Quilt Along del SP

Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dv. abr. 13, 2012 8:21 pm

Momo, no l'he provat. Com funciona? si el fas servir no cal que facis servir ni imperdibles ni fil?
ostres, doncs seria guai. Crec que vaig sentir que millor fer-ho en un espai ventilat, oi? Crec que ho vaig llegir en un blog que es diu Cat Patches...

Aquesta nit comenc,are a encoixinar el quilt... l'he penjat al blog, pero no he dit res de res de que es per ma germana...

Ostres, m'he enganxat a fer les fundes de llibretes, m'encanta fer-les! es molt facil si nomes fas servir peces de tela senceres, i porta una mica mes de temps si vols fer tipus patchwork, pero surten molt be i crec que les podre vendre be. M'acabo de fer una petita per a mi, de conjunt amb la bossa i fa molta patxoca! us deixo el link per si ho voleu probar

http://fluffysheepquilting.blogspot.com ... orial.html

Per cert, aquesta noia d'aquest blog, la Cindy, es veina meva, viu a 30 minuts de casa meva, i dintre de poquetes setmanes inaugurara la seva botiga de teles online. M'ha demanat si vull fer baby quilts, amb la tela i material que em proveira ella i jo nomes li cobrare la ma d'obra... li he dit que si, al menys tindre algunes comandes segures. I lo bo es que si compro tela, no he de pagar ports... puc anar a casa seva ara espero que estigui be de preu...)!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Momo » dv. abr. 13, 2012 10:09 pm

Ironia, aquí ho expliquen de meravella, com tots els tutorials d'aquestos web. m'encanta aquesta dona!!!

http://m.youtube.com/watch?v=yGNOS5JQHYQ
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Mirda » dv. abr. 13, 2012 10:17 pm

Jo sempre ho he fet amb l'esprai, va molt bé. És veritat que fa mala olor però si desseguida ventiles no passa res i t'estalvies una feinada !
Irina a veure si la teva veïna té teles ben xules i et va passant feinetes.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dv. abr. 13, 2012 11:17 pm

:-D :-D :-D :-D :-D M"has canviat el nom per Ironia!!! m'agrada!!! :-D :-D :-D

I on el compreu l'spray? per internet?

No he sabut trobar el tutorial de l'spray :-:) :-:)
Pero segur que si faig una búsqueda a google ja ho trobare.

Per cert, em vull traslladar el taller a una habitacio del pis d'abaix, perque aixi estare mes a prop de la meva familia... que sembla que els tingui abandonats! la Hana l'altre dia ja em va dir que "mammy, I don't like you upstairs, I like you downstairs..." tot cridant des d'abaix :r)
pobreta, li dic ara baixo, i els 5 minuts que crec que passen es converteixen en 30! aixi, si estic abaix ella podra tenir-me mes accessible i jo tambe puc estar mes a prop del que passa...
i l'habitacio on es ara el taller sera l'habitacio del nen...
dintre de 3 setmanes venen els meus pares i ja m'ajudaran.

be guapes! bona nit (al final no he get l'encoixinat... estic estudiant!!!)
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Momo » ds. abr. 14, 2012 8:01 am

Irina, ho sento. ha estat l'Ipad...

El tutorial el trobaràs si entres al canal de YouTube de Missouricostar i vas al vídeo de com en encoixinar free motion. Allà ho expliquen. Jo el vaig comprar a la merceria i per Internet també en pots trobar. Per exemple a Amazon en venen i els ports crec que ja no els pagues... :ok:
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » ds. abr. 14, 2012 12:27 pm

gracies! :ok:

Aixo de que l'ipad et predigui el text em fa molta rabia...
quasi mai faig servir l'ipad per aquesta rao, no se com treure l'opcio per a que no ho faci. El mateix em passa amb el macbook...
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » ds. abr. 14, 2012 4:58 pm

Oh! Gracies noies!
Momo, mirare lo dels botons a veure com podria fer-ho, merci!!
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dt. abr. 17, 2012 9:19 pm

Socpetitona també podries fer-ho amb cintes. Ma mare en va fer una així i va quedar molt bé.

Jo ja estic preparant el marge primet, a veure si demà al migdia m'hi poso i acabo de tallar els retallets, que ara em cauen els ulls de son. Bona nit!!! zz:-)
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » dt. abr. 17, 2012 10:49 pm

Que vols dir amb cintes, esquimal?

Una altra cosa noies, crec que la meva maquina no acoltxa, pero si poso les 3 capes (tela-boata-tela) sota la maquina i ho cuso, no quedaria com acoltxat? Algu ho ha provat mai??
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Momo » dc. abr. 18, 2012 6:36 am

Sí, quedaria com acolxat, peroò ves alerta No se t'arrugui una de les capes. i no hi posis un boata molt gruixuda.
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » dc. abr. 18, 2012 8:19 am

Ops! La boata que he comprat es molt toveta i flonja pero gruixudeta, no m'anira be?
Potser fare alguna prova amb un tros que sobri...
Gracies Momo!!
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dc. abr. 18, 2012 1:57 pm

socpetitona ha escrit:Que vols dir amb cintes, esquimal?

