teles i material - recomanacions

Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » ds. set. 21, 2013 9:26 pm

Per les gironines, el magrebí que us vaig comentar de Salt, avui hi he tornat a buscar rus blau cel i he vist que té una espècie de minky doble cara estampat infantil (5-6 de diferents) a 3€ el metre. És un xic més primet que el minky i el pel un xic més curt, però el tacte és força semblant. Les té al fons de tot de la botiga.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dt. set. 24, 2013 5:55 am

Hola!! Eternitat ja he anat dos vegades a la botiga de salt. Està molt bé de preu!!! També vaig veure aquesta tela que dius tipus minky que suau!!!!
He d'anar-hi smb calma però vaig veure unes robes tipus samarreta a 1'5 euros el metre que em van agradar per fer pantalonets...

Has de buscar però super bé de preu!!
Gràcies per compartir-ho.
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: glorieta » dt. oct. 08, 2013 7:45 am

Hola noies,

Seguint el fil de l'estoig enrotllable i pel que em va dir la Ponioleta, ahir vaig anar a Ribes i Casals i TELA!!! Vaig flipar!!!! però no vaig trobar cap estampat que m'agrades Dec ser rara per que serà que no hi havia coses. Segur que hi tornaré quan en sàpiga una mica més, per que em vaig acabar atabalant.

I seguint buscant, he trobat una web que es diu
http://es.dawanda.com/

La coneixeu? per que trobo que està molt bé de preu i tenen teles molt xules.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dt. oct. 08, 2013 10:02 am

glorieta ha escrit:Hola noies,

Seguint el fil de l'estoig enrotllable i pel que em va dir la Ponioleta, ahir vaig anar a Ribes i Casals i TELA!!! Vaig flipar!!!! però no vaig trobar cap estampat que m'agrades Dec ser rara per que serà que no hi havia coses. Segur que hi tornaré quan en sàpiga una mica més, per que em vaig acabar atabalant.

I seguint buscant, he trobat una web que es diu
http://es.dawanda.com/

La coneixeu? per que trobo que està molt bé de preu i tenen teles molt xules.



Bé, a vegades amb el patch segons la tenda tenen coses molt clàssiques i a mi tampoc m'agrada.

Això de dewanda és com un Etsy, no?
Mira't les despeses d'enviament perquè a Etsy hi ha coses molt xules i bé de preu però com la majoria de venedors són dels USA al final les despeses piquen molt.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: glorieta » dt. oct. 08, 2013 10:19 am

He seguit mirant i es com etsy pero a alemanya, i he fet una simulacio de comanda i eren uns 9€ de despeses.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: bipa » dt. oct. 08, 2013 10:37 am

Es l'etsy a l'europea i les despeses acostumen a ser menors. Jo hi he comprat roba de punt amb estampats xulos i molt be!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dt. oct. 08, 2013 11:18 am

bipa ha escrit:Es l'etsy a l'europea i les despeses acostumen a ser menors. Jo hi he comprat roba de punt amb estampats xulos i molt be!


Doncs m'ho miraré!! :ok: :ok:
Jo també vull roba de punt xula o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: FloR » dg. oct. 20, 2013 11:04 am

Estic mirant robes de desuadora, per fer pantalons de xandall al peque i estic molt desencantada.. Com pot ser que valguin 10€ el metre :o!! On és l'estalvi de cosir roba al nens? Perque de les robes xules de punt per fer samarretes ni parlem :-(
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: bipa » dg. oct. 20, 2013 11:16 am

Mira la pàgina de la Pantigana Shop...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: FloR » dg. oct. 20, 2013 11:18 am

Precisament aquesta miro :(((
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: anny » dg. oct. 20, 2013 3:14 pm

Flor, no se si ets de BCN, però si ho ets hi ha aquesta botiga https://www.facebook.com/stockstextiles ... os?fref=ts Stocks textiles, vaig preguntar els preus de les teles de felpa i sortien a 4 o 5 euros, són els que he vist més econòmics, però no he tocat el genere.
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Momo » dg. oct. 20, 2013 5:50 pm

FloR ha escrit:Estic mirant robes de desuadora, per fer pantalons de xandall al peque i estic molt desencantada.. Com pot ser que valguin 10€ el metre :o!! On és l'estalvi de cosir roba al nens? Perque de les robes xules de punt per fer samarretes ni parlem :-(

