documental tv3 adopcions

Fills del cor.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

documental tv3 adopcions

EntradaAutor: ada_bcn » dv. maig 16, 2014 6:48 am

El van fer a senseficció, si no el vau veure es pot veure a tv3 a la carta. Us deixo un parell de comentaris

http://adoptivanet.blogspot.com.es/2014 ... spues.html

http://madredemarte.wordpress.com/2014/ ... cerradura/
Mar71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 06, 2013 5:32 pm

Re: documental tv3 adopcions

EntradaAutor: Mar71 » dg. maig 18, 2014 9:42 am

Moltes gràcies per la informació, jo el vaig veure i la veritat és que em vaig desanimar una mica. Sobretot per la part final. Estic ara acceptant encara que no podré ser mare biològica, i em vull il·lusionar amb aquest pprocés, però aquest documental va ser durillo.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: documental tv3 adopcions

EntradaAutor: ada_bcn » dl. maig 19, 2014 6:51 am

Jo la veritat és que amb la part final també em vaig desanimar una mica... ia xiò que jo ja sóc mare adoptiva... jijijijii
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: documental tv3 adopcions

EntradaAutor: aliganiu » dl. maig 19, 2014 4:35 pm

ada_bcn, gràcies per la informació, jo també ho vaig poder veure gràcies a tu

doncs potser sí que pot desanimar una mica .... de totes maneres, jo vaig veure algunes característiques dels nois del principi que es diferenciaven dels nois del centre, sutileses que no puc expressar perquè podria sonar malament. El que vull dir és que hi ha una cosa que no es va expressar en el documental: no es parla de les característiques dels pares adoptants, i a mi em sembla que deu ser important (jo no sóc mare adoptant ni biològica, parlo per sentit comú, no per experiència). En fi, que aquests nens i nois tenen una ferida de la seva infància més tendra, però potser han aprés a gestionar-la millor o pitjor segons els pares adoptants que els ha tocat (que també, com tothom en el món, tenen la seva pròpia ferida) ... m'explico?
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: documental tv3 adopcions

EntradaAutor: ada_bcn » dl. maig 19, 2014 6:57 pm

home... no sé...
jo crec que a la primera part hi havia persones més grans i/o més madures que havien ja madurat part de al seva história i en la segona jo els vaig veure més joves... i a la segona part de'ls estaba entrevistant i a la primera mé so menys parlaven ells dels que volien i es van centrar en 3 o 4 históries més sobre els origens
i es que no a totes les persones els afecten de la mateixa manera les mateixes conses

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::