màquina de cosir

Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 18, 2013 10:51 am

No sé com es calcula lo de la duana. Nosaltres vam comprar teles amb la Julyet per 164 dolars (el preu de les teles era 120 dolars més les despeses d'enviament). I a la duana, entra IVA i taxes de duana vam pagar uns 40 euros crec (com a molt!). Així que la màquina de cosir, et surt a compte segur, és MOLT més barata que comprada aquí :ok:
I a mi Amazon em dóna confiança. És una tenda molt gran amb bona fama i crec que no es poden permetre que la gent surti descontenta. Fins i tot en el cas que algo anés malament, segur que ho solucionen ràpid.

Si vols ajuda amb l'anglès per fer la compra diga-m'ho! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 18, 2013 10:57 am

He fet com si l'anés a comprar, posant la meva adreça de Barcelona, i em surt al final per 393'81 EUROS, quantitat que ja inclou 76 euros de taxes. Però no en tinc ni idea si això ja són les taxes i després no hauràs de pagar res més o si aquí també hi has de sumar l'IVA, o l'IVA i taxes espanyoles. Ni idea.
Igualment, et surt més barata! xx:-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 18, 2013 12:24 pm

Ostres, Ponioleta, moltes gràcies!!!!
Jo ahir per sobre ja vaig calcular q amb les despeses d'enviament i això em sortiria per uns 400 $ (prop de 300 €). Abans he estat mirant si trobava alguna cosa, i sí, aquí hauríem de sumar-li el 21% d'IVA i el % d'arancel (q no sé quin és... per la roba em sembla q era un 12%), o sigui q, la cosa s'aniria a 410 € (si el % d'arancel fos un 15 o un 16%). Realment si tot és això, segueix valent molt la pena, no?

Suposo q sols tindria "problema" amb el tema de l'alimentació q li hauria de posar un transformador de 110 a 220, i pel tema recanvis, tampoc crec q tingués problemes pq aquest model també es ven aquí... clar una altra cosa, és el tema de la garantia q no sé si em servirà o no xxo.0.o

Miraré amazon de països europeus a veure què trobo... tot i q segur q no em surt tant econòmica...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » ds. gen. 19, 2013 9:39 am

Ítaca ha escrit:Ostres, Ponioleta, moltes gràcies!!!!
Jo ahir per sobre ja vaig calcular q amb les despeses d'enviament i això em sortiria per uns 400 $ (prop de 300 €). Abans he estat mirant si trobava alguna cosa, i sí, aquí hauríem de sumar-li el 21% d'IVA i el % d'arancel (q no sé quin és... per la roba em sembla q era un 12%), o sigui q, la cosa s'aniria a 410 € (si el % d'arancel fos un 15 o un 16%). Realment si tot és això, segueix valent molt la pena, no?

Suposo q sols tindria "problema" amb el tema de l'alimentació q li hauria de posar un transformador de 110 a 220, i pel tema recanvis, tampoc crec q tingués problemes pq aquest model també es ven aquí... clar una altra cosa, és el tema de la garantia q no sé si em servirà o no xxo.0.o

Miraré amazon de països europeus a veure què trobo... tot i q segur q no em surt tant econòmica...



pensa que el tema de l'alimentació no és tan sencill... millor si finalment la compres, compra també l'adaptador americà, que aqui costen més de trobar!
Jo com a consell la compraria aqui. pensa que si et surt malament, acabaras gastant-te molt calers en reparacions. I millor tenir algú amb cara i orelles per poder fotre-li la bronca.

apa! ja ha parlat la aixafaguitarres!
ImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » ds. gen. 19, 2013 9:42 am

ostres, ara acabo de mirar el link amb la màquina... osti nena quina passada, quin chollazo.

ara si que no se que faria!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: manumar » ds. gen. 19, 2013 6:19 pm

Jo vaig comprar la màquina a Anglaterra i no vaig tenir cap problema amb aduanes, no sé si va ser sort o és que ja estava dins del preu.
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Momo » ds. gen. 19, 2013 9:55 pm

Jo m'he mirat moltes vegades les màquines a Amazon.com, tenen uns preus molt sucosos. Però sempre m'he fet enrere pel tema de l'alimentació.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » ds. gen. 19, 2013 9:55 pm

nuscka ha escrit:ostres, ara acabo de mirar el link amb la màquina... osti nena quina passada, quin chollazo.

ara si que no se que faria!


