On trobar retalls de teles

Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Irina » dc. juny 16, 2010 1:57 pm

al carrer Floridablanca, entre Borrell i Urgell, hi ha una botiga de retalls que esta molt be. :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: marta_mum » dc. juny 16, 2010 3:22 pm

Discrepo, Irina....

potser els preus estan bé però el tracte és deplorable :ufs:

us explico la meva experiència...com sabeu vaig amb portanadons a tot arreu, però quan baixo a barcelona a comprar teles em gasto vora 500 eurus cada vegada, i per tant les teles pesen molt, i amb la nena a sobre doncs lògicament agafo el cotxet. Doncs és una botiga estreteta, i a mes tenen les teles posades pel passadis, així que el cotxet no hi passa, i li dic a la dona que hauria d'apartar algunes teles que no passo, i em diu que passi i que deixi la nena a la porta que me la vigila!!! I és que ni m'ho creia! i li dic que no, que si no m'aparta les teles marxaré, i es va posar a insultar-me!!!!

Perque anava amb la Marta, que sinó li dic de tot!!!

I vaig anar a una altra botiga que hi ha al carrer casanoves, crec que és el 24, una mica mes avall de la gran via, i mare de Déu quina diferència!!!! us la recomano, hi he anat tants cops que hem conèixen hi tot! :ok:
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Irina » dj. juny 17, 2010 1:12 pm

ostres Marta! quin mal rotllo... :ufs: :ufs: :ufs:
quina dona mes borde!!!

La del carrer casanoves, a quina alc,ada esta? entre sepulveda i floridablanca o gran via i sepulveda...?
jo soc d'aquell barri, i ara no se veure-la :-:) :-:) :-:)
MRP
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 06, 2013 9:41 am

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: MRP » dc. feb. 06, 2013 9:45 am

HOLA BETTI,

Em podries donar l'adreça exacta d'aquesta botiga de Salt (Teixits Agell). Saps l'horari?

Merci
MRP
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: eternitat » dg. feb. 10, 2013 10:07 am

MRP ha escrit:HOLA BETTI,

Em podries donar l'adreça exacta d'aquesta botiga de Salt (Teixits Agell). Saps l'horari?

Merci
MRP


És al c/major, 5 de salt. Telf:972.23.13.72 http://www.teixitsagell.com/
tanquen al migdia però l'horari exacte no el se, crec que és algo així com de 9-13h i de 16 o 17-20h de dilluns a dissabte. Just al darrera hi ha un petit parquing pels clients i t'estalvies la zona blava.
Aquest mes fan an el mes blanc i hi ha rebaixes.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: vicky1983 » dc. nov. 20, 2013 9:36 am

noies l'altre dia vaig decobrir una tenda de retals i teles amb preus de riure!!!

la noia em va explicar que compren restes d'stocks i per aixó que sigui tan barato, us explico els preus:
- retals: 1 i 2€, jo vaig comprar un retal de 2x2 gairebe de tela que sembla texana pero es com samarreta (m'explico fatal ho se... :-:) ) per 2€!
- teles a metros: hi han desde 1€ fins a 3€ el metro!!! hi han teles de tot tipus, de samarreta, polar, per llençols, patchwork, etc, jo vaig comprar, per a que us feu una idea, tela de sudadera, tela de samarreta, de patchwork amb motiu de Nadal, tela de punt a ratlles per un vestit, en total portava 4 metres més el retal i vaig pagar 12€!!!! >.-<: >.-<:

la tenda està a Rubí, no sé l'adreça perdoneu... penso que es diu, el rey del retal. A veure si ho miro i us dono l'adreça per a qui l'interessi! jo tinc la tentació que la tinc prop de la feina així que tornaré aviat!! jejeje
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::