màquina de cosir

Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Lalona » dg. abr. 15, 2012 1:49 am

M'apunto a aquest post, a veure si així m'entero millor de com funciona el catxarro amb les coses que expliqueu!

Jo tinc una Alpha Next 20, és senzilleta però fa la seva feina! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Dolo
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 2:34 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Dolo » dl. abr. 16, 2012 12:13 pm

Hola noies!

Avui que estic a casa malaltona, he pensat començaràs a fer els pantalons que hi ha aquest mes d'abril.. doncs no!!!
Pq la màquina no em funciona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i estic com una mona!!!!!!

A veure si em podeu ajudar, si no l'hauré de dur al mecànic:

alhora d'agafar el fil de la canilla, no me l'agafa gaire bé i llavors un cop me l'ha agafat i començo a cosir, s'encalla al cinquè punt, obro la part d'abaix i està tot el fil enrotllat a la canilla, au talla tot i torna a començar.. després de 15 vegades m'he donat per vençuda! ho he desmuntat tot i ho he rentat però res... potser hi ha alguna peça trencada?
Noies, que m'aconselleu??

Gràcies guapes!
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » dl. abr. 16, 2012 1:20 pm

doncs jo, Dolo, després de dos anys tenint una màquina de cosir "dolenta" que em matava a disgustos, et puc donar dos consells, i de menys radical i un de radicalissim.
el poc radical és que et fixis molt bé en quin fil estàs cosint. Moltes vegades canviant de fil, (tan en la canilla, com a dalt) resols molts problemes. Jo t'aconsellis que facis servir només fil bo, i segur que t'estalvies molts disgustos.
Els consell numero dos, el radical, és el següent: Fot aquesta màquinota de merda a mar i compra'te'n una de debó. I si no tens la pasta per fer-ho, estalvia i d'aqui un parell d'anys la podràs tenir. I llavors, a ser feliç cosint, amb una màquina que cus quan tu vols i no quan ella vol... ( he passat de la màquina del LIDL a una Bernette e92c... ohhhh, quin gust!)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Lalona » dt. abr. 17, 2012 11:24 pm

nuscka ha escrit:doncs jo, Dolo, després de dos anys tenint una màquina de cosir "dolenta" que em matava a disgustos, et puc donar dos consells, i de menys radical i un de radicalissim.
el poc radical és que et fixis molt bé en quin fil estàs cosint. Moltes vegades canviant de fil, (tan en la canilla, com a dalt) resols molts problemes. Jo t'aconsellis que facis servir només fil bo, i segur que t'estalvies molts disgustos.
Els consell numero dos, el radical, és el següent: Fot aquesta màquinota de merda a mar i compra'te'n una de debó. I si no tens la pasta per fer-ho, estalvia i d'aqui un parell d'anys la podràs tenir. I llavors, a ser feliç cosint, amb una màquina que cus quan tu vols i no quan ella vol... ( he passat de la màquina del LIDL a una Bernette e92c... ohhhh, quin gust!)


Nuska quin riure, boníssim el teu posicionament radical. Vaia màquina més xula que tens!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » dj. abr. 19, 2012 9:30 am

Lalona ha escrit:
nuscka ha escrit:doncs jo, Dolo, després de dos anys tenint una màquina de cosir "dolenta" que em matava a disgustos, et puc donar dos consells, i de menys radical i un de radicalissim.
el poc radical és que et fixis molt bé en quin fil estàs cosint. Moltes vegades canviant de fil, (tan en la canilla, com a dalt) resols molts problemes. Jo t'aconsellis que facis servir només fil bo, i segur que t'estalvies molts disgustos.
Els consell numero dos, el radical, és el següent: Fot aquesta màquinota de merda a mar i compra'te'n una de debó. I si no tens la pasta per fer-ho, estalvia i d'aqui un parell d'anys la podràs tenir. I llavors, a ser feliç cosint, amb una màquina que cus quan tu vols i no quan ella vol... ( he passat de la màquina del LIDL a una Bernette e92c... ohhhh, quin gust!)


Nuska quin riure, boníssim el teu posicionament radical. Vaia màquina més xula que tens!


ai Lalona, és que havia deixat de cosir, de farta que n'estava de la maquinota aquella... de veritat, quin gust ara! no fa mandra ni canviar la pota, ni fer canilla nova, ni enfilar un fil nou, ni res de res! des de que la tinc no paro! i que quedi clar que no em donen comisió eh?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. abr. 19, 2012 10:59 am

nuscka ha escrit:
Lalona ha escrit:
nuscka ha escrit:doncs jo, Dolo, després de dos anys tenint una màquina de cosir "dolenta" que em matava a disgustos, et puc donar dos consells, i de menys radical i un de radicalissim.
el poc radical és que et fixis molt bé en quin fil estàs cosint. Moltes vegades canviant de fil, (tan en la canilla, com a dalt) resols molts problemes. Jo t'aconsellis que facis servir només fil bo, i segur que t'estalvies molts disgustos.
Els consell numero dos, el radical, és el següent: Fot aquesta màquinota de merda a mar i compra'te'n una de debó. I si no tens la pasta per fer-ho, estalvia i d'aqui un parell d'anys la podràs tenir. I llavors, a ser feliç cosint, amb una màquina que cus quan tu vols i no quan ella vol... ( he passat de la màquina del LIDL a una Bernette e92c... ohhhh, quin gust!)


