màquina de cosir

Avatar de l’usuari
djiluga
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

màquina de cosir

EntradaAutor: djiluga » dc. març 18, 2009 10:15 pm

Nenes, m'he comprat una mini màquina de cosir... perquè em feia gràcia aprendre a fer alguna cosa, però no tinc ni idea de com va!
No sé si algú em pot donar alguna pista... hi ha instruccions, però no domino el vocabulari tècnic en anglès... ja prou complicadeta em sembla la maquineta :-:)
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: marta_mum » dj. març 19, 2009 7:27 am

penja una foto de la màquina per veure quina és, que cada màquina va diferent.
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Laure » dj. març 19, 2009 8:06 am

Hola Djiluga! si quedem ens ho podem mirar juntes! jo faig alguna cosa amb la màquina de cosir..potser et puc ajudar, tot i que aquestes minis no les he utilitzat mai però no crec que sigui gaire diferent! :ok:
Avatar de l’usuari
djiluga
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: djiluga » dj. març 19, 2009 4:38 pm

Vale, Laure, veiem-nos! Com ho podríem fer?
Tot i així penjaré foto, com deia la Marta_mum, que tinc ganes de fer-la servir ja!!!
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Laure » dt. març 24, 2009 9:58 am

djiluga ha escrit:Vale, Laure, veiem-nos! Com ho podríem fer?
Tot i així penjaré foto, com deia la Marta_mum, que tinc ganes de fer-la servir ja!!!


eiii i la foto?!! :gat:
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Gloriadsn » ds. març 28, 2009 1:12 pm

hola guapa! penja una foto, crec que et podre ajudar (sóc modista), i així t'indico pas a pas... si tens algun altre dubte també m'ho pots preguntar!
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: abril82 » dg. abr. 19, 2009 6:26 pm

Hola
permeteu-me que aprofiti aquest tema per consultar un dubte, ja que veig que sou bastant expertes! jejeje

he estat mirant les cosetes que feu pel fòrum i fa temps que penso que m'agradaria poder-me fer costes jo mateixa (com el sac per tapar-la, llançols, potser algun vestidet senzill).
el tema és que no tinc màquina de cosir, ni idea de fer-ho (ara només cuso botons i embasto els baixos dels pantalons pq la sogra lli faci una passada a màquina).
Total que m'agradaria saber si em podeu recomenar una màquina que fós senzilla d'útilitzar i que no fos molt cara, ja que seria per començar i si la cosa se'm dona bé potser més endavant en compraria una de més sofisticada... com ho veieu?
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: sweet55 » dg. maig 17, 2009 7:52 am

Holaa!!
M´apunto a la consulta Abril82, jo porto uns dies pensant de comprar-me una també, a mi m´agrada molt fer tot tipus de manualitat i cosir, fer mitja i tot aixó, però clar....em vaig comprar unes cortines del Ikea i amb el que em va sobrar de llargada, vaig fer unes fundes per les almohades...a mà!!! li vaig possar cremallera i de tot, però vaig decidir buscar una maquina que així podré fer mes cosetes...
Ahir donant un passeig vaig veure una Sigma 270, la noia de la botiga em va dir que per principiants está molt bé, costaba 120 € no la vaig trobar cara....algún em pot donar referencies, si es bona, o dolenta i tal???
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: marta_mum » dg. maig 17, 2009 12:25 pm

Hola Abril82 i sweet55

jo no us recomano que us compreu una màquina massa senzilla, perque les mes complertes fan mes coses i en treus mes profit, i total que són 400-500 euros per una cosa que aprofitaras 10 anys com a mínim?

I estalvies moltíssim en regals, perque quan tens un naixement, fas un vestidet, uns pitets, o una bandolera portanadons i quedes superbé i t'has gastat molt poquet.

Jo tinc la alfa 4750 http://www.alfahogar.com/producto_maq_c ... oductos=27, me la vaig comprar ara fa un any just, no recordo si em va costar 425 o 475€ i n'estic super contenta, jo no sabia cosir i podeu veure cosetes que he fet aquí http://picasaweb.google.com/nmasclans/Manualitats#
i em falta penjar fotos! Casi ja la tinc amortitzada!
I ara estic muntant una empresa de portanadons i tot! Caram, quants canvis en un any!
Mireu la web: http://babumelbcn.vpweb.es/
Si un cop us compreu la màquina, necessiteu unes classes (superbédepreu) m'ho dieu, ok? Però jo no sóc modista, només una aficionada, ok?

Un consell, quan us compreu la màquina, pregunteu quines potes porta, perque a vegades no porta la de posar cremalleres, ni la de posar cremalleres invisibles, i les que fan les vores soles, de diferents amplades també són molt pràctiques!

