Fem mitja!

Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: raqrodser » ds. oct. 22, 2011 9:31 pm

Fuzztoon, quina passada el jersei!! >.-<: >.-<:
A mi em tempten molt les agulles circulars. He vist tutorials i he llegit opinions i sembla fàcil!
He mirat les knitpro i... m'he enamorat!!! :love: :love: Jo també les vull!!!!!!!! Em sembla que cauran per reis.
On les vas comprar tu?? El kit de 10 agulles és força caret, però he vist a ebay el kit de 3 (em sembla que son de les mides 4-5-6) de fusta per uns 21euros. Creieu que en tindré prou? O millor ja m'hi llenço de cap i em demano el complert.
I una altra pregunta...quines agulles creieu que són millors: les de fusta, acríliques o metàliques??

Ahh, i perdoneu la meva ignorància, però per a què serveix això de raverly?
Aiii, sóc un mar de dubtes... :-:) :-:)
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Fuzztoon » dg. oct. 23, 2011 7:40 am

raqrodser, jo em vaig comprar el kit de 10 a una botiga de barcelona que es diu All You KNit Is LOve i em van sortir per uns 60 €. Ho pots veure aqui http://www.tricotplus.com/product.php?id_product=124.
Jo n'estic encantada i si voleu, sempre podem fer una quedada i un ensenyo com van i les ventatges que tenen. Jo no se quines son millors, jo tinc les acriliques i molt bé. Potser começaria per aquestes i si més endavant vols probar les altres, però a mi aquestes ja em van molt bé! Els de la tenda on et dic, feien servir també les acriliques...
El raverly es una comunitat on ensenyes el que fas, pots veure que han fet els altres, pots baixar-te patrons (jo diria que és la web on més patrons hi ha), pots preguntar als autors dels patrons dubtes que tinguis, Hi ha forum per a poder parlar, consultar i fer el que vulguis...
Avatar de l’usuari
montserratt
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: montserratt » dl. oct. 24, 2011 7:07 am

noies que a mi tambe m'ha donat per fer punt aquesta tardor
He fet una jaqueta molt maca per la peque pero lie sta petitissima... i ara tinc que comprar mes llana i intentar allargar-la sese que em quedi "XAPUSSSSA"

Em costa molt fer la mida correcta, sempre faig masses punts o massa pocs.

M'encanta el jersei/vestit rosa que hi ha un parell de pagines enrera... ostres tambe m'havia mirat aquest patro pero em va semblar massa complicat


M'agradaria que el dia tingues moltes mes hores!!
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: raqrodser » dc. oct. 26, 2011 5:50 pm

Ja m'he apuntat al grup!
Tot i que no tinc ni la meitat de traça que vosaltres! He vist molts patrons interessants, però tots en anglès :ufs: :ufs:
En fi, espero poder tenir aviat el kit d'agulles circulars i començar algun nou projecte! De moment, hauré d'acabar tots els que tenia a mitges l'hivern passat. ;-)
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: raqrodser » dj. oct. 27, 2011 3:43 pm

Ja he acabat la bufanda que estava fent l'hivern passat. No m'agrada massa, la trobo molt senzilla, però és igual. L'Ona l'aprofitarà igualment quan vingui el fred. :ok:
Això d'estar de baixa per lumbàlgia i no poder fer altra cosa que estar asseguda, comença a donar els seus fruits. :r) :r) :r)

27102011072.jpg
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: raqrodser » dj. oct. 27, 2011 4:55 pm

pitisu ha escrit:jeje raq aquesta lumbàlgia és molt productiva!! t'acabo de llegir a no sé quants posts de manualitats!! >.-<: >.-<: >.-<:


Sii, Pitisu!! Es nota que tinc temps, estic sola i avorrida!! He aprofitat per descarregar les fotos del mòbil, que no trobava mai el moment! I he anat passant per tots els posts de manualitats!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
eurgain
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dg. juny 06, 2010 3:48 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: eurgain » dt. nov. 08, 2011 10:17 am

Ep! noies gironines,

aquest divendres és dia 11.. que segueix en peu la quedada a les 18:00 al centre cívic?
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: ninetapetita » dg. des. 11, 2011 9:45 pm

Noies, aquest hivern sant tornem-hi amb la mitja!!

Vaig comprar una llana xulísima per fer-li una altra bufanda a la nena, i ara diu que no li agrada.... quin coll***. Total, que me la quedaré per mí.

Després li faré una per ella, però que escullli ella la llana. I lo següent una manteta pel bebé que ha de venir. Per això últim, millor fer servir una llana primeta, oi? I com que ha de ser bastant àmplia, com ho faig? amb agulles circulars?? es que no sé ni com són.... gràcies!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Ítaca » dc. gen. 11, 2012 3:46 pm

Noies, una petició...
Teniu patrons de barrets (o gorros) per fer a 2 agulles???
és q els patrons q trobo per la xarxa, són petits, i amb prou feines puc llegir res...
M'agraden els barrets aquests tipus casquets, vaja senzills senzills...

Gràcies!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
lanitas
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 21, 2012 10:33 am

Comprar llanes

EntradaAutor: lanitas » ds. gen. 21, 2012 10:39 am

Hola!!
Que bé trobar un fòrum en català de teixir!!
Jo compro les llanes online i estic contenta. Bona qualitat i bon preu.
http://lanasparatejer.yarnshopping.com/

On visc no hi ha gaire botigues i les merceries que hi ha les trobo massa cares per a mi.