Una altra cosa noies, crec que la meva maquina no acoltxa, pero si poso les 3 capes (tela-boata-tela) sota la maquina i ho cuso, no quedaria com acoltxat? Algu ho ha provat mai??


Saps les típiques cintes que ens feien cuetes quan erem petites, una mica brillants. Doncs amb cintes d'aquest estil, agafes una agulla amb el forat gros on hi càpiga la cinta, la passes de davant a darrera del quilt i cap a davant altre cop, i fas un llaç i llestos.
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » dc. abr. 18, 2012 9:22 pm

Ooh! Quina idea esquimal...! Gracies!
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dj. abr. 19, 2012 9:24 pm

Hola noies!!! Que paradet que està això!

Ja tinc el marge primet fet, em pensava que tardaria més i és bastant ràpid de fer. Ara que ja el tinc posat no m'agrada com queda la tela que vaig comprar pel marge exterior, així que la faré servir per darrera, i em sembla que el deixo així, sense marge exterior, m'agrada molt així, i la mida que té també. Demà faig foto i us ho poso.

Com ho porteu vosaltres? Vinga va animeu-vos a acabar-lo que val la pena!
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: bipa » dj. abr. 19, 2012 9:40 pm

Ahir et van xiular les orelles Esquimal ? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) és que vaig tornar a repetir el molinet..... aprofitant les robes.... i em torna a quedar "despuntat"... no hi ha manera, no sé si és el bloc o que escoltava el Barça i no em vaig poder concentrar... i ara no sé si tornar a tallar de nou les teles o fer un pas enrrere i fer un molinet senzill.... però ja tinc l'Scottie i el barco a tamany "estandard" :p-) :p-) :p-) ara a fer el marge de retallets !!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dv. abr. 20, 2012 2:01 pm

bipa ha escrit:Ahir et van xiular les orelles Esquimal ? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) és que vaig tornar a repetir el molinet..... aprofitant les robes.... i em torna a quedar "despuntat"... no hi ha manera, no sé si és el bloc o que escoltava el Barça i no em vaig poder concentrar... i ara no sé si tornar a tallar de nou les teles o fer un pas enrrere i fer un molinet senzill.... però ja tinc l'Scottie i el barco a tamany "estandard" :p-) :p-) :p-) ara a fer el marge de retallets !!!


No et compliquis la vida, jo el faria senzill i llestos, que no és qüestió d'agoviar-se, pots dibuixar-lo sobre paper de forn i anar sobre segur.

Us deixo el meu, encara m'estic rumiant si fer marge exterior o no, no sé ?-)

IMG_5317.JPG
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: bipa » ds. abr. 21, 2012 9:12 am

Un dubte, la tira del marge exterior ha de ser d'una sola peça ?? és que em sembla que no m'arriba.... puc fer la trampilla i ajuntar dues tires ??

Esquimal, ho deia en broma eh lo de xiular les orelles eh !!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) al final el deixo tal qual (l'endema el vaig planxar i no feia tant mala pinta) el que em sembla que amb el marge de costures del sashing em menjaré alguna altra punta.... :ufs: :ufs:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Mirda » ds. abr. 21, 2012 10:59 am

Esquimal t'està quedant molt bé >.-<:

Jo estic indecisa amb l'alcotxat, cada dia canvio d'opinió... quan m'aclareixi començaré a fer-lo ;-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Momo » dg. abr. 22, 2012 1:38 am

Esquimal, t'està quedant preciós. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Sou unes artistes!


Jo vaig avançant amb el meu. De moment he fet el sashing interior, entre blocs. N'hi havia 3 que eren més petits, però com que entre ells eren iguals els he posat en una mateixa fila i he fet el sashing més ample. La quadrícula no queda perfecta, però no queda malament del tot.
Ara estic tallant retallets i ajuntant-los per fer el marge. Quina feinada!
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dg. abr. 22, 2012 11:21 am

Hola!

Esquimal, que maco que t'ha quedat!!!

Jo ja estic acabant l'encoixinat, he fet una pausa ara i segurament aqeusta tarda m''apalancare al sofa per cosir la beta a ma... Fare fotos i les passare via email a alguna de vosaltres perque les penjeu, potser a tu angelina, que aixi ja tindras la foto pel blog!

tutorial per fer l'encoixinat necessiteu? no em fa res fer-la, pero es que penso que youtube es el millor lloc ja que es pot veure en directe, com si diguessim...

El tutorial per fer i cosir la beta l'estic preparant :ok:

Torna a “Projectes de Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::