No hi ha estalvi en fer coses als nens. I als adults menys!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: FloR » dg. oct. 20, 2013 6:24 pm

Sempre quedarà la satisfacció no? Fa pena perque són robes molt xules i els nens creixen tan ràpid..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dl. oct. 21, 2013 1:55 pm

Flor, és veritat que si penses que al Zara o HiM els pantalons bàsics de xandal valen 5 euros, no estalvies massa (tot i que amb un metre de dessuadora, segurament en fas 3 de pantalons) però si els fas tu, els fas a mida, al teu gust, i molt més xulos (els pots posar genolleres, butxaques...)
Jo el que faig és anar a tendes d'aquestes de "restos" (Encants, una que hi ha al carrer Floridablanca, etc) i per exemple he comprat tela de samarreta llisa a 3 e/m. Si fas una samarreta amb aquesta tela i li poses les mànigues d'un punt més car, o un cercle al mig etc al final et surt la samarreta per 2 o 3 euros, perquè la tela cara i bonica la fas servir en petites quantitats, però tot i així et queda una samarreta bonica i original :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: anny » dv. oct. 25, 2013 10:19 am

Continuant el tema de si et val la pena o no fer la roba dels nens, jo penso que si, no tant pel tema economic (que potser no hi ha tanta diferencia entre un vestit, jo he fet càlculs dels vestits que he fet i em poden sortir els més baratos a 3 - 4 euros i els més cars, ara n'estic fent un -quan el tingui fet ja us l'ensenyaré- que em deu estar sortint a uns 13 - 14 euros -la roba és molt bona i em va sortir careta, porta folre que també em va costar careta aquella tela, etc- la part de la faldilla tot i que no ho sembli porta molta tela)... però també us puc dir que vaig alguns leggins que fent calculs de preus em van costar a menys de 1 euro
Els motius pels que penso que et val la pena són:
1. M'ho prenc com a hobby i per tant és una forma de passar l'estona fent una cosa que m'agrada, desde triar les teles i pensar possibles combinacions fins al simple fet de cosir, hi ha una part dels vestit que sovint faig a mà perquè em duri més estona el fet de fer-los -els baixos, no de tots però si de molts vestits els faig a mà-. Tots els hobbies són cars desde fer cupcakes que ara sembla que estigui tant de moda passant per la fotografia, etc.... i si a sobre fem una cosa que després pots treure'n un profit i per una altra part t'ajuda a estalviar -són diners que després no et gastes-
2. Quan li poso alguna coseta feta per mi tinc la satisfacció de pensar que ho he fet jo i si a sobre li queda bé i a ella li agrada la satisfacció és multiplica....
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: bada » dj. des. 05, 2013 1:53 pm

Algú sap alguna botiga de teles a Tarragona?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dj. maig 08, 2014 12:41 pm

Hola
he fet una entrada al meu blog explicant on compro les teles i la deixo aquí per si a algú li interessa
http://fentpensantdient.wordpress.com/2 ... les-teles/


A part, comentar que últimament m'he aficionat MOLT a comprar a botigues tipus Encants. Ara m'ha donat per fer roba sobretot, generalment amb punt o dessuadora. De tant en tant em passo per botigues de restos i si trobo coses xules en compro un metre o si és negre o una tela que m'agrada molt, potser dos (coses que van a 3, 4 ,5 euros el metre) i ho tinc a casa.
Quan vull fer samarretes pel meu fill, per mi... el que faig a vegades és posar alguna part, detallet etc en alguna tela més cara i la resta amb aquestes teles tant barates i al final et surt molt bé de preu i tens roba exclusiva, al gust, feta per tu... :ok:
Per exemple estic acabant de fer la samarreta Arorua versió MRdM i l'he fet amb tela de samarreta granat dels Encants (3e/m). El fronatl l'he fet amb un cotó de patch bo, però crec que he gastat un FQ aprox, que potser eren 3 euros, i la resta de la tela 3 € màx perquè no crec que hagi gastat el metre sencer :-)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. maig 08, 2014 11:02 pm

Moltes gàcies ponioleta. Ara vaig cap al teu blog!

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::