Apa, espero aver-hos ajudat!
Avatar de l’usuari
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: sweet55 » dg. maig 17, 2009 1:40 pm

Gràcies Marta Mum, doncs miraré d´altres mes bones, clar aquesta que jo deia, la noia em va dir, que per començar estaba molt bé perque no era gens complicada, pero que no servia per cosir texà...Faré una altre ullada i ja us contaré!!!!
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. maig 18, 2009 1:44 pm

hola sweet, jo t'aconsello que si en compres una, encara que sigui per começar, la compris una mica bona, perquè si comenses a que no pots cosir texà o segons quins teixits en cansaràs de seguida i ja no voldràs cosir. Jo ara tinc una Elna, em va molt bé, Clar que es de les caretes jeje però suposo que les de mes economiques també van bé. Les que també m'agraden molt son les Bernina! aquestes van molt i molt bé!, i si no despres també hi ha la husqvarna que es molt bona també. I despres les alfa o singer.
mira et deixo uns enllaços:
http://www.husqvarnaviking.com/es/
http://es.bernina.com/product_group-n2-sES.html
http://www.elna.com/es-es/models_sewing.php
Avatar de l’usuari
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: sweet55 » dl. maig 18, 2009 6:55 pm

Moltes gracies Gloriaenquan tingui una estoneta em miraré més detalladamet tot.
Avatar de l’usuari
Noa25
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1025
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 9:54 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Noa25 » dv. maig 22, 2009 10:25 am

Me estat mirant las màquines, i quina seria l'adequada per començar? no entenc quines diferencies hi han...fitxes tècniques...
No tinc ni idea...es nota, no? jeje
Imatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. maig 22, 2009 10:30 am

hola noa, mira per exemple aquestahttp://es.bernina.com/product_detail-n2-r7-i201-sES.html, per començar està més que bé, a part et fa els traus automatics. si no es aquesta marca aquest estil, i d'espres anar pujant.
Avatar de l’usuari
Noa25
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1025
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 9:54 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Noa25 » dl. maig 25, 2009 11:09 am

Gràcies maca. I quin preu te més o menys
Imatge
ImatgeImatge
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: abril82 » dc. jul. 22, 2009 7:14 pm

sweet55 ha escrit:Holaa!!
M´apunto a la consulta Abril82, jo porto uns dies pensant de comprar-me una també, a mi m´agrada molt fer tot tipus de manualitat i cosir, fer mitja i tot aixó, però clar....em vaig comprar unes cortines del Ikea i amb el que em va sobrar de llargada, vaig fer unes fundes per les almohades...a mà!!! li vaig possar cremallera i de tot, però vaig decidir buscar una maquina que així podré fer mes cosetes...
Ahir donant un passeig vaig veure una Sigma 270, la noia de la botiga em va dir que per principiants está molt bé, costaba 120 € no la vaig trobar cara....algún em pot donar referencies, si es bona, o dolenta i tal???




Ei Sweet, al final et vas comprar alguna màquina??? És que jo he estat una mica desconnectada del tema i no he fet res. Però m'agradaria mirar-m'ho per anar aprenent a fer alguna coseta. Tampoc vull fer birgueries. Bàsicament els baixos dels pantalons (per no haver-los de portar a casa la sogra), estovalles i tovallons, i cosetes senzilles, un "arrullo", jocs de llançols i més endavant potser algun vestidet...però vamos. El que tinc clar és que d'entrada no em vull gastar gaire perquè no sé si m'agradarà, se'm donara bé, etc...
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: marta_mum » dj. jul. 23, 2009 8:08 pm

Pensa que això és un vici!!! I per cert, aprofiteu les rebaixes a les botigues de teles!
Avatar de l’usuari
Colors
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Colors » dv. jul. 24, 2009 10:28 am

Hola guapes!!!

Jo de màquina de cosir tinc la Bernina 440 QE, i n'estic super encantada.

Desprès també tinc una màquina de cosir industrial, clar, per que ma mare és modista i és la que hem va regalar.

Si necessiteu qualsevol cosa, ja sabeu!!!

Un petonàs
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. jul. 24, 2009 10:41 am

que bé colors! jo l'he fet servir aquesta, i la veritat que es una passada. La marca bernina m'agrada molt.
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: abril82 » dj. oct. 15, 2009 1:52 pm

hola!
doncs finalment m'he apuntat a un curset de costura i m'he deixat aconsellar per la profe per buscar una màquina que estigui bé.
Demà la vaig a buscar. És la Alfa 640 i em costa 220€. és un terme mig, no és de les més senzilles, però tampoc d'aquelles digitals, m'ha dit que m'aniria bé, i que podria fer de tot amb aquesta (texans, traus), pots selecionar ampada i llargada dels brodats...etc.
A més és una bona marca i l'he comprat a una botiga que és especialitzada i el primer dia et fan un intensiu per esenyar-te a maniobrar-la, a part que ells mateixos tenen tot tipus de recanvis i fan reparacions, i això m'inspira més confiança que comprar-la en una botiga tipus media markt.

algú més s'ha comprat màquina?
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Eines i màquines”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::