teles i material - recomanacions

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 10, 2013 11:16 am

Poni, bona firada! ;-)))
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Merche83 » dc. abr. 10, 2013 11:22 am

son molt xules ponioleta! jo vaig en busca del lli blanc... al mercadillo vaig comprar el marro a 4€/m i com que encara no estic familiaritzada amb els preus pensava que era normal... ara he vist que ala web de ribes i casals esta a uns 12€... així que esperare a veure si el de la parada me'n porta de blanc... pq sino la tunica em surtira cara....
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 10, 2013 11:33 am

Merche83 ha escrit:son molt xules ponioleta! jo vaig en busca del lli blanc... al mercadillo vaig comprar el marro a 4€/m i com que encara no estic familiaritzada amb els preus pensava que era normal... ara he vist que ala web de ribes i casals esta a uns 12€... així que esperare a veure si el de la parada me'n porta de blanc... pq sino la tunica em surtira cara....


La Nius també compra al mercadillo lli per 3 o 4 euros el metre.
A la botiga aquesta que us dic també tenien lli a 3 o 4 euros, però no recordo si n'hi havia de blanc.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Merche83 » dc. abr. 10, 2013 11:38 am

a mi es que anar a barcelona per teles no em surt a compte... almenys no per comprar només una... i ara mateix tampoc puc comprar moltes que tinc bastantes del ikea i fins que no vegi que es van gastant....
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: FloR » dl. abr. 22, 2013 9:03 am

Hola! Llegint blogs el cap de setmana he vist que es pot fer servir el material dels protectors de matalassos. Tinc un que potser reciclo i he mirat l'etiqueta i és de poliuretà transpirable, això és el pul oi? M'he enamorat de les compreses de roba i potser em faig unes quantes, tinc 4 que vaig comprar però són molt cares.. Que penseu?
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dl. abr. 22, 2013 1:13 pm

FloR ha escrit:Hola! Llegint blogs el cap de setmana he vist que es pot fer servir el material dels protectors de matalassos. Tinc un que potser reciclo i he mirat l'etiqueta i és de poliuretà transpirable, això és el pul oi? M'he enamorat de les compreses de roba i potser em faig unes quantes, tinc 4 que vaig comprar però són molt cares.. Que penseu?



Flor, jo crec que sí que et serveix per fer compreses de tela. Des-ne una a veure què i si va bé et fas les altres :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 24, 2013 9:34 am

Hola

una bona amiga que s'ha quedat a l'atur es dedica a vendre teles africanes (i altres productes)... a 5 euros el metre!! :-)

De moment s'ha fet un Facebook, us deixo l'enllaç de l'àlbum de les teles
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 155&type=1
M'ha dit que quan comenci a vendre una mica portarà més models.

Bé, aquí ho deixo. :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 24, 2013 2:25 pm

Ponioleta estan molt bé de preu :ok:
A veure si porta més models!

Pitisu, coincideix amb les flors oi????? :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Aix, q em veig deixant l'itaco i la Txell a l'hotel i m'escapo jo soleta a la fira! :-D :-D :-D

Per on cau exactament???? queda molt lluny del mercat (és on tenim l'hotel)???
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 24, 2013 3:27 pm

:-D i tant q som uns incondicionals! Ja ho esperem en candeletes! :b-))) :b-)))
Girona conec "bé" el cas antic, clar... i la Devesa... poc, d'haver anat algun any per Fires, i prou.
A veure si em puc escapar un parell d'horetes jo sola (mentre ells descansen a l'hotel! :-D ).
Ja miraré bé el plànol i el tema bus, i et demano info si em liu!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dv. abr. 26, 2013 11:07 am

Gràcies pitisu, tot i que no sé si aquest cap de setmana hi podré baixar. :ufs:
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: cositina » dg. abr. 28, 2013 12:06 am

Porto dies desesperada buscant x Bcn teles amb estampats bonics tipos patch infantils i no trobo res q m'agradi x menys de 15 euros metre. Acabo de descobrir gràcies a vosaltres el web de fabric.com i m'ha enamorat tenen ara moltest teles de parche rebaixades pero veía q he de comprar molt perquè em compensin les despeses. Si alguna de Bcn por estar interesada en compartir despeses q m,avisi!

*EDITO PER PREGUNTAR: com va el tema de pagar aduanes? es paga a partir d'una certa quantitat de pes o de valor de la comanda o com va?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 29, 2013 8:48 am

Per a les que sou de Girona i Rodalies, el proper cap de setmana (4 i 5 de Maig) hi ha la primera fira textil al veïnat de Salt (i el dia 4 amb botgues al carrer Major), en el programa hi diu tècniques de confecció, demostracions, tallers i parades d'artesania. No sé si hi vendran teles, immagino que si.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: FloR » dl. abr. 29, 2013 9:01 am

cositina ha escrit:Porto dies desesperada buscant x Bcn teles amb estampats bonics tipos patch infantils i no trobo res q m'agradi x menys de 15 euros metre. Acabo de descobrir gràcies a vosaltres el web de fabric.com i m'ha enamorat tenen ara moltest teles de parche rebaixades pero veía q he de comprar molt perquè em compensin les despeses. Si alguna de Bcn por estar interesada en compartir despeses q m,avisi!

