teles i material - recomanacions

Ítaca
:: dinosaure
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm

Re: teles i material - recomanacions

dv. març 23, 2012 12:56 pm

RAM ha escrit:Q es això de la cibertargeta????????

L'has de demanar a la teva entitat bancària.
És com una targeta de plàstic, però de cartró, i té una numeració igual q les altres, l'única cosa és q no està vincula a cap compte bancari, és a dir, q tu vas al banc i dius, vull q me la carreguis amb X €(com si fos una targeta de mòbil) i així, tens la garantia q com a molt et buidaran el q hi hagi dins la targeta i no el teu compte!

Jo el q faig, és q si veig q haig de fer una compra per internet de 60 €, doncs la carrego amb 70 (més q res pq canvi de moneda, per si de cas) i llestos, i el q no gastis queda dins :ok:
Ítaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 23, 2012 1:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
RAM
:: gosset
:: gosset
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

dv. març 23, 2012 1:55 pm

Ostres Ítaca!!! No ho coneixia!!!!
Aniré a demanar-ho, perquè compro molt x internet i segur qm'anirà bé!!!!

Sabeu si a Catalunya Caixa ho fan?
19/7/11: Neix la princesa!!!
Ítaca

dv. març 23, 2012 2:01 pm

De res! :ok:
Jo la vaig demanar a La Caixa, però seguríssim q els de Catalunya Caixa la fan també (suposo q totes les entitats bancàries...)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

dv. març 23, 2012 2:39 pm

RAM ha escrit:Ostres Ítaca!!! No ho coneixia!!!!
Aniré a demanar-ho, perquè compro molt x internet i segur qm'anirà bé!!!!

Sabeu si a Catalunya Caixa ho fan?

NO HO FAN. Jo la vaig demanar i em van dir que no en tenien.
Imatge

Imatge

Imatge
Ponioleta
:: dragona
Contacta:
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm

dt. març 27, 2012 11:49 am

Hola noies

m'estic començant a aficionar a això de cosir i m'agradaria comprar alguna tela. Però entre que no tinc màquina de cosir (i per tant vaig a poc a poc i faig cosetes petites) i que tampoc tinc gaire temps ni traça, tampoc en volia comprar masses.
Veig que recomaneu tot de botigues on-line (que ja les he xafardejat una mica i t'ho compraries tot :r) ) però la pregunta és: preferiu botigues on-line perquè són més barates/tenen més quantitat o qualitat de materials etc o simplement perquè a on viviu no hi ha botigues de teles?
Vull dir que si visc a Barcelona i em puc desplaçar a Ribes i Casals, per exemple, o a una que dèieu dels Encants Nous (no sé si en aquest o en un altre fil), és millor perquè m'estalvio despeses d'enviament, o aquestes botigues per internet són més barates?

Moltes gràcies!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Dolo
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 2:34 pm

dt. març 27, 2012 12:13 pm

Hola!

Jo només he comprat una vegada i aquesta setmana m'ha d'arribar però he comparat a molts de llocs abans de comprar...i per preu, qualitat i sobretot varietat surt a compte demanar per internet i crec que EU surt molt més econòmic que no pas altres llocs. Jo he comprat a modes4u, quan ho tingui a casa comento...
També vaig comprar a http://www.leyreideas.com/ fa uns dies quan vaig començar a fer cosetes a mà i està bé de preu si compres packs d'oferta de fat quarters (45x55cm) de teles bàsiques, tenen bastanta cosa i molt bé en tema d'enviament..!

Llavors una pregunta a totes:
vull comprar un kit per forrar botons (d'aquells de plàstic) i els botons per internet però no sé ben bé on fer-ho, em podríeu ajudar please??
Irina
:: dofí
:: dofí
Ubicació: Irlanda
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm

dt. març 27, 2012 12:53 pm

A mi em surt mes a compte comprar per internet tot i les despeses d'enviament.
Intento sempre comprar quan tenen rebaixes. La rao tambe es perque aqui on visc no hi ha gaires botigues, les tinc lluny i hi ha poca varietat del que a mi m'agrada.
M'agrada molt poder triar entre molts disenyadors i col.leccions, i roba pre-tallada tambe.

de tant en tant, si passo per alguna botiga de teles, sempre hi faig una ullada.

Per cert, uns quants trucs... Si busqueu robes llises (jo sempre tinc roba blanca perque la faig servir molt), val la pensa aprofitar els llençol mes grans de l'IKEA, dels que son 100% coto. Tenen blanc i cru, i despres latres colors que us poden anar be. Val la pena tenir-los com a "fons d'armari...) :ok:
miracel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 12:24 pm

dt. març 27, 2012 1:50 pm

moltíssimes gràcies IRINA,
sou unes megacracs!! :ok:
em perdo una mica per internet i com q l angles no es el meu fort!!! :-:)
MIRACEL
Ítaca

dc. març 28, 2012 12:39 pm

Ponioleta ha escrit:Hola noies

m'estic començant a aficionar a això de cosir i m'agradaria comprar alguna tela. Però entre que no tinc màquina de cosir (i per tant vaig a poc a poc i faig cosetes petites) i que tampoc tinc gaire temps ni traça, tampoc en volia comprar masses.
Veig que recomaneu tot de botigues on-line (que ja les he xafardejat una mica i t'ho compraries tot :r) ) però la pregunta és: preferiu botigues on-line perquè són més barates/tenen més quantitat o qualitat de materials etc o simplement perquè a on viviu no hi ha botigues de teles?
Vull dir que si visc a Barcelona i em puc desplaçar a Ribes i Casals, per exemple, o a una que dèieu dels Encants Nous (no sé si en aquest o en un altre fil), és millor perquè m'estalvio despeses d'enviament, o aquestes botigues per internet són més barates?

