On trobar retalls de teles

oshita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 9:26 pm

On trobar retalls de teles

EntradaAutor: oshita » dl. maig 17, 2010 10:58 pm

Hola a tothom. M'acabo de comprar una màquina de cosir i una de les coses que vull fer és decorar samarretes llises del peque amb detalls fets de roba. El problema és que per un pam quadrat de roba que necessito em veig obligada a comprar com a mínim mig metre d'ample pel que sigui de llarg, amb la despesa i la merma que això suposa... sabeu algun lloc on pugui comprar retalls petits (50x50 màxim) o mostres de teles per Barcelona?
Avatar de l’usuari
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Patty » dl. maig 17, 2010 11:29 pm

Hola

no sé si has anat a Ribes & Casals (Pau claris cantonada C/ Caspe) o a Donna (Roger de Lluria cantonada Rda. Sant Pere). També pots mirar de comprar en els Encants Vells de les Glories.

Espero haver-te ajudat una mica. :globus:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Laure » dt. maig 18, 2010 7:40 am

Diria que a Ribes i Casals el mínim són 20 centímetres :globus:
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: marta_mum » dt. maig 18, 2010 8:57 am

a les botigues on teneen teles de pachwork el mínim sempre és de 20 cm, en tenen a casa fèlix, al fet a mà...
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 18, 2010 9:31 am

A Ribes & CAsals, el mínim és mig metre...
La botiga Donna q conec jo, està al C. Provença, tocant gairebé a Balmes... i aquí sí q tenen retalls ja tallats de diferents mides, a part, clar, q pots comprar a metres... aquesta és específica de Patch i el mínim, com ja t'han dit és de 20-25 cm... és carota (com totes les de Patch) però tenen molta varietat....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. maig 18, 2010 9:33 am

Hola! a botigues de patchwork pots trobar ja retalls petits amb packs o sueltos, però no es pas que surtin barats eh?, de vegades et resulta més comprar 20 cm d'una tela de metre i mig d'ample que no pas un quadrat de 40x40, i del que sobri... tranquil.la ja et donarem idees per fer cosetes :globus: ;-)
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. maig 18, 2010 9:34 am

ai, itaca que m'he creuat, jo a ribes i casals hi havia comprat a partir de 20cm, però eren robes de tuls i "encaje" que son molt cares, no se si ho fan amb totes.... :-:) :-:)
Avatar de l’usuari
lapintada
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 12:23 pm
Ubicació: mozart 3, barcelona
Contacta:

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: lapintada » dt. maig 18, 2010 11:34 am

Bon dia a totes,
al Carrer Rec Comtal nº 12, a prop de l'Arc de Triomf, hi ha una botiga de retalls a pes. Es diu Hiper retall.
És un lloc cutrillo i em sembla que t'has de quedat tot el tros de roba, però està bé de preu.
oshita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 9:26 pm

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: oshita » dt. maig 18, 2010 12:22 pm

Gràcies a totes. Al Ribes i Casals és on he estat comprant la roba, però el mínim és 50cm, i la veritat és que en aquest cas em surt més car l'aplic que la samarreta. Ja miraré això de l'hiper retall, a veure què hi trobo.
Avatar de l’usuari
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Betti » dc. maig 19, 2010 9:49 am

Oshita,

no sé d'on ets, però a Salt (Girona) hi ha la botiga Teixits Agell que tenen unes caixes plenes de retalls a 0.60eurus. Són retalls que fan 30x30 o així, però normalment són restes de cortines, tapisseries... els mostruaris que ja han passat de moda i estan allà. Hi pots trobar de tot. Jo hi he trobat trossets de roba interessants...
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Gloriadsn » dc. maig 19, 2010 10:04 am

escolta oshita, i si només vols fer una aplicació perque no rebusques a roba que no facis servir... camises, samarretes, pantalons.... i la pots reutilitzar. no se eh?
oshita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 9:26 pm

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: oshita » dc. maig 19, 2010 1:46 pm

Betti ha escrit:Oshita,

no sé d'on ets, però a Salt (Girona) hi ha la botiga Teixits Agell que tenen unes caixes plenes de retalls a 0.60eurus. Són retalls que fan 30x30 o així, però normalment són restes de cortines, tapisseries... els mostruaris que ja han passat de moda i estan allà. Hi pots trobar de tot. Jo hi he trobat trossets de roba interessants...



Precisament això és el que m'interessaria, però Salt em queda una mica llunya (estic a Barcelona). A veure si tinc sort i puc trobar alguna coseta...

Gloriadsn, gràcies pel suggeriment, però és que jo no sóc gaire ni d'estampats ni de coloraines... em serà una mica difícil trobar alguna prenda meva que s'adecui a la idea que tinc pels aplics...
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Ítaca » dc. maig 19, 2010 2:21 pm

Doncs passa't per la Donna del C. Provença (la botiga de patch, q n'hi ha dues, una al costat de l'altra i una és més per punt de creu), q allà tenen capsetes amb retalls... no recordo el preu, però els retalls petits (20x20 o així) tampoc recordo q fossin excessivament cars...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: marta_mum » dc. maig 19, 2010 2:23 pm

Itac@ ha escrit:Doncs passa't per la Donna del C. Provença (la botiga de patch, q n'hi ha dues, una al costat de l'altra i una és més per punt de creu), q allà tenen capsetes amb retalls... no recordo el preu, però els retalls petits (20x20 o així) tampoc recordo q fossin excessivament cars...


Itac@, te'n recordes per on cau del carrer provença?
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Ítaca » dc. maig 19, 2010 2:27 pm

Sí i tant (passo gairebé cada dia!). És tocant a Balmes (entre Balmes i La Rambla, per entendre'ns), gairebé devant de la sortida dels ferrocarrils de generalitat (parada Provença, i del metro la de Diagonal, però si aneu amb el metro, la sortida és al C. Rosselló, el de sobre de Provença).
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: marta_mum » dc. maig 19, 2010 2:36 pm

Moltes gràcies :ok:
oshita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 9:26 pm

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: oshita » dc. maig 19, 2010 9:57 pm

Hola noies, avui he anat al Dona a mirar això dels retalls que comentava l'Itac@ i n'he comprat algun, tot i que no m'han semblat precisament econòmics. Em sembla una mica vergonyós que facin pagar a 1€ la peça els retalls provinents de mostres de proveïdors. Però bueno, pel fet està prou bé, hi ha retalls de tots colors i mides, i segons m'han comentat, cada dos per tres en van posant de nous. Ara a veure què m'invento per utilitzar-los!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 20, 2010 9:37 am

Ufff.... jo és q fa molt de temps q vaig comprar-ne i no recordava el preu... home, 1 € és carot (bé, la botiga en si és cara), però clar, depèn del q necessitis fer et surt més a compte q comprar 20 cm si sols és per utilitzar un trosset...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: laja25 » dg. maig 30, 2010 7:48 pm

Al mercat del Clot, n´hi han moltes telas, i son bastant barates.
Avatar de l’usuari
dRIM
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

Re: On trobar retalls de teles

EntradaAutor: dRIM » dc. juny 16, 2010 10:19 am

laja25 ha escrit:Al mercat del Clot, n´hi han moltes telas, i son bastant barates.

Jo també t'anava a dir que donessis un tomb pel mercat, nosaltres vam fer un caga-tió de roba i part la vam trobar al mercat (una coixinera per 0,5 o 1 euro) i la resta de roba vella que teniem a casa.
Imatge

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::