Salutacions,

Sònia
:b-)))
Avatar de l’usuari
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: sylblaga » dt. gen. 31, 2012 8:18 am

Noies, m'heu fet una enveja... jo vaig a pendre a fer mitja quan era petita, me'n va ensenyar la meva àvia, fa uns 20 anys. Ara ja no m'enrecordo de res, però m'agradaria fer cosetes per a la meva filla, he vist tots els recursos i enllaços que poseu i, em sembla que intentaré fer alguna cosa...

Tornaré a veure si me'n surto.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Twix » dl. feb. 20, 2012 11:26 am

Noies!! sóc nova per aquest post i ara l'he descobert! >.-<: el pujo, ok? A veure, vosaltres treballeu amb agulles "de tota la vida" o amb les circulars?? és que estic fent un curs i des del principi que n'he après amb les circulars. Tot i així, no m'atreveixo a fer res, només vaig teixint i fent proves...
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. feb. 20, 2012 11:59 am

Twix ha escrit:Noies!! sóc nova per aquest post i ara l'he descobert! >.-<: el pujo, ok? A veure, vosaltres treballeu amb agulles "de tota la vida" o amb les circulars?? és que estic fent un curs i des del principi que n'he après amb les circulars. Tot i així, no m'atreveixo a fer res, només vaig teixint i fent proves...


Jo des que vaig descobrir les circulars, no n'he fet servir cap d'altres. Ara, també se fer anar les de tota la vida, però són molt més pràctiques i comodes, per mi, les circulars.
papillesperleva
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. feb. 07, 2012 7:36 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: papillesperleva » dl. març 05, 2012 10:57 am

hola a tothom,
veig que fa temps d'aquests comentaris, però si encara esteu interessades en aprendre mitja,a ganxet etc, al Poble-sec hi ha una iniciativa molt interessant i gratuïta, us en passo l'enllaç, espero que us interessi: http://trocasec.files.wordpress.com/2012/02/cosidores.jpeg
fins aviat <:-)
lanitas
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 21, 2012 10:33 am

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: lanitas » dg. març 18, 2012 8:54 pm

Holaaa! Alguna de vosaltres coneix els telers circulars? Sabeu on comprar-los?

Salut
Avatar de l’usuari
Estelita
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 9:46 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Estelita » dl. març 19, 2012 6:02 pm

Hola!!
Aquest és el meu 1r missatge al SP!! Per fi m'he atrevit a escriure!!!
Faig mitja desde fa uns dos anys però encara sóc molt novatilla!!
Jo compro llana a la merceria del meu poble,però fa poc he descobert una web que venen llana molt bé de preu i també tenen telars circulars.
La web és aquesta: http://www.ovillos.com
A més depent de on sigueu com que estan a Barbarà del Vallés no cal que feu la compra on-line sinó que s'hi pot anar personalment!!

Espero que us serveixi la informació i poder seguir "parlant"amb vosaltres!!!
Avatar de l’usuari
Estelita
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 9:46 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Estelita » dj. març 22, 2012 11:04 am

Hola!!!!

Lanitas, repasant el post he vist que tu has comprat alguna vegada http://www.lanasparatejer.com, acaba de fer una ullada a la web i la veritat és que hi han llanes super xules i molt bé de preu, però és clar l'enviament surt carissim!!!! El meu dubte és si ho he fet bé pq per una compra de 70 euros l'enviament em sortia per 57!!!!! és normal això??? O es que he fet alguna cosa malament???

Aveure si em pots resoldre els meus dubtes i aixi poder comprar tranquil·la i començar a " tricotear""


Moltes gràcies!!!!
sas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. des. 20, 2011 5:05 pm
Ubicació: Empordà

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: sas » dt. març 27, 2012 4:16 pm

Hola,
és la primera vegada que escric en aquest post, però és que xafardejant una mica he vist que la ítaca buscava un patró de gorro de llana senzill, per fer a 2 agulles. Jo fa poquet en buscava un de similar, i vaig trobar això:
http://el-petit-taller.blogspot.com/201 ... y-hat.html

Sé que ho vas demanar fa temps, però potser encara t'és pràctic!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Majka » dt. juny 19, 2012 2:14 pm

Hola!!!

Veig que el post està parat des de fa uns mesos, però és que aquests dies m'he aficionat a fer mitja.
Estic de baixa a casa, fent repòs, moltes hores al llit, sofa,... això ha fet que explori aficions que no m'esgotin i hem serveixin per matar les hores.
Aixì que he recuperat les agulles que tenia aparcades, rebuscat restes de llana que tenia per casa, he buscat patrons a la xarxa i a fer roba per la que ve en camí.
De moment he fet una samarreta (al ser la primera en temps no hem va quedar gaire bé), un vestit i un gorro a conjunt. I ara vaig a la recerca del següent projecte.
A veure si algú s'anima i compartim treballs!!!
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Fem mitja!

EntradaAutor: Majka » dt. jul. 03, 2012 8:10 pm

Ei, us penjo el vestit i el gorro a conjunt que vaig fer, ja que el tenia acabat de feia unes setmanes però encara no havia ajuntat les peces i avui m'he animat a fer-ho.
vestit 6m.png

És de nivell molt inicial!!

Torna a “Mitja, ganxet i punt de creu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::