adopcions rússia

Fills del cor.
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

adopcions rússia

EntradaAutor: lilalila » dc. abr. 03, 2013 5:45 pm

hola! hem començat una adopció a rússia i volia conèxier experiències d'altres persones.. gràcies
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: lilalila » dc. jul. 17, 2013 1:51 pm

Hola de nou,

m'agradaria parlar amb algú que estigui en procés d'adopció a Rússia, com ho porta? he sentit dir que han augmentat els terminis..

gràcies
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: ada_bcn » dj. jul. 18, 2013 1:19 pm

hola, jo no he adoptat a rusia ni conec ningú que estigui ara mateix en procés... elq ue et puc dir es que fa poc han tancat la posibilitat a families monoparentals, inclús conec alguna familia amb asignació a qui just abans de viatjar a un dels judicis li han dit que no podrà continuar amb el procés.
No sé com està le tema per a parelles i dubto que això influeixi gaire en els procesos d'aquest familie sja que moltes de la families monoparental adoptaven nens més grans de 4 anys.
Pq no mires algún grup de yahoo? N'hi ha molts d'adopció a Rusia i acostumen a ser bastant actius.
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: lilalila » dv. jul. 19, 2013 6:42 am

si, això he sentit que han tancat a monoparentals i que els terminis s'han allargat...ufff...
moltes gràcies per la resposta, ja miraré aquest grups.
Avatar de l’usuari
Nina que camina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: Nina que camina » dv. jul. 19, 2013 11:48 am

Hola lilalila,

Nosaltres som una parella que estem en tràmits d'adopció a Rússia. Aquestes últimes setmanes s'han aprovat canvis en la legislació en matèries d'adopció a Rússia però encara no està clar com afecten als casos ja iniciats (en espera de judici o de sentència ferma) i quina repercussió poden tenir en les famílies que estan en passos previs. Sembla que haurem d'esperar per treure'n l'entrellat... així que paciència!! Si em permets un consell, fins que no estigui tot clar i es comenci a aplicar, no facis massa cas de les informacions que hi ha per internet i deixa que sigui l'Ecai qui t'informi del que realment t'afecta.

Tal i com et deia l'ada-bcn, hi ha alguns foros de yahoo i facebook on les famílies en tràmits d'adopció a Rússia ens comuniquem per intentar aclarir dubtes o donar-nos suport... sempre va bé sentir la veu de l'experiència!

Si tens algun dubte i te'l puc resoldre, ja saps com trobar-me.

Molta sort i que sigui curta l'espera!

NinaQC
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: lilalila » dl. jul. 22, 2013 6:39 am

Hola,

si, he parlat amb l'Ecai i m'ha dit això : que han tancat monoparentals i ara els nadons han d'estar fins els 14 mesos allà però que fins que no passi un temps no sabrem com ens pot afectar...però és que a vegades és una mica desesperant tot plegat...

escolta, em podeu dir alguns grups d'aquests?

moltes gràcies per les respostes i igualment espero que us vagi tot molt i molt bé!!

petons
Avatar de l’usuari
Nina que camina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: Nina que camina » dl. jul. 22, 2013 9:45 am

Hola,

Hi ha un grup genèric d'adopció a Rússia a yahoo:
http://es.groups.yahoo.com/group/adoptaenrusia/?tab=s

I després n'hi ha d'específics de cada regió, també a yahoo, un cop ja sàpigues quina regió t'han assignat.

A facebook hi ha diferents grups, alguns de tancats i alguns d'oberts:
-Adopción en Rusia
-Adopciones rusas
-Desde Rusia con amor

I crec que també hi ha grups específics de regió, seria qüestió de buscar-los!


