FILS DE COTO 100%

Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

FILS DE COTO 100%

EntradaAutor: Irina » ds. feb. 05, 2011 7:02 pm

Feu servir fils de coto 100% per tots els vostres projectes?

jo faig servir els de polyester de Guttermann, perque son els unics que puc trobar per aqui.
Estic pensant de comenc,ar a comprar de coto i a poc a poc anar deixant els de polyester.
M'agradaria saber on els compreu i quan costen. i si hi ha altres marques a part de Guttermann...

Aixi podria decidir si em surt millor comprar-los quan vingui a Catalunya o fer una comanda per internet.

Gracies
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: FILS DE COTO 100%

EntradaAutor: Ítaca » ds. feb. 05, 2011 7:09 pm

Ostres, jo ara fa molt q no compro cap rodet de fil (en tinc molts heredats de la meva iaia, pobreta...), però hauria d'anar comprant pq alguns estan "cremadets" i se'm trenquen bastant, sobretot amb la màquina.
A mi em sona q el darrer cop q vaig comprar-ne em deuria costar uns 3-4 €, però tampoc ho puc dir del cert...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: FILS DE COTO 100%

EntradaAutor: esquimal » ds. feb. 05, 2011 7:49 pm

Jo els faig servir de cotó 100% i també són de Guttermann, em sembla que em costen uns 3€ cada rodet, els compro al taller-botiga de patch, suposo que a qualsevol botiga que venguin teles de patch els trobaràs, igual que els d'embastar els trobes allà.
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: FILS DE COTO 100%

EntradaAutor: Irina » ds. feb. 05, 2011 8:13 pm

Ostres, doncs si que van carets... son els de 100 metres?

es que l'altre dia vaig veure que tots els projectes de http://www.purlbee.com ho fan amb fil de coto i es quan vaig pensar que potser aniria comprant-los a partir d'ara i ells tenen botiga. Vaig veure que valen 2 dollars el rodet de 100 m, que ve a ser 1.5 euros...

no esta malament si a Barcelona estan entre 3-4 euros, podria fer una comanda gran...

moltes gracies per la info! :content: :content:
Avatar de l’usuari
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

Re: FILS DE COTO 100%

EntradaAutor: Betti » dg. feb. 06, 2011 5:11 pm

Hola!
jo no sé si són de cotó o no, però jo compro bobines d'aquelles grosses grosses, que fan potser 15cm d'alt i em costen 2.40 euros. Sobretot pels colors bàsics. Surt molt més a compte!
El problema del cotó 100% és que si no està ben tractat encongeix una mica, i a mi se'm trenca molt.
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: FILS DE COTO 100%

EntradaAutor: piruleta » dl. feb. 21, 2011 10:22 pm

Jo com la Betty faig servir bobines groses. Haig de confessar que nomès m'hi miro una mica amb els fils quan faig alguna cosa que hagi d'aguantar pes, un bolso, pouch, motxilla... sinó tiro milles amb els més baratets al mercat hi ha una parada que en tenen de tots els colors.
Que la economia no està per llençar gaires coets, almenys la de casa meva :ufs:

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::