Pregunta per les que feu patch

esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Pregunta per les que feu patch

EntradaAutor: esquitx » dt. gen. 25, 2011 8:15 am

M'agradaria iniciar-me al patch però sense saber cosir ni a mà ni a màquina, penseu que de forma autodidacta es pot aconseguir fer alguna cosa?? Quina web o llibre em recomaneu pq pugui aprendre'n? Què és més fàcil fer-ho a màquina o a mà???
O potser, no és viable sense anar a classes??


Gràcies
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Pregunta per les que feu patch

EntradaAutor: esquimal » dt. gen. 25, 2011 9:07 am

Hola esquitx mira precisament estem preparant fer un quilt along aquí al sp, pasa't pel post si vols per veure què és, i podràs apendre'n. No et puc ajudar massa pq jo he anat a classes (ara no pq amb el nen...), però si et vols inicar amb nosaltres seràs benvinguda, em sembla que n'hi ha d'altres que no han fet res de patch, així que intentarem ajudar en tot el que puguem.

A veure si algú et pot contestar millor! I ja ho saps, si t'animes allà estem, comencem a l'abril! :ok:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Pregunta per les que feu patch

EntradaAutor: Ítaca » dt. gen. 25, 2011 10:00 am

Doncs jo he fet alguna coseta de patch (molt poques, la veritat), però tot el què sé ho he après per internet... mirant i mirant, llegint i llegint i provant i provant. REs més.
Al Youtube tens molts vídeos q et poden ajudar.

Si entres a la web de mundorecetas, hi ha bastants foros i un d'ells és exclusiu de patch, amb moltes cosetes i tutorials (jo quan vaig començar estavan enganxadíssima aquí).
El tema màquina o a mà... evidentment aniràs molt més ràpid a màquina, però el poquet q he fet ho he fet a mà (tampoc tenia màquina al principi).
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Pregunta per les que feu patch

EntradaAutor: bipa » dt. gen. 25, 2011 10:51 am

Jo les cosetes que he fet també les he fet de forma autodidacta, mirant tutorials per internet ("tutorial patch") i preguntant molt al forum del SP (a la Betti, a la Irina,...). Un cop vaig fer un curset d'un dissabte sobre acolxat a màquina però la resta per lliure....

Hi ha infinitat de webs en anglès i forces també en castellà. Al Youtube hi ha alguns videos de "el club de la aguja" que estan bé, i molts altres.

Jo soc més partidaria de la màquina, es va més per feina... però les expertes et diran que el de debó es fa a mà neujor:-) neujor:-)

I si t'apuntes al Quilt Along també podras començar acompanyada :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/

Torna a “Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::