Fins aviat,

NinaQC
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: lilalila » dl. jul. 22, 2013 2:58 pm

moltes gràcies, ho miraré!
armia741
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 8:30 am

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: armia741 » dj. gen. 16, 2014 8:36 am

Sembla que haurem d'esperar per treure'n l'entrellat... així que paciència!! Si em permets un consell, fins que no estigui tot clar i es comenci a aplicar, no facis massa cas de les informacions que hi ha per internet i deixa que sigui l'Ecai qui t'informi del que realment t'afecta.
Our 1z0-053 dumps course is mainly focused on graphics. We provide high quality Isilon resources to help you learn the expert designing skills. Join University of Wisconsin - Madison online course to learn web designing at your pace.
Mar71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 06, 2013 5:32 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: Mar71 » dj. feb. 13, 2014 8:13 am

Bon dia,

Nosaltres també ens estem plantejant començar procés d'adopció, la veritat és que el fet de triar Russia ha estat degut a les circumstàncies del moment, ara no hi cap altre obert on puguis sol·licitar de 0 a 3. A mi ja m'esta bé, de fet m'és igual d'on sigui el nen mentre estigui bé. Però es clar tenim molta por que arribat el moment no estigui bé el nen i nosaltres no ho sapiguem veure. A mi el moment de l'assignació i l'acceptació em fa una por terrible.
Fa uns dies vam anar al curs de prepació i la veritat és que jo esperava sortir-ne més animada i ha estat una mica al revés. No pel que suposa adoptar en si, que ja anava preparada, sinó perquè ens han pintat el país com molt dur, i han fet moltes alusions al fet que els nens de paisos del Est tenen moltes més dificultats d'adaptació que els altres.

Ara hem decidit parar un temps i tornarem a fer un intent de RA amb els congelats que ens queden, no teniem clar si fer-ho però ens hem desanimat una mica amb l'adopció i ho veiem més difícil. Com que segur que no sortirà bé la RA hi tornarem, però almenys haurem esgotat la darrera oportunitat... no sé noies, estic feta un mar de dubtes.

Coneixeu families que hagin adoptat a Russia? com els ha anat? els seus fills estan bé i són felisos?
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: rateta2013 » dv. feb. 14, 2014 8:25 pm

Hola, jo conec 4 families adoptants a Rússia.
Un el van adoptar fa 10 anys, així que potser funcionava diferent. Noi sa, adaptació bona.

Un el van adoptar fa uns 4 anys. Alguns problemes, petit retard...nen carinyós, però és un repte i està en tractament de psicòleg. Però molta gent té fills biològics amb.problemes d'aprenentatge i de TDA...tenir fills biològics no garanteix bona salut.

Els altres 2 han estat adoptats més recentment, els 2 sans i bona adaptació.

No conec cap adopció de nenes, crec que és més fàcil que et donin nen.

No hi ha més països que et donin nadons? ostres, amb tants nens abandonats que hi deu haver!

Que tinguis molta sort!
Eduard 2005
Arnau 2014
Mar71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 06, 2013 5:32 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: Mar71 » dc. març 19, 2014 9:14 am

Hola Rateta,

Moltes gràcies per la teva resposta, perdon per haver trigat tant a contestar, he estat força atabalada i et vaig escriure però no sé que va passar que no es va publicar i ja no ho vaig revisar més.

Ara estem en standby durant unes setmanes, després farem el nostre darrer intent i segons com vagi reemprendrem el tema adopció. Tot i que ja veruem com està llavors, les noticies d'Ucraïna no són gaire esperançadores...
Una abraçada i molta sort per totes,
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: hera » dv. abr. 18, 2014 10:20 am

hola noies!!!

nosaltres també volem adoptar a russia!

després de la visita de l'ICAA.. ara ens toca escollir la ECAI, mentre tramitem CI.

coneixem "infancia i futur" tot i que no són massa esperançadors. jo voldria saber quina ecai heu escollit i com estan les coses!!!

moltes gràcies
Mar71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 06, 2013 5:32 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: Mar71 » dc. maig 21, 2014 11:37 am

Hola Noies,

Nosaltres reemprenem ara aquest camí, encara estem en procés per la idoneitat perquè vam ajornar el procés per fer el darrer intent de FIV.

Ara vull il·lusionar-me novament amb aquest procés, ja que la veritat és que hem patit ja tant que em fa molt de respecte tot el que ha de venir. Sembla que tot s'estigui aliniant per dificultar-nos el camí. Però en fi.

