PATCHWORK

Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dg. nov. 29, 2009 3:36 pm

Que xules les robes!!! :ok:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dg. nov. 29, 2009 5:45 pm

[quote="bipa"]Bufff molt bé !!!.... wuenu, me l'imaginava més gran :-D :-D :-D i les paradetes eren petites i amb tanta dona suelta es feien algunes aglomeracions que com que jo anava amb la peque intentava evitar... però hi havien coses exposades super xules !!! jo vaig comprar retallets diversos per mirar de fer les aplicacions de les floretes i algun altre epxeriment i no vaig poder evitar de comprar un Kit de El Club de la Aguja per fer un coixí i una manteta de la caputxeta vermella... us adjunto les imatges (a banda hi ha un tros de vermell i un altre com de cel). Quan m'atraveixi a fer alguna cosa ja us ho penjaré !!!

També em vaig estar mirant una seda pintada amb les figures del pessebre per fer alguna decoració d'aquest nadal... però al final el pressupost no donava per tant :-D :-D :-D

JO TAMBÉ LES HE VIST AQUESTES FIGURES, ERA MOLT ORIGINAL PERÒ NO HE DEMANAT EL PREU,...BIPA QUANT VALIA?

JO HE COMPRAT UN PATRÓ D'UN NEN AMB UN COTXE, A VEURE SI L'ESCANEJO I HO PENJO...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dg. nov. 29, 2009 6:12 pm

JO HE COMPRAT UN PATRÓ D'UN NEN AMB UN COTXE, A VEURE SI L'ESCANEJO I HO PENJO...[/quote]


.............ÉS AQUEST!
Fitxers adjunts
CORREDOR.jpg
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dg. nov. 29, 2009 7:26 pm

Molt xulo! :ok: >.-<:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » dg. nov. 29, 2009 8:43 pm

és aquest. El trobaras a la seva web :http://www.desedamas.com/shop. 35 eurillus.... i ja havia comprat el de la caputxeta vermella... és una botiga de Gracia i al desembre van un taller per fer aquest pessebre.
Fitxers adjunts
nadal.jpg
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dl. nov. 30, 2009 2:57 pm

M'encanta! Algú ha fet el tió de patchwork? (amb 3D). L'any passat a on vaig a aprendre'n el feien i és molt xulo!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dl. nov. 30, 2009 4:48 pm

galarina ha escrit:M'encanta! Algú ha fet el tió de patchwork? (amb 3D). L'any passat a on vaig a aprendre'n el feien i és molt xulo!


Sí, l'he vist a Creativa, però en Jan el destrossaria en dos dies.. :cangui: :cangui: :cangui: , de moment tenim el clàssic de tronc "bastant reforçadet" i mirarem de practicar aquests dies que falten.. :sogra: :sogra:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dl. nov. 30, 2009 7:49 pm

magia ha escrit:
galarina ha escrit:M'encanta! Algú ha fet el tió de patchwork? (amb 3D). L'any passat a on vaig a aprendre'n el feien i és molt xulo!


Sí, l'he vist a Creativa, però en Jan el destrossaria en dos dies.. :cangui: :cangui: :cangui: , de moment tenim el clàssic de tronc "bastant reforçadet" i mirarem de practicar aquests dies que falten.. :sogra: :sogra:


Magia, et vaig enviar un privat amb la meva adreça pel cobrellit dels 100 desitjos, i pot ser que no hagi rebut resposta teva? :plora:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dt. des. 01, 2009 9:34 pm

Galarina,

Avui t'he enviat la meva adreça, es que tinc problemes amb la meva llista de control (l'he perduda!) i m'he tingut que posar al dia...em fa molta il·lusió rebre la teva tel·la!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dc. des. 02, 2009 9:18 pm

Tutorial caseta per guardar els mocadors.
Fitxers adjunts
tuto casetes.doc
(221 KiB) S’ha baixat 164 vegades
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dj. des. 03, 2009 5:20 pm

Quin calendari d'advent més bonic!!!! no me'n puc estar de deixar-vos l'enllaç. Hi ha el tutorial on explica com fer-lo. http://sewmamasew.com/blog2/?p=863
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dv. des. 04, 2009 12:37 pm

galarina ha escrit:Quin calendari d'advent més bonic!!!! no me'n puc estar de deixar-vos l'enllaç. Hi ha el tutorial on explica com fer-lo. http://sewmamasew.com/blog2/?p=863


Ostres en aquesta pagina web, hi ha una roba MÉS MACA!!! que només em venen ganes de COMPRAR I COMPRAR!!! :r) :r)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » dv. des. 04, 2009 1:16 pm

Quina passada de web !!!! m'encanta tot !!! jo ja m'he subscrit :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: magia » dv. des. 04, 2009 4:58 pm