Claaaaaro :ok:
Per això estic així... Pq val molt la pena, però fa por. Aquí no em puc comprar aquesta, piquen massa :ufs:

manumar, suposo q no vas pagar més pq tot és dins la UE, i no hi ha arancels.
He estat mirant una mica el tema dels aranzels i depèn de la classificació et poden cobrar entre un 3 i 10 % (menys del q jo pensava), a part l'Iva, clar
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nb_30 » ds. gen. 19, 2013 10:29 pm

Itaca quina maquina de cosir mes xula!! Jo tinc la singer del Lidl i per les 4 coses q faig ja vaig tirant..et volia comentar q vigilis amb el transformador. Jo fa un parell d'anys em vaig estar mirant per amazon la kitchenaid, que a Usa val la meitat q aquí i finalment no em vaig atrevir pel tema del transformador. Vaig llegir q hi havia hagut gent q li havien donat problemes. Sort!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dl. gen. 21, 2013 10:03 am

nb, és el q em fa por... ostres ja podrien funcionar a 220 com nosaltres aquests ianquis, no? :ufs:
Si no l'agafo serà justament per això...
I amb el pressupost q tinc, no arribo a comprar-la aquí. O sigui q hauré de mirar una altra cosa amb cara i ulls...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Julyet » dj. gen. 24, 2013 7:39 pm

Itaca, a part de tot el q t'ham dit pensa q el voltatge es diferent i bo se si et sortira a compte (per temes de reparacions, etc).
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nb_30 » dj. gen. 24, 2013 8:45 pm

Lo del voltatge és un rotllo!! jo vaig acabar pagant 400 euros aqui per la kitchen i a USA la tens per 150€! has mirat amazon alemanya? a vegades tenen coses més barates que aquí..que tinguis sort!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 25, 2013 9:44 am

ja noies, ja me l'he tret del cap :ufs: (masses possibles complicacions).
He clixat una altra amazon.es, a veure què us sembla...

http://www.amazon.es/Singer-Curvy-8770- ... 032&sr=8-1
Em sembla q aniré per aquesta i llestos :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Castanyeta » dv. gen. 25, 2013 10:46 am

Jo no hi entenc gens de màquines de cosir, eh?
Però si ess tracta de comprar una bona màquina i gastar-te pocs diners, has pensat en buscar-ne una de segona mà? Al Milanuncios i a 2mano n'hi ha un fotimet; moltes són antigues, però d'altres no. I els llocs on en reparen de vegades també en tenen per vendre, així que si hi vas i els dius que vas darrere d'una màquina amb tals i tals característiques, nusé, potser sona la flauta...
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 25, 2013 2:18 pm

ai, castanyeta, però si de màquina ja en tinc! neujor:-)
És "capritxo" tenir una altra que em permeti fer més punts (la meva cus en recte, zig-zag i alguna coseta més i prou), i poder brodar lletres (sobretot per marcar la roba de la Txell).
Les de segona mà q he vist, són antigues... i jo vull d'aquestes més "espaials", amb pantalleta i tot això neujor:-)
Com estàs guapa????
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: petitaformigueta » dv. gen. 25, 2013 3:13 pm

Itaca pel tema del voltatge de la màquina de cosir pots mirar transformadors de 110v a 220v. Sé que n'hi ha perquè el petitformigueto és Colombià i allà funcionen amb aquest voltatge. Vam comprar-nos uns electrodomèstics allà, amb el transformador i tot, i funcionen perfectament!
No sé, podries mirar-ho. Realment aquella màquina que vs veure és un "xollo".
Imatge
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Castanyeta » dv. gen. 25, 2013 7:18 pm

Ítaca ha escrit:Les de segona mà q he vist, són antigues... i jo vull d'aquestes més "espaials", amb pantalleta i tot això neujor:-)
Com estàs guapa????


Stic bé, molt contenta amb el canvi de pis (de fa un any i pico ja) i això de tenir l'escola davant per davant de casa, que no té preu! :-) I la resta, feina i tal, 'nar fent i aguantant, que tal com estan les coses ja és molt.


Insisteixo que no tinc ni idea de màquines, però no m'ha costat gaire trobar anuncis de màquines no-antigues (tampoc crec que sigui l'últim model i lo más de lo más, però vaja, que per mirar-t'ho no hi perds res):

al Milanuncios (mira't totes les fotos amb les fletxetes que hi ha a sobre la imatge)

http://www.milanuncios.com/otros-moda/m ... 451511.htm

http://www.milanuncios.com/otros-colecc ... 529123.htm

http://www.milanuncios.com/otros-mueble ... 333335.htm

http://www.milanuncios.com/otros-mueble ... 818252.htm

http://www.milanuncios.com/otros-mueble ... 293971.htm

I al Segundamano:

http://www.segundamano.es/anuncios-barc ... a&x=1&st=s


:-**
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge

Torna a “Eines i màquines”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::