teles i material - recomanacions

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dj. jul. 25, 2013 11:42 am

FloR ha escrit:Noies! Sabeu on puc comprar la màquina i els snaps a botiga física a barcelona ciutat?? Gràcieees!!

Flor, jo no ho he vist en cap botiga física. De totes maneres a snapclic (que és on em sembla que ho hem comprat la majoria) les despeses d'enviament són raonables i si compres un pack de màquina i peces surt prou bé de preu.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: FloR » dj. jul. 25, 2013 1:04 pm

Si, ho acabaré comprant aqui.. Però com tot.. Ho necessitava per "ahir" hehehe
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Ponioleta » dj. jul. 25, 2013 1:39 pm

FloR ha escrit:Si, ho acabaré comprant aqui.. Però com tot.. Ho necessitava per "ahir" hehehe


ja ja o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: anny » dl. ago. 05, 2013 8:58 am

Bon dia!
Buscant per internet he trobat una mercercia a BCN que venen a majorista, però també a nivell particular a condicions de majorista... és diu casa Alie i està al carrer del carmen 30. Algú la coneixia?
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Laina » dt. ago. 06, 2013 11:11 pm

Hola noies! Doncs us volia comentar que avui he "intentat" anar a la nau que v comntar l'eternitat a la fabrica bures d'Anglès. Quan he arribat alla m.he trobat un cartellet que s.han traslladat a Salt! Aixi que mitja volta i cap a Salt. Alla estan a la plaça de la Vila, al costat d l'esglèsia. Auna antiga fabrica tb, xo no recordo el nom... Xo estava tancat tb! Fan vacances del 5 al 25 d.agost.. Aixi que he anat a mirar si trobaa la botiga de magrebins que vas comentar i si!! Aqui si me firat!! Jaja
Merci eternitat! Mira que es dificil trobar llocs per Girona be de preu!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dt. ago. 06, 2013 11:26 pm

Laina ha escrit:Hola noies! Doncs us volia comentar que avui he "intentat" anar a la nau que v comntar l'eternitat a la fabrica bures d'Anglès. Quan he arribat alla m.he trobat un cartellet que s.han traslladat a Salt! Aixi que mitja volta i cap a Salt. Alla estan a la plaça de la Vila, al costat d l'esglèsia. Auna antiga fabrica tb, xo no recordo el nom... Xo estava tancat tb! Fan vacances del 5 al 25 d.agost.. Aixi que he anat a mirar si trobaa la botiga de magrebins que vas comentar i si!! Aqui si me firat!! Jaja
Merci eternitat! Mira que es dificil trobar llocs per Girona be de preu!


Ostres, Laina, em vaig oblidar de comentar que el 30 de juny era l'últim dia i que es traslladaven a Salt, a l'antiga Gasol. Ja em sap greu, ho sento!!!
Al mercat, els dissabtes, els dimarts ho desconec, m'han dit que una paradetes que porta restos de teles de patchwork i altres, així en retalls de diferents mides, ja fets i també per molt poc. No hi he anat encara, i ara a l'Agost no sé si hi és. M'han dot que és posa per allí davant l'auditori.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Laina » dt. ago. 06, 2013 11:38 pm

No passa res eternitat me passejat un xic, jejje Ja m.havia desrinat el mati a localitzar.los. I, de fet millor que s.hagin traslladat. Ara que els tinc localitzats es mes facil anar salt que angles...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dg. ago. 18, 2013 9:52 pm

Gràcies per la informació de la paradeta de mercat. A veure si dissabte que ve m'hi arribo. A la botiga de magrebins hi ha teles llises així com de cotó? Em falta un tros vermell per fer la bata de l'escola i potser m'hi arribaria....

A Girona hi ha tan poc i tan car en general.....
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Laina » dg. ago. 18, 2013 11:00 pm

Hola, no et sabria dir exacte si el tenen o no, hi ha tanta cosa... El que jo hi vaig comprar va ser una de ratlles blanques i vermelles tb per la bata de l'escola.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dl. ago. 19, 2013 2:59 pm

kine ha escrit:Gràcies per la informació de la paradeta de mercat. A veure si dissabte que ve m'hi arribo. A la botiga de magrebins hi ha teles llises així com de cotó? Em falta un tros vermell per fer la bata de l'escola i potser m'hi arribaria....