Ei noies, aquesta pàgina hi ha també robes molt maques!
http://www.fabri-quilt.com/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dv. des. 04, 2009 6:38 pm

Jo fa temps vaig comprar en aquesta web, i la veritat és q molt bé (em va trigar una miqueta, però cap problema).
Tenen moltíssimes teles totes classificades per categories... val la pena entretenir-se, si s'ha de fer una compra maca!

http://www.equilter.com
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » ds. des. 05, 2009 2:40 pm

Itac@ ha escrit:Jo fa temps vaig comprar en aquesta web, i la veritat és q molt bé (em va trigar una miqueta, però cap problema).
Tenen moltíssimes teles totes classificades per categories... val la pena entretenir-se, si s'ha de fer una compra maca!

http://www.equilter.com


Jo el passat dimarts hi vaig fer comanda! No sabia que triguessin tant! Una de les robes que vaig encomanar és pel darrera d'unes estovalles de nadal que tinc a mitges... a veure si no les podré estrenar... Els preus estan genial, i tot i els ports, a mi encara em surt molt més a compte que comprar-ho aquí!

Avui m'he firat!!! He anat al Lidl i m'he comprat la màquina de cosir que sortia avui com a oferta (75€) i estic molt contenta!! Aquest matí l'he provada i va perfecte! Jo no sóc gens de cosir a màquina i totes les peces que he fet són cosides a mà, però clar, hi ha coses que és una matada fer-les a mà, i a màquina és un moment. Així que ja la tinc!!!!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dg. des. 06, 2009 5:15 pm

http://www.modabakeshop.com En aquesta web hi ha milers d'idees per patchwork, tant hi ha quilts, com cortines, com làmpares, com roba... és una mina! a més de cada entrada hi ha l'explicació de com es fa, quanta roba necessites, etc. És genial!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dg. des. 06, 2009 8:11 pm

Osti Galarina, doncs no ho sé si t'arribaran a temps per estrenar les estovalles per aquest Nadal... potser és q a mi em van trigar més del compte... T'han dit res de quant triga l'enviament? A veure si tens sort!
Jo vaig comprar vàries iardes per fer un cobrellit pel nostre llit de 150 (encara estan igual, jeje), i em va sortir tot per menys de 60 €... vaja q aquí, amb els preus q hi ha, m'hagués sortit per un ull de la cara!

Ostres, doncs he llegit q les màquines aquestes del Lidl dónen bon resultat!
Fa dos anys per Nadal, també me la vaig demanar... al final mons pares em van comprar una Alfa senzilleta, i tira milles, tu! Q segons q si q ho fas a mà, però segons el q vulguis fer, pim pam! Jo ja m'he acostumat, i això q mai havia cosit a màquina (no tinc perdó pq ma mare és modista, jeje).

Ara em miraré el link q has posat...
Jo també tinc guardats enllaços interessants... un dia q tingui una estoneta us els aniré posant. Hi ha bastants tutorials...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: galarina » dg. des. 06, 2009 8:31 pm

Itac@ ha escrit:Osti Galarina, doncs no ho sé si t'arribaran a temps per estrenar les estovalles per aquest Nadal... potser és q a mi em van trigar més del compte... T'han dit res de quant triga l'enviament? A veure si tens sort!
Jo vaig comprar vàries iardes per fer un cobrellit pel nostre llit de 150 (encara estan igual, jeje), i em va sortir tot per menys de 60 €... vaja q aquí, amb els preus q hi ha, m'hagués sortit per un ull de la cara!

Ostres, doncs he llegit q les màquines aquestes del Lidl dónen bon resultat!
Fa dos anys per Nadal, també me la vaig demanar... al final mons pares em van comprar una Alfa senzilleta, i tira milles, tu! Q segons q si q ho fas a mà, però segons el q vulguis fer, pim pam! Jo ja m'he acostumat, i això q mai havia cosit a màquina (no tinc perdó pq ma mare és modista, jeje).

Ara em miraré el link q has posat...
Jo també tinc guardats enllaços interessants... un dia q tingui una estoneta us els aniré posant. Hi ha bastants tutorials...


Ai nena, no em diguis això! no m'han dit res del temps d'enviament, i crec que a la web tampoc ho posa, però ara ho vaig a comprovar... ostres!!! bé, sinó les estrenaré sense la part de sota, i els prohibiré que les aixequin! >.-<:
Jo vaig comprar 6 metres de roba i un cúter dels rodons (tallapizzes), tot per menys de 50€! (ports inclosos). Aquí la roba sola m'hagués costat el doble!!!
:-)

Edito: a la web diu de 8 a 10 dies... esperarem... crec que va ser el dia 2 de desembre...
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Ítaca » dl. des. 07, 2009 8:58 am

Doncs segur q aleshores t'arriba just a temps pq puguin aixecar les estovalles!! :-D :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::