manteta bebe

mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

manteta bebe

EntradaAutor: mcg » dv. nov. 29, 2013 9:15 pm

Hola1 avui he anat a la fira creativa de barcelona i he comprat una troca de llana super big color de 300gr. ara he arrobat a casa i no se quines mides haig de fer la manteta pel bebe, amb una troca no se si en tindre prou, em podeu guiar una mica? quants punts hauria de fer? amb quin mida d'agulles? la vull fer amb un bobo senzill. moltes gracies!!!!!
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: manteta bebe

EntradaAutor: Majka » ds. nov. 30, 2013 7:06 am

Si llegeixes l'etiqueta veuràs que et recomana una mida d'agulles concretes (hem sembla que en el teu cas és de 10 - 12 ) i t'indica el número de punts i fileres per fer un quadrat 10 x 10 cm. Amb aquesta referència pots calcular més o menys quants punts necessites per fer la manteta, que jo faria de com a mínim 80 cm x 100 cm, si no t'arribés al metre de llargada podries fer un quadrat de 80 x 80 cm.
Respecte si tindràs prou llana no ho sé, hem sembla que aquests cabdells estan pensats perquè puguis fer una bufanda, pel que potser necessitaries dos cabdells per fer una manteta si vols un punt més apretadet, però una opció és utilitzar una agulla més gran, per ex. de 20 mm i així fer un punt més obert i allargar més la llana, si el fas més flonjo potser podràs fer una manteta petiteta, d'uns 70 x 70 cm, però ara estic especulant. Fes la prova i sempre pots desfer i tornar a fer o comprar més llana.
Sort!!!
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: manteta bebe

EntradaAutor: mcg » ds. nov. 30, 2013 8:05 am

Gracies!!!! Ho provare!!!!!
Avatar de l’usuari
cinderela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

Re: manteta bebe

EntradaAutor: cinderela » dj. nov. 27, 2014 7:14 pm

buff aquest tema em porta sempre de cap! Mai se si tindre suficient llana per fer el que vull, i sempre acabo amb llana de sobres, o me'n falta i he de reconfigurar el projecte...

Torna a “Mitja, ganxet i punt de creu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::