Hera, nosaltres hem visitat dues ECAIS, una d'elles va ser Infancia i Futur, i no ens va fer el pes, ens van semblar bastant desorganitzats, la xerrada ens la va fer la traductora juntament amb una altra parella. La dona aquella semblava una anima en pena, no parava de dir que lo más importante era "rogar a dios para que el niño tubiera buen corazón"... no sé, no ens donaven dades concretes sobre com havien anat els tràmits amb els casos que havien estat portant. Hi vam anar perquè una coneguda de ma germana va adopar un nen al l'estiu passat i n'estava contenta.

L'altra que vam visitar és AIPAME, ens la van recomanar una parella que coneixem, ells han adopat una nena fa un any i estaven contents, no van tenir problemes. Ens van atendre millor i semblaven més seriosos, ens van dona molta informació i totes les dades, l'atenció més personalitzada i l'organització semblava millor. De tota manera també he vist en foros algunes crítiques...

Nosaltres les volem veure totes, però no està mai de més intercanviar opinions, jo em sento molt sola en aquest procés, no conec a ningú de confiança que hagi adoptat, i el nostre entorn tampoc és que ens recolzi gaire. Mes aviat ens volen encaminar cap a la idea de deixar-ho còrrer i fer-nos la idea d'una vida sense fills.

Molts ànims i una abraçada per totes,
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: aliganiu » dc. maig 21, 2014 4:44 pm

Mar71, jo estic parada en aquest proces perque vull fer un darrer intent d'ovodonacio. Pero abans he anat a sessions informatives de diferents ecais. Has anat a Creixer Junts? A mi em van fer una impressio bonissima, de serietat i honradesa. Jo, si fes una adopció a russia no dubtaria fer-ho amb ells.
No se si the ajudat o ja ho sabies.
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: lilalila » dv. maig 23, 2014 7:30 am

Hola a totes,

nosaltres estem amb Créixer Junts ja que, com dius, ens van donar bona impressió des del principi i la veritat és q de moment el tracte és excelent (tots i els problemes que hi ha ara al país).

Mar71, nosaltres tampoc tenim gent al voltant que conegui l'adopció i tb ens sentim sols en el procés..la meva família ens recolza 100% però la família del meu marit no li importa gens, no diuen res ni per bo ni per dolent. Per tant, t'entenc perfectament però mira, en podem parlar per aquí.

és una opinió moolt personal però si el que voleu realment és tenir fills no us deixeu influenciar i tireu endavant, la gent que faci i digui el que vulgui.

ànims a totes!

lilalila
Mar71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 06, 2013 5:32 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: Mar71 » dv. maig 23, 2014 6:57 pm

Gràcies lilila!
Ara començarem a fer visites, ja us aniré explicant.
A veure si entre totes ens anem animant q aquests post està molt paradet.
Bon cap de setmana a tothom!
Mar71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 06, 2013 5:32 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: Mar71 » dc. maig 28, 2014 8:42 am

Hola noies,

Ens acaben de trucar per concertar la primera entrevista a mitjans de juny... uff aixó ja està en marxa, ara hauem de visitar més ECAIS per decidir-nos...

Quin tipus de preguntes fan en aquestes entrevistes?
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

viatge a moscou

EntradaAutor: ada_bcn » dj. maig 29, 2014 10:04 am

hola, acaben de publicar un llibre sobre una adopción a Rusia, clar que ja fa uns anys i és una mica peculiar... però jo me l'estic llegint i m'està agradant: http://adoptivanet.blogspot.com.es/2014 ... oscou.html
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: adopcions rússia

EntradaAutor: ada_bcn » dj. maig 29, 2014 10:07 am

Jo no conec gaire el tema de la adopció a Rusia, però si conec a un parell de families que fa un any que coneixen als seus fills i no consegueixen l'adopció ni data de judici, i ho están passant fatal... esteu segurs de començar un procés a Rusia sense que s'hagi firmat aquest conveni que demanen? Suposo que encara teniu temps mentres tramiteu el CI pq el firmin però no sé, no us fa por? pq les ecais diuen una cosa i després no té res a veure amb la realitat moltes vegades

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::