Tela de punt de cotó

bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Tela de punt de cotó

EntradaAutor: bada » dj. oct. 17, 2013 5:34 pm

Hola!
M'agradaria saber on puc trobar tela de punt de cotó, és a dir, tela de samarreta, de dibuixos, ratlles, estrelles, etc. I si fos possible, que sigui de cotó orgànic.
Al Ribes i Casals, de Barcelona he trobat tela de punt de cotó, però només de colors llisos.
Gràcies!
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Tela de punt de cotó

EntradaAutor: Menudeta » dj. oct. 17, 2013 8:37 pm

A Cal Joan a Martorell segurament en tenen i t'ho envien a casa.

https://www.facebook.com/pages/CAL-JOAN/118177114891268
http://caljoanymas.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Tela de punt de cotó

EntradaAutor: Mara17 » dg. abr. 19, 2015 10:01 pm

Sabeu de més llocs que enviïn a casa amb una qualitat i preus acceptables? Jo de llises en trobo a la meva ciutat força barates (tot i que de vegades em costa trobar gruixos amb una mica de cara i ulls), però les estampades em costen més. Jo les compro a uns 9 euros les estampades. De llises en trobo per 2 euros (com la roba de puny) però he de rebuscar molt la qualitat i no sempre trobo tots els colors que m'agradaria, però esclar és molt barata!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Re: Tela de punt de cotó

EntradaAutor: bada » dg. abr. 19, 2015 10:16 pm

I podries dir on són aquestes botigues on trobes teles tant bé de preu?

Online he trobat La Pantigana, i Telaria, encara que només n'he comprat a la segona. Cal Joan també t'ho envíen, però les despeses són una mica cares. Jo li he encarregat alguna vegada a una amiga que viu a prop...
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Tela de punt de cotó

EntradaAutor: Ponioleta » dl. abr. 20, 2015 10:22 am

Al costat de Ribes i Casals hi ha una altra botiga de teles que es diu La Casa del Retall que tenen molt punt estampat des d'uns 7'50 a 9'50. Tenen ratlles de molts tipus, alguns estampats infantils i també estampats geomètrics, puntets...

La tela de punt estampada molt més barata que aquests preus diria que no existeix. De fet la majoria de botigues online etc són tipus Telaria que tene cotó estampat "bo" i val 18€ el metre i coses així.

Cal Joan està molt bé, tot i que l'enviament és una mica car. També val uns 9 i pico el metre.

I fa poc vaig comprar en una tenda d'Oviedo que es diu Telas Pedro que tenen botiga online. Vaig aprofitar rebaixes i vaig comprar punt estampat molt bé de preu. L'enviament diria que és de 4 euros i són molt ràpids.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Tela de punt de cotó

EntradaAutor: Mara17 » dl. abr. 20, 2015 1:26 pm

Gràcies, jo buscava estampada online a preu similar, gràcies per les respostes, m'ho miraré!

Les compro a Mataró, jo!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Materials”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::