Quilt Along del SP

Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dt. abr. 10, 2012 6:04 am

Irina m'encanta com t'ha quedat. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Posaràs marge exterior?
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Fuzztoon » dt. abr. 10, 2012 7:13 am

esquimal ha escrit:Hola noies, fa dies que no entro, és que hem passat una setmana molt dolenta i no tenia ganes de res. Ara espero que tot es vagi posant a lloc una altra vegada.

Mirda m'agrada molt com t'ha quedat, té moltíssima vida.
Irina jo sóc de teles més tirant a modernes, tot i que quan veig els quilts tradicionals m'encanten, no sé si ajuda el fet de viure a un pis prop de bcn que se'm fa raro posar robes clàssiques.

A veure si aviat em poso mans a l'obra altre cop, però primer he de fer un regal d'anviersari que ja vaig tard.


Ostres esquimal, que ahir no em vaig fixar en el teu post. Espero que ja estigui tot be. Si et puc ajudar en el que sigui, aqui em tens. :-()-)
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: angelina » dt. abr. 10, 2012 8:52 am

Irina m'enca,ta com t'ha quedat!! jo encara ni hi he pensat en el sashing... m'agradaria poder fer el voltant amb els retallets tb pero no en tindré pas prous!!

Esquimal espero que tot estigui ja en ordre! i aquesta bsetmana sigui millor! :-()-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: bipa » dt. abr. 10, 2012 9:03 am

Ànims Esquimal :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » dt. abr. 10, 2012 1:01 pm

Esquimal bonica!! sigui el què sigui, ànims i espero estiguis millor!! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dt. abr. 10, 2012 1:35 pm

Gràcies pels ànims noies! És la meva àvia, estava molt bé, li va agafar un trombo i al final va ser una ambòlia, des de diumenge passat ingressada a l'hospital i patia pobreta. Dijous al vespre va morir. Era gran 91 anys però molt forta, no tenia res només algo de sucre, i el cap mooooolt clar. Encara no me'n sé avenir, ens haviem de reunir tots aquest dissabte passat. Almenys va veure 2 besnéts. Entre els nervis de l'hospital i tot plegat... Què us he de dir, tots hem passat per això un cop o altre. Sort que amb els petitons no es fa tant feixuc, no et deixen temps per pensar massa.

Bé us deixo les instruccions per preparar el sandwitch.

Petons a totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dt. abr. 10, 2012 1:42 pm

Esquimal, una abrac,ada molt molt forta i molts anims guapa, em sap molt de greu. Si que ha anat rapid i sobtat aixo, no?
Si et pares a pensar, potser es millor aixi que no pas quan estan molt malalts i patint durant molt de temps, tot i que la pobra dona ja va patir lo seu.
No t'amoinis amb les instruccions, cada cosa al seu temps i ja arribarem.

Jo avui, a l'hora de la pausa, he anat a comprar la tela del darrere. He trobat una molt maca, molt senzilla de color cru amb topets molt petits. Ara he de mirar si tinc prou tela per fer la beta. Estic intentant no gastar mes diners perque vaig molt malament i a mes, de teles en tinc moltes, pero clar, es dificil combinar-les de vegades...
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Momo » dt. abr. 10, 2012 3:14 pm

Esquimal, em sap molt greu. Uf! Tant de sobte...
Sort que els petits ens animen, o al menos eviten que davant seu mostrem la tristesa. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » dt. abr. 10, 2012 3:18 pm

esquimal bonica, em sap molt de greu! ànims i sort del patufets de casa!

Us deixo el meu bunyol perquè pogueu riure una mica mirant les meves pifies de novatilla... jijijijiji :r) :r) Encara haig de fer un o dos marcs més... penso que com més en faci més gran serà. És de robes totalment aprofitades que tenia per casa, i més aviat serio i colors antiquadets per la persona a qui va destinat ...
Fitxers adjunts
Quilt.JPG
Imatge
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Mirda » dt. abr. 10, 2012 3:20 pm

Esquimal em sap greu :-()-) l'experiència de perdre una àvia és dura però per desgràcia és llei de vida. Espero que aviat recuperis els ànims.


Irina doncs jo trobo que t'ha quedat molt bé el top, segur que la teva germana li encantarà >.-<:

Socpetitona doncs ho has solucionat molt bé >.-<: Felicitats per aquest primer quilt !
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: angelina » dt. abr. 10, 2012 4:00 pm

Esquimal!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)


Socpetitona m'encantaaa!!! i trobo molt encertat q hagis posat al mig el cargolet q te les mateixes teles de fons que el sashing i queda com si en sortis un remoli amb tots els blocs!. nosé si m'explico... jajaj per moment se'm envà l'olla!!! jajaja :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » dt. abr. 10, 2012 8:46 pm

Gracies noies! Jo n'estic prgullosa perque es lonprimer que faig, pero a cada bloc hi ha algun gazapo dels besties.... jijiji pero bueno, el proper ja sortira millor! El proper marc ( no se el nomtècnic) el fare de color rosa molt palid que jahe vist que tinc prouta roba, i despres potser encara en fare un altre aixi quedara mes grandet. Ja veurem!
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dt. abr. 10, 2012 11:57 pm

Ei! doncs jo no crec que t'hagi quedat nyap!i penso que per haver aprofitat teles que tenies les has sabit combinar molt be!
El meu tambe es molt classicot, i m'hagues agradat tenir mes tons vermells... pero be, tambe estic contenta de com ha quedat.

