Adopció a Colòmbia

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Adopció a Colòmbia

EntradaAutor: Kora » dv. maig 17, 2013 4:34 pm

Hola Noies,

Fa molt temps q no entro al Socp....

Alguna està en procés d'adopció a Colòmbia?

Tot just fa cosa d'un mes que nosaltres van entrar els papers al país i ara estem en espera q ens diguin q ja estem en la llista.... poquet a poquet... l'ECAI q hem escollit és ASEFA... Ens han dit q trigaran uns 2-3 mesos en dir alguna coseta. Si tot va bé després haurem d'ampliar unes cosetes del C.I, pq es van deixar d posar q ens era igual el color d pell, etc.... i a colòmbia si no ho especifica no ho tenen en compte....


Ptnets!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Adopció a Colòmbia

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. maig 18, 2013 10:33 am

Hola Kora,

Et parlo d'oides, pq una bona amiga està en procés d'adopció a Catalunya des de fa anys. Doncs, l'últim que em va explicar és que fa uns mesos han canviat de país, a Rússia, perque a Colòmbia em va dir que s'havia complicat la cosa, que ara s'introduïa el tema sentència prèvia allà, o algo així, en definitiva, que el tema buròcràcia dificultava el procés. I que ara Rússia estava bé, que les autoritats allà portaven més control en tema malalties dels petits, i que ara era un bon país (ja saps que això fluctúa). Ja et dic, no se si en qüestió de vuit mesos haurà tornat a canviar la cosa, però pregunteu-li a la ECAI sobre aquest canvi en la legislació colombiana sobre Adopcions fa un any, què hi ha en relació al procés allà i en quin sentit us afecta, si reclamen família extensa fins a quin punt és definitiva l'adopció o quin temps creuen que triguen en resoldre.

Molta sort! :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Adopció a Colòmbia

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. maig 18, 2013 10:46 am

Jo de Colòmbia no en puc parlar, pero una cosina de la meva mare va adoptar primer un nen a Russia i va anar molt bé, al cap d'uns quuatre anys va adoptar una nena també de Russia i tot perfecte també.
Encara que jo t'animaria mirar Colòmbia que segur que hi ha molts nens i nenes desitjant uns pares i una bona vida.
Sort!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Adopció a Colòmbia

EntradaAutor: ada_bcn » ds. maig 18, 2013 8:22 pm

perque no entres al foro de tierras colombianas? allà estan la majoria de fqamilies que adopten a colombia i estan a forosa. de totes formes a colombia us tenen super ben informats de com van les assignacions i tot, a la web está molt bé. les assignacions van molt i molt lentes, però sempre diuen que hi haurà una agilització... no sé... aquí una noia que adiopta a colombia va explicar molt bé com estava el procés ara http://adoptivanet.info/foro/viewtopic.php?f=23&t=998
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Adopció a Colòmbia

EntradaAutor: ada_bcn » ds. maig 18, 2013 8:29 pm

ada_bcn ha escrit:perque no entres al foro de tierras colombianas? allà estan la majoria de fqamilies que adopten a colombia i estan a forosa. de totes formes a colombia us tenen super ben informats de com van les assignacions i tot, a la web está molt bé. les assignacions van molt i molt lentes, però sempre diuen que hi haurà una agilització... no sé... aquí una noia que adiopta a colombia va explicar molt bé com estava el procés ara http://adoptivanet.info/foro/viewtopic.php?f=23&t=998


suposo que la informació general del procés la tens més uqe clara però t'ho poso també: http://adoptivanet.info/paises/adopcion ... lombia.php
suposo que us queda bastant d'espera... jo vaig seguint el foro que t'he dit, m'he plantejat fer un canvi de país i colombia és una de les opcions, i fins hi tot els trams d'edat de nens més grans de 6 anys estan molt aturats
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: Adopció a Colòmbia

EntradaAutor: Kora » dt. maig 21, 2013 11:44 am

Hola,

Gràcies per les respostes!

Ada, trobo que en aquest foro hi ha poc moviment d'algu que expliqui la seva experiència personal... o jo no ho he sapigut veure... soc molt novatilla en tema foros...

Jo d moment tinc poca informació, només conec el cas d'una noia q tingui un petit d'allà des de fa un any.... ens van comentar q les adopcions s'han enrellentit pq ara busquen fins no sé quina línea de descendents.... però tot i així ja tenim clar q és un país q és més lent que altres. Espero trobar a alguna família q em pugui explicar la seva experiència ja estigui esperant o q tinguin el petit/a.

Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Adopció a Colòmbia

EntradaAutor: ada_bcn » dt. maig 21, 2013 3:16 pm

en serio, deus mirar un altre foro pq a tierras colombianas són només families uqe adopten a colombia i cada dia hi ha missatges, assignacions cap però missatges si

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::