A Girona hi ha tan poc i tan car en general.....


ostres ni idea, però pot ser que si que en tinguin
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dl. ago. 19, 2013 8:31 pm

Gràcies per les respostes!!! A veure si m'hi arribo.
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dt. ago. 20, 2013 9:32 pm

Ok pitisu!!! A veure si hi vaig.... Sense nens .....que sino... Jajaja
jo l'he fet amb roba d'ikea d'aquella que està a la secció de nens. Fa dos anys ja li vaig fer i perfecte. A més hi va més d'un metre no recordo quants i val crec cap a 6 euros. Superbé!! Jo he fet mtes coses amb aquestes robes. De llençols xl moises no en vaig comprar cap, tot amb aquestes robes....

Vaig a fer-li una foto.
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dt. ago. 20, 2013 9:51 pm

Aquesta és la roba amb què faré la bata. Com que hi van varis metres n'he fet moltes coses!!!
Fitxers adjunts
2013-08-20 22.33.14.jpg
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dg. ago. 25, 2013 7:16 am

Pitisu t'he respost al de cosint a màquina.

Ahir vaig anar al mercat de Girona i vaig remenar a la parada de robes. Té retalls bastant grans per 1 i 2 euros o molt més grans per 5euros. Les robes són de varis tipus de teles des de punt, cotó... Però totes estampades, n'hi havia de xules però infantils no en vaig veure. Així per confecció per nosaltres podies trobar coses.

També vaig passar per la de salt però estava tancada deuen fer vacances.
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. ago. 28, 2013 6:55 am

Hola noies, per si a alguna li interessa, s'està obrint una botiga on-line amb preus força bons. Encara no hi ha molt material, però en van afegint. Per si us ho voleu mirar http://www.sewandknit.com
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dg. set. 08, 2013 5:33 pm

Divendres vaig estar a la botiga del magrebí de Salt. Hi vaig deixar un dineral! hi havia tantes teles que m'agradaven! I això que la darrera vegada que hi vaig estar no hi vaig veure massa res. Resulta que des de fa 1,5-2 mesos (em va dir) que tenen algunes teles de patchwork a 6 i 9€ el metre. També tenen tela de rus de 160cm amplada a 8€ la blanca i 8,5€ la rosa i la blau cel. I just a l'entrada em va semblar que tenien feltre a metre, en negre i algun altre color, però no sé el preu.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dl. set. 09, 2013 2:12 pm

Eternitat jo si puc aquesta setmana vull anar-hi. La botiga té un rètol blau? Vaig passar-hi amb cotxe i vaig suposar que era allà...
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dl. set. 09, 2013 2:36 pm

kine ha escrit:Eternitat jo si puc aquesta setmana vull anar-hi. La botiga té un rètol blau? Vaig passar-hi amb cotxe i vaig suposar que era allà...


No, amb cotxe no la pots haver vist perquè queda a un passatge que hi ha rera el carrer Francesc Massià. Pots aparcar cap a l'alçada del núm 62, i per darrera (on hi ha el passatge) veuras la botiga, no té retols, però solen tenir algun tros de tela penjat per a que vegis on és. Al cantó hi ha un bar que dona tant a Francesc Massià com al passatge aquest per l'altre costat.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: kine » dt. set. 10, 2013 2:05 pm

Gràcies eternitat! Em va semblar veure com una merceria o alguna botiga que posava confecciones... I ja vaig pensar que potser era massa "moderna" per tal i com l'havieu descrit. Ok

Teles llises en tenien?
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: teles i material - recomanacions

EntradaAutor: eternitat » dt. set. 10, 2013 3:43 pm

kine ha escrit:Gràcies eternitat! Em va semblar veure com una merceria o alguna botiga que posava confecciones... I ja vaig pensar que potser era massa "moderna" per tal i com l'havieu descrit. Ok

Teles llises en tenien?


en vermell tipus patchwork si, i unes en groc, verd, taroja i lila pero amb unes aigues. I sense ser de patchwork, al fons a ma dreta (que hi ha com una saleta amb estanteries i mes teles), crec que també en tenien sense ser de patchwork en varis colors
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::