nens "sense papers"

Fills del cor.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

nens "sense papers"

EntradaAutor: ada_bcn » dg. maig 24, 2015 6:10 pm

Comparteixo ja que m'ha semblat interessant llegir-ho:

El mes pasado hemos perdido 3 bebés en uno de los orfanatos con los que colaboramos, la misma semana, pero otros muchos correrán igual suerte, sin nombre ni identidad, por tanto sin aparecer en estadísticas en centros donde se acumulan niños que cada día solo esperan que llegue el día siguiente. Niños "sin papeles" que porque les falta un sello o una firma se quedan ahí, congelados en el tiempo, privados de los brazos de una madre y un padre que les esperan y les quieren sin conocerles.

http://adoptivanet.blogspot.com.es/2015 ... peles.html
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: nens "sense papers"

EntradaAutor: EMAMI » dl. maig 25, 2015 12:38 pm

Des de la meva humil opinió penso que si adoptar un infant no costés tant a nivell econòmic i de temps, tot aniria molt millor!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: nens "sense papers"

EntradaAutor: ada_bcn » dl. maig 25, 2015 7:35 pm

bé, penso que són dos coses diferents... si que els procesos són llargs i tenen sobretot un cost emocional molt gran, però que la inmensa majoria de nens del món orfes o abandonats no está declarats com adoptables, molts d'ells ni inscrits als registres civils, no consten com a persones doncs també... que le sONG diuen que s'ha de parar l'adopció internacional encara que hi hagi nens pq són el futur del seu país, doncs bé... que els ho preguntin als nens quan creixin, si arriben clar a adults, segueixin sense papers, sense educació, possiblement explotats, perque quan no existeixes poden fer amb tu el que vulguin... a veure si aquest és el futur que es mereixen les persones.
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 25, 2015 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: nens "sense papers"

EntradaAutor: EMAMI » dl. maig 25, 2015 7:43 pm

No sabia que hi havia nens que vivien així, sincerament. I ho trobo una injustícia molt gran. Però tot i així si la llei canviés i ho posés tot més fàcil segurament no hi hauria tants nens en orfanats.
Jo si tingués els diners ja et dic jo que n'adoptava un, o dos, o els que pugués. Però et posen molts impediments.
Ojalà s'erradiqui aquesta problemàtica!
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: nens "sense papers"

EntradaAutor: Koaleta » dl. maig 25, 2015 8:55 pm

Quina pena que passin coses així. La vida no té el mateix valor a un lloc que a un altre.
Sobre això de les ong que comentes, em deixes molt parada. Quin futur són per un país aquests nens? Si no tenen pares o cuidadors que se'n facin càrrec de veritat, quina esperança tenen?

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::