! :-D :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Colors
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Colors » dv. oct. 09, 2009 7:33 am

Bon dia noies,

ja fa temps que la vaig penjar, però aquí us deixo in blog per si us pot interessar.

Fa manualitats de totes i te coses de patchwork que a mi personalment m'encanten!!!

http://mariaretales.blogspot.com/

Un petonàs a totes!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » ds. oct. 10, 2009 10:59 am

Itac@ ha escrit:Vas anar a la Fira de Sitges? Jo no he anat mai, però he llegit q està molt bé també! A veure si ens animem per la propera!
Aniràs a Creativa??? Jo tinc unes ganes... hauré de fer guardiola per si em firo gaire! :-D :-D


Sí he anat a Sitges els tres últims anys, i la veritat es que està molt bé. Ho fan en una carpa al Passeig a la vora del mar i així aprofites per passejar.
Al saló Creativa també hi he anat. Allà hi ha de tot, a part de Patch però al ser un lloc més tancat, hi ha més agobio de gent. Però si puc també hi aniré.

Les fotos de Sitges son de tamany gran i no les puc penjar (algú sap com es pot canviar el tamany?). Us penjo fotos que he trobat navegant...
BabySamplerquilt.jpg
Oi que maco?
Fitxers adjunts
eisenbahn1.jpg
eisenbahn1.jpg (13.25 KiB) Visualitzat 25151 cops
quilt design.jpg
quilt design.jpg (40.48 KiB) Visualitzat 25151 cops
kissen-erdbeerschnecke-22.jpg
kissen-erdbeerschnecke-22.jpg (9.5 KiB) Visualitzat 25151 cops
koran.jpg
koran.jpg (51.36 KiB) Visualitzat 25151 cops
plane_fun.jpg
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dg. oct. 11, 2009 9:13 am

Ei noies,
aquí us adjunto, treballs de patchwork de producció pròpia, es a dir, que ho he fet JOOOOO! :p-) :p-) :p-)
Fitxers adjunts
CIMG5976.JPG
això es una manteta prima per entretemps
CIMG5978.JPG
això es de davantal
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dg. oct. 11, 2009 6:43 pm

Què divertit el devantal! I la manteta també és molt maca!!

Jo, de moment per la nena no li he fet res de patch... estic fent-li una manteta, però de llana, q he pensat pq sigui més gruixuda posar-li una tela maca pel darrera i entremig boata, així a l'hivern anirà ben calentona! El problema és q vaig mooooooolt lenta, i no sé jo si em donarà temps!

A veure si l'any q ve me n'assebento bé quan és lo de Sitges i ens acostem a fer una ullada! Jo tinc moltes ganes q arribi la Creativa, l'any passat em va agradar molt tot i q hi havia un munt de gent...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: mamlaboni » dt. oct. 13, 2009 2:53 pm

Quines coses mes maques feu!!! sou unes artistes!!
Una pregunta Magia, quan feu aquestes composicions com per exemple la gallina o la tortuga que afegiu teles diferents, com les enganxeu? van cosides o és un titus de roba que s'enganxa d'alguna manera especial, com aquells parxes que s'enganxen amb la planxa?
I un altre cosa, d'on treieu aquests dibuixets d'animalets, com la tortuga, pollastre, goset, etc... son molt macos.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 14, 2009 8:26 am

mamlaboni, normalment per fer les aplicacions, s'utilitza una tela q és termoadhesiva per les dues cares... (s'enganxa amb la palnxa).
Primer retalles la figura q vols aplicar (els trossets en aquesta cas), li poses la tela aquesta al darrera, i ho planxes. Ho retalles tot just a la mida de l'aplicació i aleshores ho vas muntant on vols q vagi i hi tornes a passar la planxa pq s'enganxi. Per evitar q se't desfili, li has de fer al voltant de la figura un tipus festó, així també es veu el treball més acabat!

Els patrons suposo q els ha tret d'alguna revista... si poses al google patrons patch et sortirà molta cosa...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dc. oct. 14, 2009 12:17 pm

em direu tonta,... q es un festó!?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 14, 2009 2:09 pm

Angelina de tonta res! Que fins q no et fiques una mica en aquest mundillo tot son a xino! Jo tampoc ho sabia al principi...
Mira és això

Imatge

És un punt q és com decoratiu, i al mateix temps, en el cas de les aplicacions evita q la tela es desfili.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: mamlaboni » dc. oct. 14, 2009 3:40 pm

Gracies itac@, ara ho vaig entenent.
I un altre cosa , es que m'agradaria fer una manteta bai jia bei per la meva nena i volia saber, els trossos de tela com es cusen entre si? amb un repunt normal i corrent o algun punt especial?
Gracies un altre cop reina.

Torna a “Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::