Adopció privada?

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Adopció privada?

EntradaAutor: gateta10 » dj. març 22, 2012 7:36 pm

Hola a tothom,
Jo estic en tractament de FIV i de moment no seria una opció forta per mi l'adopció, encara tinc 30 anys i possiblement hauria de trobar-me amb una negativa rotunda en el camí que he iniciat per decantar-me per l'adopció. Per què? Doncs perquè les meves possibilitats d'adoptar es redueixen molt al ser una parella homosexual. Paradoxalment jo mateixa sóc adoptada, voltes que dóna la vida!! Fa molts anys, no em plantejava altre cosa que adoptar, però en veure el complicat què és...i em vaig ficar en RA i ja porto dos anys, o sigui que tampoc està sent un camí de roses.

Tanmateix m'agradaria saber una cosa, i és que algun cop vaig escoltar que existia la possibilitat d'una adopció privada, és a dir, mitjançant alguna agència que es posa en contacte amb la família. O potser he vist massa pel·lícules!
A Espanya no existeix aquesta possibillitat (em sembla que abans sí). Parlo d'una cosa legal, perfectament tipificada, eh? Però no sé si algú de vosaltres en sap alguna cosa??
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
fitzgerald
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 23, 2012 6:05 am

Re: ADOPCIÓ PRIVADA?

EntradaAutor: fitzgerald » dv. març 23, 2012 6:12 am

Hola Gabitz

No conec exactament el què és l'adopció privada, el que jo conec i que si he portat a terme és la gestació per subrogació (el que en diuen mare de lloguer) a Estats Units. A USA és legal i aqui no però va sortir una directiva fa un any que tots el fills gestats a través d'aquest mètode es podien registrar a l'estat espanyol. En qualsevol cas, no és un gran problema perquè el teu fill/filla és americà/americana quan neix i pots venir cap aqui sense dificultats. Potser el gran "handicap" són els diners. Has d'anar preparant uns 100mil dòlars. Jo sóc pare solter d'una filla de dos anys i no t'explico la joia amb la que visc. una abraçada. fitzgerald
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Adopció privada?

EntradaAutor: Helia » dv. març 23, 2012 10:40 am

Precisament aquest dilluns a la Tribu de Catalunya Ràdio van entrevistar a un pare, d'una parella homosexual, que van decidir ser pares mitjançant la gestació per subrogació als Estats Units, on és legal. El que vaig entendre, però, és que inscriure'l aquí no és tan fàcil, i encara hi estan batallant.
Et recomano que l'escoltis, i potser fins i tot et poden posar en contacte amb aquest pare per tenir més informació.
Em sembla que el pots trobar a http://www.catradio.cat/audios/tothoraahora/catradio, va ser dilluns, dins el bloc horari de 5 a 6 de la tarda.
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sardina
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. set. 21, 2010 6:46 pm

Re: Adopció privada?

EntradaAutor: sardina » dg. març 25, 2012 10:48 am

Hola,
Jo de moment encara estic embarasada pero tinc moltes possibilitats de q la cosa no torni a acabar be per segon cop i estem comencant a mirar alternatives.
L'adopcio es una i aqui em trobat molta info. En quant a la gestacio subrogada tambe ens interessa; sabeu on puc trobar informacio de si amb els nostres embrions, tenint antecedents de restriccio de creixament intrauteri i preeclampsia greu seria viable?
Gracies
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Adopció privada?

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 27, 2012 11:15 am

Moltíssimes gràcies per la resposta.
Sé de la gestació subrogada, sé que a l'Índia també es fa per a estrangers i és més barata que als EEUU (això es el que diuen). Per cert Fitzerald no sabia que era tan car, però quina felicitat!!!
Igualmente jo em referia a un cop el nen ha nascut i no el volen. Si trobo alguna cosa us la dic, però suposo que serà molt cara (i en el camí potser trobo informació i oferiments de de dubtosa legalitat, què em dona molta por).

Sardina, bonica, encara que llençis la tovallola!!! Em sap molt de greu que et trobis en aquesta situació, no havia sentit mai això de l'úter. Igual et contesto si el poblema no és de l'embrió (és a dir, no té cap cromosopatia i pot desenvolupar-se normalment) i el problema ve de la gestació, com he entès, llavors si podries subrogar un ventre i aniria endavant. Et farien el mateix d'ara, una FIV, però aniria a un altre úter. Mirat'ho bé, pots cercar a google, hi ha blogs d'espanyols que expliquen fil per randa el tema de la subrogació a USA i Índia.
Però si us plau, no pensis en el pitjor, ara has de ser positiva, al cap i a la fi, estàs embarassada. Una abraçada.
Helia, gràcies, ara miraré el reportatge!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Adopció privada?

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 27, 2012 11:30 am

Rebuscando en google, la adopción privada en spain se prohibió en 1983. Me imagino la de chanchullos que habría, uufff...
Sí hay adopciones privadas en otros países, perfectamente legales, pero al llegar a spain con el crío no podrías registrarlo porque no figuraría tu expediente abierto en las agencias de aquí. Ni pensar el marrón en el que te podrías meter.
Veo que también es un camino sin garantías. Pero seguiré investigando.
Edito: No sé perquè he escrit en castellà, suposo que és un tema que m'estressa una mica i em surt l'idioma matern...igual no l'esborro!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Adopció privada?

EntradaAutor: Lau » dj. març 29, 2012 5:28 pm

Com bé has dit, l'adopció privada no és legal a espanya.

Per altra banda, si estas casat amb la teva parella no, però si no esteu casats, un dels dos podria fer una adopció monoparental masculina. Alguns països la permeten.

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::