Aconsellar una ECAI
Aconsellar una ECAI
Hola,
Hem començat a fer un llistat d païssos per adoptar i m'agradaria si em podieu aconsellar alguna ECAI. Uf!! és q hi ha algun país q en te unes quantes..... d moment d tot el llistat d païssos estem amb 8, no sé si són molts o no.... em prodieu ajudar??? us poso els païssos q volen mirar.
Russia, Bulgària, Perú, Mali, Etiòpia, Costa d'Ivori, Madagascar, Colombia.
De colombia m'han donat referències d ASEFA.
Gràcies!!!
Hem començat a fer un llistat d païssos per adoptar i m'agradaria si em podieu aconsellar alguna ECAI. Uf!! és q hi ha algun país q en te unes quantes..... d moment d tot el llistat d païssos estem amb 8, no sé si són molts o no.... em prodieu ajudar??? us poso els païssos q volen mirar.
Russia, Bulgària, Perú, Mali, Etiòpia, Costa d'Ivori, Madagascar, Colombia.
De colombia m'han donat referències d ASEFA.
Gràcies!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Re: Aconsellar una ECAI
jo quan estva en aquest moment vaig anar a les sesiones informatives uqe feien diferents ecais, algunes fan sesions informatives d'altres una entrevista, així t'expliquen una mica com treballen, els veus les cares, etc... bé, és una presa de contacte, també t'informen de le sposibilitats i estat real dels paissos (bé, algunes t'informen de l'estat real i d'altres no és tant real pel que sembla, però crec que ho pots veure per la forma de presentar-se... una mica almenys, hi ha diferencies abismals). També vaig anar a alguna sesió informativa de asociacions.
Pots buscar també experiencies d'altres persones per internet, veure si alguna familia els ha denunciat i els motius... aquestes coses.
No et sabria aconsellar cap ecai, jo vaig tramitar per "lliure".
Pots buscar també experiencies d'altres persones per internet, veure si alguna familia els ha denunciat i els motius... aquestes coses.
No et sabria aconsellar cap ecai, jo vaig tramitar per "lliure".
Gràcies ada!!
Em pots explicar una miqeta com funciona per lluire???
Ptnets!!!
Em pots explicar una miqeta com funciona per lluire???
Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
per "lliure" és per portocól públic, és la administració qui s'encarrega de enviar l'expedient. No tots els paissos ho permeten, hi ha paissos que només deixen tramitar a través d'ECAI i d'altres on es pot fer per lliure però la administració no ho permet.
no t'ho sabria expicar massa bé tampoc ja que de vegades és el ministeri d'exteriors qui s'encarrega d'enviar l'expedient per "valija diplomática" al cvonsulat corresponent que ho envia a l'organisme encarregat de les adopcions, i d'altres com ha sigut en el meu cas ho he fet jo tot pq no es segueix aquest procediment en el cas concret. Crec que lo mé snormal é suqe s'envii a través del Ministeri, de vegades s'encarreguen ells també de les legalitzacions i traduccions, de vegades de tot l'expedient, de vegades d'una part (el CI i psicosocial...). Potser algú altre que hagi tramitat per protocol públic t'ho pugui explicar millor.
no t'ho sabria expicar massa bé tampoc ja que de vegades és el ministeri d'exteriors qui s'encarrega d'enviar l'expedient per "valija diplomática" al cvonsulat corresponent que ho envia a l'organisme encarregat de les adopcions, i d'altres com ha sigut en el meu cas ho he fet jo tot pq no es segueix aquest procediment en el cas concret. Crec que lo mé snormal é suqe s'envii a través del Ministeri, de vegades s'encarreguen ells també de les legalitzacions i traduccions, de vegades de tot l'expedient, de vegades d'una part (el CI i psicosocial...). Potser algú altre que hagi tramitat per protocol públic t'ho pugui explicar millor.
Jo el que primer faria és tenir una mica més clar el païs... visitar totes les ecais dels 8 paisos penso que és per tornar-se bojos... potser podrieu visitar-ne una de cada pais i aixo us ajudarà a decidir pais.. i un cop decidit, aleshores acabar de perfilar amb quina ecai ho feu.
Dels paisos que cites, sé que Mali, Costa Ivori i Colombia permeten el protocol public. Etiopia i Russia segur que no. I les altres no n'estic segura, a la web de ICAA ho podras consultar.
Hi ha foros d'adopció on potser pots trobar més info http://adoptiva.foroactivo.info auqest n'es un per exemple.
Quan parleu amb les ecai veureu que hi ha paisos que ja descartareu ... sigui pel temps d'espera, sigui per requisits que hi ha i no havieu contemplat... i mica a mica anireu acotant, ja veureu.
Dels paisos que cites, sé que Mali, Costa Ivori i Colombia permeten el protocol public. Etiopia i Russia segur que no. I les altres no n'estic segura, a la web de ICAA ho podras consultar.
Hi ha foros d'adopció on potser pots trobar més info http://adoptiva.foroactivo.info auqest n'es un per exemple.
Quan parleu amb les ecai veureu que hi ha paisos que ja descartareu ... sigui pel temps d'espera, sigui per requisits que hi ha i no havieu contemplat... i mica a mica anireu acotant, ja veureu.
Hola Noies,
Gràcies per les vostres respostes!!!
De moment ja tenim hora per visitar ECAIs per Russia, Còlombia i Mali-Costa d'Ibori. A veure q més demanen....
Em miraré amb més calma com funciona el protocól públic i el link q m'ha passat la Lau.
Ptnets!!!
Gràcies per les vostres respostes!!!
De moment ja tenim hora per visitar ECAIs per Russia, Còlombia i Mali-Costa d'Ibori. A veure q més demanen....
Em miraré amb més calma com funciona el protocól públic i el link q m'ha passat la Lau.
Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |