Ganxet

Avatar de l’usuari
Patti
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dc. juny 20, 2012 12:30 pm

Re: Ganxet

EntradaAutor: Patti » dv. oct. 19, 2012 5:33 pm

Hola noies! estic apunt d'arribar als 100 missates i frisant x poder penjar fotos i participar aquí!

Jo faig mitja i ganxet de fa temps. Ara
mateix estic fent una manta de quadadets de ganxet que porto gairebé 2 anys pq no paro de començar i parar, distraguent-me amb altres coses... penjaré foto dels quadradets que tinc de seguida que pugui
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Ganxet

EntradaAutor: edae » dl. nov. 12, 2012 7:55 pm

Que em podeu ajudar? He trobat aquesta imatge, però m'hi falta la traducció en català/castellà. Coneixeu els símbols i me'ls podeu desxifrar sisplau?
145100419214791331_C79jr3MI_c.jpg
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Ganxet

EntradaAutor: edae » dt. nov. 13, 2012 4:23 pm

Gràcies Pitisu!!! Això ja em servirà!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Vickyladelvi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: Vickyladelvi » ds. des. 22, 2012 11:49 am

monica78 ha escrit:
maesca ha escrit:ooooh! quin post més xulo!!!
us deixo l'adreça del meu bloc i vegeu què faig....

http://marionesdetumi.blogspot.com/

no fa massa que faig ganxet, però he trobat un grup d'amigues, a Reus, que cada dimecres ens reunim en un bar (Pòrtia) a les 20.00h i fem GANXET!! mentres fem un tè o una cerveseta. És divertidissim, fem de marujes, ens ensenyem punts, .... i coneixem a un munt de gent!
també tenim un bloc:

http://lesganxetesdelportia.blogspot.com/


Ostres Maesca, no en tenia ni idea que hi havia quest grup a Reus!!!

He mirat els blogs i m'encanten les creacions que feu!!!

Seguiu quedant els dimcres, encara??? La meva companya de feina i jo, acabem d'iniciar-nos en el món del ganxet i de la mitja i crec, que ens aniria molt bé quedar amb gent que ja en sap més, per poder aprendre i sobre tot, resoldre dubtes!!!

Salutacions!!!



Hola noies!! sóc nova per aquí però tinc moltíssimes ganes de fer coses.

Maesca, les ganxetes de portia són les que van fer el cartell de Misericòrdia d'aquest any, tenen un "nivellas", i sí, segueixen quedant.

Jo no hi he anat mai perque l'hora no em va bé, però la veritat és que m'encantaria.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
monica78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. set. 21, 2012 8:50 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: monica78 » dv. gen. 18, 2013 9:31 am

Vicky, si t'interessa, a Reus hi ha una botigueta que fa diferents cursos de ganxet: trapillo, colls, decoracions, etc. Els cursos, els va fent cada mes i va canviant els horaris, matins / tardes i dissabtes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Vickyladelvi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: Vickyladelvi » dv. gen. 18, 2013 10:14 am

monica78 ha escrit:Vicky, si t'interessa, a Reus hi ha una botigueta que fa diferents cursos de ganxet: trapillo, colls, decoracions, etc. Els cursos, els va fent cada mes i va canviant els horaris, matins / tardes i dissabtes!


gràcies monica78, de fet, el que em ve de gust és "petar la xerrada" mentres faig ganxet. La meva mare n'ha fet tota la vida i ja me n'ensenya.

Quina botiga volies dir? jo en tinc una al costat de la meva que es diu "l'ovella negra" sé que també va fent cursets.

A vegades vaig amb les Tecletes ganxetaires que també es reuneixen els dimecres, i que com ja he dit em va molt malament, però conec unes quantes noies d'allí i sempre és més fàcil anar-hi.

:b-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
monica78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. set. 21, 2012 8:50 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: monica78 » dv. gen. 18, 2013 10:55 am

Doncs aquesta que dius no la conec pas Vicky!!!! També fan cursets??? Ostres, ja em diràs per on cau i anar-hi a donar un cop d'ull!!!

La que jo et deia es diu "fils de Colors", l'han obert no fa gaire....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Vickyladelvi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: Vickyladelvi » dv. gen. 18, 2013 11:21 am

ah! molt bé, sí, sé que n'han obert una que es diu "fils de colors" però no sé on està neu:-D

l'ovella negra està al C/ Camí de Riudoms nº???? si jo sóc el 8 ella deu ser... el 15, més o menys. Fa cantonada amb President Companys (el que baixa del mercat central)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
monica78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. set. 21, 2012 8:50 am

Re: Ganxet

EntradaAutor: monica78 » dv. gen. 18, 2013 12:29 pm

Gràcies Vicky!!!! :ok:

Ho tindré en compte i tant aviat com pugui, hi aniré a donar un cop d'ull!!!!

La que et dic jo està al C/ Gras i Elias, cantonada amb C/ dels Recs.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 03, 2013 4:39 pm

Hola!
respesco el fil perquè m'he iniciat al món del "trapillo" i m'encanta!
Em vaig comprar una bobina, un ganxet del 12 i a través d'un video he començat a fer una estora rodona. Jo no en tinc ni idea de ganxet però en el video es veu com es fan els punts. I a més a més després vaig trobar el patró de la mateixa estora i se m'ha fet la llum i ja entenc els patrons de ganxet.
Ahir vaig desfer la part que tenia feta de l'estora (hi havia alguns punts-bunyol) i no sé si tornar-la a fer o provar altres coses. He vist cistelles, estalvis, bolsos...
M'agrada perquè s'avança ràpid, el material és molt barat i al ser tant gruixut és bastant més senzill :-)


Heu fet coses de trapillo? teniu patrons o recomanacions?
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dt. juny 25, 2013 4:59 pm

Ponioleta, com vas amb el trapillo? ;-))) . Jo hi aniré el proper dissabte a un petit taller a on t'expliquen des de zero i farem un necesser. No sé pas què sortirà, però en tinc moltes ganes!

Algú més que en faci?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: Ponioleta » dc. juny 26, 2013 10:52 am

Takita ha escrit:Ponioleta, com vas amb el trapillo? ;-))) . Jo hi aniré el proper dissabte a un petit taller a on t'expliquen des de zero i farem un necesser. No sé pas què sortirà, però en tinc moltes ganes!

Algú més que en faci?


Tinc una estora rodona a mitges perquè no fem servir estores. La volia desfer i fer bols o recipients, com diu la pitisu.

A Gràcia han obert una tenda de trapillo que tenen de tot, mil tipus, colors, gruixos... I accessoris o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dc. juny 26, 2013 11:07 am

Poni, jo faré el taller a una botiga de Travessera de Gràcia, no sé si serà la mateixa que dius.

Pitisu, han de ser pràctics aquells cistellets, oi? A veure si aconsegueixo fer alguna cosa ;-)))
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: Ponioleta » dc. juny 26, 2013 11:30 am

Taki és aquesta!!! :ok: L'has vista? mareja i tot la de coses que tenen!!

Pitisu, això vull fer :ok: Però últimament només tinc projectes i gens de temps. Ara estic fent una disfressa super senzilla per l'aniversari del Bernat i em costa la vida trobar el ratet per cosir...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Ganxet

EntradaAutor: nacristai » dc. juny 26, 2013 11:50 am

Jo en volia aprendre, no n he fet mai de ganxet i crec que seria una mica patosa(de fet ho soc força). El curs aquest es molt car? Com es diu la botiga?
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dc. juny 26, 2013 12:12 pm

nacristai ha escrit:Jo en volia aprendre, no n he fet mai de ganxet i crec que seria una mica patosa(de fet ho soc força). El curs aquest es molt car? Com es diu la botiga?


És gratuït! Només has de comprar una bobina i l'agulla (no més de 10€ em va dir la noia). N'hi han que s'han de pagar, però aquests que fan dissabte, són gratuïts. És aquesta: http://detrapillo.wordpress.com/


Poni, jo no hi he anat encara, dissabte serà el primer dia, però pel que vist a les fotos, tela la quantitat que tenen!

Pitisu, gràcies! Molt xulo el cistellet! :ok:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ganxet

EntradaAutor: Ponioleta » dc. juny 26, 2013 12:42 pm

Nacristai, jo ganxet amb llana n'he fet uns dies l'estiu passat que ma mare me'n volia ensenyar i quedava tot bastant xurro. Amb el trapillo és més fàcil perquè és tot més gran. Jo n'he après (bé, après no ho sé, mig em defenso) amb vídeos d'internet o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dc. juny 26, 2013 7:04 pm

Nacristai, no sé a on vius, però si t'agafa bé aquesta botiga, jo els vaig enviar un correu demanant els dies de taller gratuit que tenien places lliures i em vaig apuntar. A partir d'aquí, com ha fet la Ponioleta, aniré mirant vídeos, perquè tampoc no puc desplaçar-me cada setmana.

Ja us explicaré! :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ganxet

EntradaAutor: Takita » dv. ago. 02, 2013 7:14 am

Noies, al final no us vaig explicar que no vaig poder anar al taller de trapillo, perquè no em trobava bé i, com que ja no quedaven places lliures fins el setembre, vaig comprar al poble una bobina i una agulla per provar mirant vídeos. Total, que he estat mirant per fer l'anell màgic i no hi ha manera :ufs: . Sabeu cap vídeo o web en què surti molt ben explicat, per algú que no en té ni idea de ganxet?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
cosmic
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. jul. 01, 2009 11:44 pm

Re: Ganxet

EntradaAutor: cosmic » dv. ago. 23, 2013 9:15 am

Takita, jo trobo que aquí està molt bé explicat: http://www.guiaparatejerbien.com/2008/0 ... -base.html

Si no, posa al google "anillo mágico" i et surten un munt.

També està bé aquest: http://www.youtube.com/watch?v=wH6A7VVcoVg i tots els d'aquesta noia: http://www.youtube.com/watch?v=L-0bEdQc ... msS09RNuPA

La majoria son amb trapillo, que és al que m'he enganxat aquest estiu. I solament sabia fer la cadeneta ...

Torna a “Mitja, ganxet i punt de creu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::