Moltes gràcies!!!

Depèn del q busquis ho pots trobar perfectament a Ribes i Casals, ara, si vosl més aviat tela 100% cotó, vaja la de patch, no es pot comparar la varietat q tenen als EUA amb el q tenen aquí. Aquí pots trobar molta varietat a botigues especialitzades, però clar, a mi m'han arribat a fotre 21 € el metre... sols q hagis d'agafar 4 o 5 per combinar, vés sumant :ufs:
L'inconvenient de comprar a EUA és el temps q triga a arribar el paquet (de 4-6 setmanes... una exageració).
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ponioleta
Contacta:

dc. març 28, 2012 1:54 pm

Moltes graecies per les respostes!

Crec que de moment que faig poques cosetes faré compres físiques i si m'acabo comprants una màquina de cosir i m'hi poso més en sèrio ja miraré les webs...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
ERV
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

dc. març 28, 2012 2:31 pm

Hola !!!

hi ha alguna noia de tarragona ???? es per si em podeu aconsellar una botiga física per comprar teles i material !!!! soc novatilla i encara no ser ni per on començar ... :-:)
Imatge
Mirda
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

dc. març 28, 2012 2:44 pm

Dolo ha escrit:Hola!
vull comprar un kit per forrar botons (d'aquells de plàstic) i els botons per internet però no sé ben bé on fer-ho, em podríeu ajudar please??

A mi també m'interessa, també estic buscant on comprar botons normals que surtin bé de preu que moltes vegades són caríssims !
Imatge
Imatge
Momo
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dc. març 28, 2012 4:05 pm

Mirda ha escrit:
Dolo ha escrit:Hola!

A mi també m'interessa, també estic buscant on comprar botons normals que surtin bé de preu que moltes vegades són caríssims !

M'apunto a la petició! : lasito :
Ítaca

dj. març 29, 2012 9:55 am

Jo fa temps q també vull comprar un kit per forrar botons... ara he fet un recerca ràpida pel st. google, i he trobat això (q no sé si és car o no...)

http://forrarbotones.blogspot.com.es/se ... %20botones
http://www.micasitadepatch.com/botones-para-forrar (veig q el primer link és car...)
http://tiendaelhilodepenelope.blogspot. ... orrar.html (aquí els forren sense kit...)
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Lesmansdelapètal
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

dj. març 29, 2012 10:11 am

ERV ha escrit:Hola !!!

hi ha alguna noia de tarragona ???? es per si em podeu aconsellar una botiga física per comprar teles i material !!!! soc novatilla i encara no ser ni per on començar ... :-:)

Jo te'n puc dir dues a Reus, estan al costat una de l'altre. Una és el Fil d'Or i l'altre no sé com es diu. Estan a l'Avinguda Prat de la Riba, davant del San Carlos (venen tovalloles i llençols) i del Pronovias. L'altre botiga que no sé el nom és només de teles, és de dues senyores i són molt amables.
Al Carrer Llovera amb Av. Prat de la Riba també hi ha una merceria que també en tenen.
Imatge

Imatge

Imatge
ERV
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

dj. març 29, 2012 11:15 am

Moltes gràcies Maretameua !!!! visc a 5 km de Reus !!! :ok:
Imatge
angelina
Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm

ds. abr. 07, 2012 9:21 am

Hala familia!! busco picarols on-line per posar dins ninus i doudous!! algu sap on trobar-ne?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
bipa
Contacta:
Ubicació: Maresme
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm

dl. abr. 09, 2012 9:26 pm

No és on-line però si busqueu alguna cinta que no trobeu enlloc la trobareu a una botiga japonesa que hi ha a Barcelona:Mokuba http://www.bcntiendas.com/eng/barcelona ... nda=mokuba

No és barata però hi ha un muuuuuunt de cintes i cintetes !!! per perdre's-hi i que no t'esperin :ok: :ok:

I una web per dissenyar-te i imprimir-te les teves propies robes i comprar les que dissenyen els altres: http://www.spoonflower.com/welcome triguen força però a vegades trobes robes moooolt xules (fan unes robes amb calendaris que fan bona pinta).

I jo he comprat roba impermeable i la rematxadora aqui: http://www.arbrinic.com/Tissus/PUL,0,36 ... anguage=en

I aqui pinces per fer aguantapipes (tot i que pel meu gust la part per posar la cinta és petitona): http://www.kinderklipz.com/

I segur que me'n deixo moltes, però ja aniré penjant a mesura que m'enrrecordi :-)(-:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Ponioleta
Contacta:

dt. abr. 10, 2012 9:36 am

Moltes gràcies a totes per penjar aquesta info aquí!!
Jo estic començant a fer coses de costura i vaig molt perduda d'on comprar els materials.

Imatge

Imatge
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

dg. abr. 15, 2012 1:53 am

aquest post m'interessa! :ok:

Ho he somiat o existeix com un aironfix però per teles per donar-les un aspecte plastificat? li sona a algú?
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?

Torna a “Materials”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: