OSTEOPATA

Fills del cor.
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

OSTEOPATA

EntradaAutor: Nikka80 » ds. ago. 25, 2007 8:07 am

holaaaaaaaa
no se donde preguntar esto, espero que no os sepa mal que lo pregunte aki!

ayer estuve en el medico, y me ha dicho que tengo la espalda muy desviada, y que para el embarazo me ira bastante mal por los dolores de espalda que habitualmente ya tengo...estando embarazada se pronuncian mas...
me aconsejo ir a un osteopata, pero no conozco ninguno.....yo soy de badalona, alguna ha estado en alguno o conoceis??
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » ds. ago. 25, 2007 8:29 am

Yo tambien tengo la columna desviada, a los 13 años me pusieron un corsé para corregirlo, pero cosas de la edad, me empeñé en quiármelo. ?-) El traumatologo me dijo que cuando me quedara embarazada tendria dolores cuando empezara a coger peso... :-:)

Lo del osteopata no lo he probado pero la verdad es que por amigas mias, dicen que va muy bien. A mi madre también le fue muy bien.

Lo quieres en Badalona o puede ser en Barcelona? Tienes mutua? Has murado si en la mutua aunque tengas que pagar la visita te lo ofrecen como servicio complementario?

No sería mala idea lo del osteopata...
:ok:
Un bestito!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. ago. 25, 2007 9:17 am

Jo fa mooooolts anys que en vaig a un a Barcelona, i la veritat és que m'ha anat de conya. De fet la primera setmana de setembre aniré a que em faci una repassadeta, jijijij.
Avatar de l’usuari
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » ds. ago. 25, 2007 9:44 am

Estant embarassada pots anar a l'osteopata?
Avatar de l’usuari
jmpiris
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. abr. 12, 2007 9:35 pm

EntradaAutor: jmpiris » ds. ago. 25, 2007 10:31 am

Jo també vaig a una osteòpata fabulosa. Actualment els osteòpates s'especialitzen, jo vaig a una osteòpata especialitzada en ginecologia, i més concretament en infertilitat. N'estic contenta. No t'acostumen a recomenar que facis osteopatia (si no n'has fet mai abans) durant els tres primers mesos d'embaràs.
Avatar de l’usuari
Mamalaia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dg. ago. 26, 2007 12:54 am

Jo anava a una dra osteopata a barcelona ja et passare telf i adreça, esta al c/balmes ja tho dire
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. ago. 26, 2007 6:05 am

Pots anar estant embarassada, simplement t'has d'assegurar que sàpiga fer manipulacions per a prenyis, ja que són lleugerament diferents pels canvis que sofreix el cos.
:-())
Avatar de l’usuari
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dg. ago. 26, 2007 9:16 am

JA TÉ RAÓ AQUEST REFRANY QUE DIU: "no te acostarás sin saber una cosa más"

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Gràcies mixi, em va molt bé saber-ho, pels problemes d'esquena que ja he comentat... :ok:
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dl. ago. 27, 2007 8:24 am

carai carai....
jo m'afegeixo al refrany q nunca te acostaras sin saber una cosa mas....
ja q no sabia q les osteopates estiguessin especialitzades per exemple amb temes ginecologics!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<em>.-<: >.-<: >.-<: i tb se'm havia presentat aquest dubte q comenteu aquí: i quan s'està preny tb s'hi pot anar?i clar, si li dius ella q sap com ho ha de fer no??? o-o:)
moltes gràcies maques :love:
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: OSTEOPATA

EntradaAutor: Kora » dt. oct. 06, 2009 10:59 am

Hola Noies,

Us passo la web del centre d'osteopatia q estic anant jo per tema infertilitat, m'ho va recomanar una noia q tenia infertilitat desconeguda,havia fet 3IA, 2FIV.....i és va quedar anant a l'osteopata amb 4 visites i com va dir ella no era tant car.... per provar-ho.....
El nom de l'osteopata q li va portar es diu Joan Parera, té una agenda super ocupada a mi m'han trigat 4 mesos en donar-me hora per la 1a Visita.

1aVisita 80€
Reste visites 60€

http://www.osteopatiaterrassa.com/

Si teniu algún dubte, aquí estic.

PETONS!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Mariona21
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 2:51 pm

Re: OSTEOPATA

EntradaAutor: Mariona21 » dc. ago. 08, 2018 2:54 pm

Jo acompanyo a la meva mare al osteòpata de Nou Barris sempre, ens el van recomanar unes companyes seves de l'antic treball i la veritat es que son molt atents, en quan a preus no ho se, hauríeu de contactar amb ells: https://nbsalutnoubarris.com/osteopatia/

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::