Ganxet

Avatar de l’usuari
cosmic
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. jul. 01, 2009 11:44 pm

Re: Ganxet

EntradaAutor: cosmic » dv. ago. 23, 2013 9:20 am

l'últim enllaç no el puc enganxar, ho sento. però posa al youtube "tutorial cesto redondo con tapa trapillo a crochet xxl" i et sortirà.
Salut,
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dl. ago. 26, 2013 4:27 pm

Cosmic, moltes gràcies!!! Aquest vespre me'ls miro amb tranquilitat a veure si me'n surto :ok:
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Ganxet

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. ago. 28, 2013 6:38 am

Per si algú ho te a prop i li interessa, a Les Franqueses del Vallès, a la botiga de Dikido-Kinuma, començaran a fer classes de costura, punt de mitja, ganxet i trapillo.
Avatar de l’usuari
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: mandarines » dc. ago. 28, 2013 7:21 pm

Hola!!
Us buscava i vaig obrir un post de ganxet XXL. La Takita m'ha repescat i aquí estic... intentatn fer Trapillo i aconseguir fer una cistella quadrada per a poder guardar cremetes i bolquers. He vist el croquis i cistella de la Pitisu, a veure si me'n surto! Ara he d'intentar fer l'anella màgica. Uf!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dc. ago. 28, 2013 7:37 pm

mandarines, veig que estem igual ;-))) . Encara no m'he pogut mirar els vídeos que va penjar la cosmic, a veure què sortirà!
Ja penjaràs una foto del teu cistell :ok:
Avatar de l’usuari
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: mandarines » dj. ago. 29, 2013 5:23 pm

Hola!
Takita, jo ja he fet l'anella i ja estic augmentant. Volia fer la quadrada, però crec que de moment faré la rodona, pujant en cargol és més fàcil. Però tot i així, vaig bastant a ull. A veure queè tal.

Sort!
Avatar de l’usuari
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: mandarines » ds. ago. 31, 2013 3:57 pm

Hola!

Volia penjar penjar o adjuntar una foto del cabasset que estic fent de trapillio. Però no ho puc fer. Si no arribo als 100 missatges, hi ha una altra manera de poder-ho fer?

Gràcies
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: patufa » dl. set. 02, 2013 11:51 am

Hola noies!! Dissabte passejant per aquí vaig veure que feu coses amb trapillo. Jo he començat aquest estiu i he fet alguna coseta
http://ensomdues.blogspot.com.es/2013/0 ... pillo.html

Encara no em surten les cistelles circulars. Estic pendent que una amiga me´n enseny. De moment faig rectangles!! :-:)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dl. set. 02, 2013 3:35 pm

mandarines, per penjar una foto, la pots pujar a Tinypic: http://tinypic.com/ (per exemple) i després copies i enganxes aquí l'enllaç que diu "IMG Code for Forums & Message Boards". És una opció :ok:

patufa, molt maca la bosseta! >.-<: . Jo a veure si trobo un moment (els nens no em deixen) i provo amb l'anell màgic, que se'm resisteix :-o00m
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: patufa » dl. set. 02, 2013 4:41 pm

Moltes gràcies Takita, a mi l´anell màgic també se´m resisteix!!!
Avatar de l’usuari
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: mandarines » dt. set. 03, 2013 9:59 pm

Gràcies Takita, però aquest programa te l'has d'instal·lar i tot el rotllo. Al final no m'hi he entès, quin pal!! o sigui que res. A veure si algun dia puc arribar als 100 missatges i puc adjuntar imatges més fàcilment, no?

Merci de totes maneres!

Bona nit.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dt. set. 03, 2013 10:59 pm

mandarines ha escrit:Gràcies Takita, però aquest programa te l'has d'instal·lar i tot el rotllo. Al final no m'hi he entès, quin pal!! o sigui que res. A veure si algun dia puc arribar als 100 missatges i puc adjuntar imatges més fàcilment, no?

Merci de totes maneres!

Bona nit.


Com vulguis, però no te l'has d'intal.lar, ni tans sols t'has de registrar! Jo el faig servir sovint :ok:
Avatar de l’usuari
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: mandarines » dc. set. 04, 2013 8:42 pm

Takita, gràcies. Ja veig que me l'he de tornar a mirar. No sóc molt entesa.
Avatar de l’usuari
GanxetGirona
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 26, 2013 11:41 am
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: GanxetGirona » dj. set. 26, 2013 11:48 am

Bones noies!

He estat llegint aquest fil i he vist que algú demanava tallers per aprendre ganxet o ganxet XXL a Girona i he decidit contestar-vos ja que organitzo tallers de ganxet i trapillo des de fa un temps a Girona i rodalies. Podeu visitar la meva pàgina web: www.ganxetgirona.com o també podeu posar-vos en contacte amb mi a info@ganxetgirona.com per organitzar algun taller a mida de les vostres necessitats.