*EDITO PER PREGUNTAR: com va el tema de pagar aduanes? es paga a partir d'una certa quantitat de pes o de valor de la comanda o com va?


Jo també en vull comprar!! Estaria interesada cositina, pel que he llegit és una mica d'atzar el que et parin el paquet o no, també influeix el tamany clar, pot passar desapercebut o no.. Vols comprar molt? Jo no gaire, un parell o tres de robes..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dl. abr. 29, 2013 11:27 am

Nenes, mireu què he descobert:

-taula de tall de 90x60 cm a 17'20 euros!!! Són de papereria, no de costura, però crec que el material és el mateix o molt semblant i fan el fet (ho he vist al blog de Para mi peque con amor)
-i aquí n'hi ha de bé de preu, no tant, però més barates que en moltes merceries (estan rebaixades): http://www.maquinasdecoserbernina.com/c ... -de-corte/
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 29, 2013 12:53 pm

FLOR sorry t'acabo de llegir. Aquest matí he fet una petita comanda a Fabric.com. Al final vaig pensar q compartir comanda era arriscat perquè si el paquet pesa massa l'envien per UPS i tinc entès q llavors si hi ha un alt risc q te l'aturin a les aduanes... doncs ja et diré qtal. He fet una comanda petita (4 yardes i mitja en total) perquè les teles q volia (de robert kaufman) acaba avui el descompte. A més he trobat per internet diversos codis de descompte, si poseu al google "fabric.com voucher" trobareu molts q fan 10% o 15% de descompte per compres superiors a 40 dolars. Jo a més he trobat un per a compres de menys (el meu no arribava a 40): THX13b
(ABANS DE PAGAR HI HA UN LLOC PER INTRODUIR UN CODI). Ja et diré qtal...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 29, 2013 12:54 pm

per cert ara busco tela tipus fleece o polar o algo aixi suau per a uns arrullos de nadó. Sabeu on puic trobar-ne barat? a Telas.es els he vist per uns 4.5 euros/metre però amb les despeses d'enviament no se si em surt a compte. Sabeu per quant surt a Borbon? o a alguna altra de bcn?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 29, 2013 1:00 pm

cositina ha escrit:per cert ara busco tela tipus fleece o polar o algo aixi suau per a uns arrullos de nadó. Sabeu on puic trobar-ne barat? a Telas.es els he vist per uns 4.5 euros/metre però amb les despeses d'enviament no se si em surt a compte. Sabeu per quant surt a Borbon? o a alguna altra de bcn?



Jo també tinc pensat fer-ne un però havia pensat en fer-lo amb minky que és més suau, sobretot pensant en que naixeran (el teu i el meu) a començar de l'hivern!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 29, 2013 2:11 pm

Jeje es q aixo del minky (q no sabia el q era fins q us vaig llegir aqui) es carisim no? A com surt? On el compreu?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Momo » dl. abr. 29, 2013 3:02 pm

Ponioleta ha escrit:Nenes, mireu què he descobert:

-taula de tall de 90x60 cm a 17'20 euros!!! Són de papereria, no de costura, però crec que el material és el mateix o molt semblant i fan el fet (ho he vist al blog de Para mi peque con amor)
-i aquí n'hi ha de bé de preu, no tant, però més barates que en moltes merceries (estan rebaixades): http://www.maquinasdecoserbernina.com/c ... -de-corte/


Noies, jo us he de dir que està apunt d'obrir una merceria on-line que tindrà ofertes mooolt interessants. Em sembla que encara no està oberta, només ho he sentit d'oïdes...
Ja us tinc informades. :ok:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dl. abr. 29, 2013 3:40 pm

Momo ha escrit:
Ponioleta ha escrit:Nenes, mireu què he descobert:

-taula de tall de 90x60 cm a 17'20 euros!!! Són de papereria, no de costura, però crec que el material és el mateix o molt semblant i fan el fet (ho he vist al blog de Para mi peque con amor)
-i aquí n'hi ha de bé de preu, no tant, però més barates que en moltes merceries (estan rebaixades): http://www.maquinasdecoserbernina.com/c ... -de-corte/


Noies, jo us he de dir que està apunt d'obrir una merceria on-line que tindrà ofertes mooolt interessants. Em sembla que encara no està oberta, només ho he sentit d'oïdes...
Ja us tinc informades. :ok:


nena quins misteris!!! o-o:) o-o:)
Ja aniràs informant!! :-)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::