Ara quan he arribat a casa m'he adonat que la dona de la botiga m'ha tallat la roba molt justa, i a mes, l'amplada de la roba es suuuuuper justa. Aixi que fare un parell de tires de retallets al darrere tambe per fer-ho tot mes gran...passo de comprar mes tela, m'arruinare!!!
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: manumar » dc. abr. 11, 2012 11:34 am

Esquimal sento molt la perdua de la teva àvia. Pensa que ha pogut conèixer els bisnets i no ha patit que és el més important.
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dc. abr. 11, 2012 1:34 pm

Socpetitona jo també crec que t'ha quedat molt bé, i el cargolet al mig m'encanta amb la mateixa roba de fons.

Irina fer unes tires al darrera amb retalls és una bona solució, ho vaig fer amb el quilt dels pirates i va quedar molt bé. T'estalvies de comprar més teles, utilitzes retalls i tens un quilt reversible, què més es pot demanar.

Gràcies noies de nou. :-()-)
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: socpetitona » dj. abr. 12, 2012 12:32 pm

Hola noies!

tinc un dubte per acabar el quilt. SEguint les darreres instruccions penjades, no em queda clar si als costat cal posar-hi roba o fer algun doblec.. si ho deixo tal qual sense posar-hi res, es veurà el relleno de dintre, no??

i si la meva màquina no encoixina, ho puc deixar sense encoixinar??

ais, ho sento! gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: bipa » dj. abr. 12, 2012 12:52 pm

Socpetitona es finalitza amb una beta o ribet que l'Irina (em sembla) va dir que explicaria com posar-la.

Ahir vaig tenir un disgust doncs vaig anar a Barcelona i volia aprofitar per comprar la roba del darrere de vermell amb topets blancs (com la que he utilitzat als blocs) i ja no en tenien :ufs: :ufs: :ufs: ilusa de mi... si fa més d'un any que l'havia comprat !!! però estava molt bé de preu i pensava que encara en trobaria.... així que ara haig de pensar què hi poso darrere.... i les robes del Sashing ja estan viatjant... (ho arribo a saber i aprofito la comanda !!!)

El que si he decidit és que referé els tres blocs que m'han quedat mes grans: scottie, barca i molinets i a veure si m'ensurto de que quedin quadrats i de la mida que toca !!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dj. abr. 12, 2012 1:35 pm

Socpetitona, hauries d'encoixnar-ho una mica ni que sigui a mà, és la manera que quedin unides totes les capes del quilt, sinó et farà bossa per dins.

Bipa podries dibuixar-los amb paper milimetrat a la mida exacte que vols i després anar traient les plantilles per les peces, et quedarà clavat segur. A mi no m'han quedat tots els blocs iguals, però al cosir al sashing tibes més per aquí i per allà i ho he ajustat bastant.
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dj. abr. 12, 2012 3:01 pm

Hola!

ja tinc el darrere fet amb les dues tires i estic embastant-lo! com odio embastar, grrrrr. A mes, a vingut una amiga a que li ensenyes com tallar la roba i ens hem passat 2 hores tallant... no em fa res perque m'encanta ensenyar trucs nous a la gent, pero be, tindre menys temps avui per a fer el que volia fer...

Us volia ensenyar aqeust enllaç
http://modernquiltguildireland.blogspot ... art-3.html

Fa uns mesos que em vaig apuntar al grup de patchwork modern d'Irlanda i estan presentant als membres... avui parlen de mi! he he....
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Momo » dj. abr. 12, 2012 4:16 pm

Irina, has probat l'esprai d'embastar? Diuen que va molt bé. Jo de moment el vaig comprar però no l'he estrenat perquè el primer projecte que tinc d'encoixinar serà aquest. De moment, el que he fet he fet servir la boata que es planxa i es queda enganxat. Va molt bé perquè llavors ja no es mou res de res. :ok:

Socpetitona, millor que ho encoixinis, perquè com ja t'han dit si no et farà bossa i la boata es farà malbé abans. Com que al molinet hi vas posar un botó, se m'acut que en comptes d'encoixinar de la manera tradicional, pots anar cosin botons per aquí i per allà, de manera que ja t'aguantin les 3 capes de robes. He vist fer-ho i queda molt xulo.

Torna a “Projectes de Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::