Per als tallers no necessiteu experiència amb el ganxet, però si ja en sabeu una mica i voleu aprofundir en algun aspecte concret també podem organitzar un taller més "avançat". Si hi ha un mínim de persones interessades a fer el taller també em puc desplaçar al municipi que calgui. Pel material tampoc cal que us en preocupeu perquè ja porto tot el necessari: ganxets, llana, trapillo, tisores, marcadors, patrons, etc.

Bé, resto a la vostra disposició per si teniu algun dubte o voleu contactar amb mi: info@ganxetgirona.com

Montse Costa
www.ganxetgirona.com
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Ganxet

EntradaAutor: Navi » dc. març 12, 2014 9:49 pm

Hola noies! veig que està una mica paradet aquest fil. Tinc un dubte de novata, a veure si em podeu ajudar.

Fa temps vaig intentar aprendre ganxet pel meu compte però va ser un desastre :ufs: Ara he començat amb el trapillo (com es diu en català?) i molt millor. He fet un parell de paneres rodones i molt bé, però n'estic fent una tercera i la base m'agafa forma hexagonal tot i seguir el mateix patró. Per què pot ser això?

Gràcies! ;-)
Imatge
sas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. des. 20, 2011 5:05 pm
Ubicació: Empordà

Re: Ganxet

EntradaAutor: sas » dt. març 18, 2014 7:21 am

Hola noies!

Acabo d'entrar al post de ganxet. Jo la veritat és que trapillo encara no n'he fet per falta de temps, però sí quatre coses de ganxet (fundes, bosses, gorros, amigurumis), però més o menys és el mateix però la mida és diferent, no?

Navi, perquè no et surti hexagonal crec que el millor és no fer sempre l'augment al mateix lloc. M'explico: si en una volta fas tres punts baixos, dos punts baixos al mateix punt això 6 vegades, a la següent comença un punt baix, dos punts baixos al mateix punt, quatre punts baixos, dos punts baixos al mateix punt, etc. Així no coincideixen els augments, tot i que al final hi ah el mateix nombre de punts i es fa gran igual, no queda hexagonal. Espero que ho entenguis! Si no digue-ho que intentaré explicar-me millor.

Gràcies Takita per explicar com penjar fotos! Jo tampoc no arribo als 100 missatges i pensava que era molt complicat entrar en aquest post si tampoc no us podia ensenyar el que estic fent.

A mi m'encanta fer-ne tot i que no tinc gaire temps. Jo la majoria de patrons els he tret de http://www.ravelry.com, que és una macroweb tipus facebook però de mitja i ganxet. Està en anglès, però encara que no en sapigueu gaire us la recomano molt!
En castellà també hi ha la pàgina web de http://hastaelmonyo.com, amb traduccions de patrons, amigurumis i altres.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Ganxet

EntradaAutor: Navi » dt. març 18, 2014 9:18 am

Moltes gràcies Sas! T'he entès perfectament :ok: sí que només canvia la mida entre el ganxet i el trapillo, de fet, crec que li diuen ganxet xxl. A mi m'està siguent més fàcil perquè a part de no deixar-m'hi la vista, de moment ho faig tot de forma circular i amb el ganxet no aniria a gaire enlloc així :content:

Gràcies pels links també!
Imatge
Avatar de l’usuari
modoki
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dg. set. 21, 2008 11:30 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: modoki » dv. març 28, 2014 4:35 pm

Hola! Avui he descobert que al Socpetit hi havia aquest post de ganxet i trapillo i m'encanta. Se fer ganxet sempre i quan la labor sigui senzilleta. M'encanta fer flors de ganxet però no me n'ensurto massa, teniu algún patro? Aquesta semana he començat una cistella amb amb trapillo i em te engaxada!
Fins aviat!
Imatge
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Ganxet

EntradaAutor: minerva.77 » dt. ago. 26, 2014 9:51 pm

Hola maques
He començat a fer trapillo aquest estiu, i la veritat es que estic enganxada.
Estic aprenent amb videos de Youtube, i de moment he fet unes cuantes cistelles, bosses, necesers...
M´agradaría poder compartir i agafar idees de les que també feu ganxet XXL :globus:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Ganxet

EntradaAutor: minerva.77 » dv. oct. 17, 2014 5:41 pm

Uf nenes, estic enganxadissima al trapillo. Ja no sé a on posar tanta cosa que faig.
Vosaltres qué feu? jo ja he fet cistelles per posar cosetes al bany o a la cuina, bosses, moneders...
Ara estic pensant qué puc fer per Nadal
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Mitja, ganxet i punt de creu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::