Ja t'ho vaig dir Nuscka, que no et compraves una Bernina, però que vinguent de la màquina del Lidl, és una meravella. Jo n'estic encantada i això que he tingut un parell de sustos amb ella, però encara no se si per mal us meu o per defecte de la màquina però en el servei tècnic m'ho han arreglat molt bé i fent-ho passar tot per garantia! De debò que si voleu una màquina que vagi molt bé però no us podeu gastar una morterada, mireu-vos la Bernette E92c que ronda els 600 €.

Nuska quin riure, boníssim el teu posicionament radical. Vaia màquina més xula que tens!


ai Lalona, és que havia deixat de cosir, de farta que n'estava de la maquinota aquella... de veritat, quin gust ara! no fa mandra ni canviar la pota, ni fer canilla nova, ni enfilar un fil nou, ni res de res! des de que la tinc no paro! i que quedi clar que no em donen comisió eh?
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Irina » dv. abr. 20, 2012 5:59 am

Hola,

acabo de llegar un post d'un blog que segueixo sobre la maquina de cosir que ha tret IKEA...
http://www.ikea.com/ie/en/catalog/products/30208975/
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/10211498/

i que com podeu veure surt mes barata comprar-la a Dublin que no pas a Barcelona (la diferencia no es gaire, pero em sobta... aqui sempre tot es molt mes car!)

http://www.ikatbag.com/2012/04/ikeas-ne ... kat+Bag%29

Diria que la noia es expertissima en maquines de cosir, de la manera com parla... i la resenya que en fa esta molt be. ha comprat la maquina per a les seves filles, l'ha provat i li sembla de conya pel preu i el que fa. M'ha semblat molt interessant i he pensat que estaria be posar-ho aqui. :ok:
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » dv. abr. 20, 2012 6:22 am

Gràcies Irina... aquests de Ikea comencen a er por... heu vist que anuncien que treuran un smart tv amb compartiments especials per posar tots els trastos multimedia de la casa, i cap cable a la vista? Una xulada!

Jo tinc el nen que comença a cosir, ara per ara a ma, peró provarè un dia de deixar-li la màquina, a mínima velocitat, i que experimenti...
A veure si aconseguim criar una generació de tios que no siguin mig inutils...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: laucob » dg. maig 20, 2012 11:22 pm

joe quina por tot aixo ikea si no hem fio de la maquina del lild amb marca la de ikea va a ser que no me fio per cert ja ho hagues pogut saber ahir que necesitava maquina la meva es va jubilar ahir va morir del tot i he pillao la primera que es va ficar davant millor no dir-la fa coseta i tot jo vui una professional pero a tarraco no se on hi ha botigues de maquines i clar no podia esperar a dema tenia d'esser ahir.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: entrerius » dl. maig 21, 2012 5:25 pm

Hola noies, avui he vist aquest post i us voldria demanar consell:

Fa dies que me n'adono que amb el peque cada dia necessito cosir més coses. Mai m'ha agradat massa posar-m'hi, sobretot perquè em recorda als estius d'adolescent on ma mare em matxacava per anar a cosir i sempre m'hi havia negat rotundament..... però ara ja li veig la utilitat.
En tinc una d'antiquari, d'aquelles que van collades en una taula amb pedal i corretja. Maquíssima però crec que estic perdent la paciència intentant fent alguna cosa. No pot ser que sigui tant papata per cosir una línia recta.

No puc fer les vores dels pantalons rectes!!!! bé, ni tant sols unes simples estovalles ... i estic pensant si donar-li les culpes a la màquina :r)
D’altra banda penso que si no sóc capaç de fer-la recta amb la manual, amb l’elèctrica ja pot ser una anada d’olla total!!!

He estat mirant una mica les màquines i n'hi ha unes que es diuen overlock que sobrefilen la roba i sembla més fàcil de fer les vores no? vull dir que no has de doblar tants cops la roba no? Però sols de veure-les ja em marejo de tants fils....

Les vostres ho son? És més fàcil, vull dir seria més fàcil per mi que no en tinc ni idea? :r)

Gràcies noies.
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: ClaraO. » dc. juny 06, 2012 7:03 am

Hola noies,
Aqui una altra novata.
Començo a mirar una màquina de cosir per fer els primers treballs bàsics: cosir una vora de pantaló texà o de cotó, fer un llençolet i cosetes per l'estil.

Quina màquina em recomaneu? En què m'hauria de fixar?

Gràcies!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dj. juny 07, 2012 3:31 pm

ClaraO, jo m'acabo de comprar aquesta:
http://www.carrefouronline.carrefour.es ... =177101060
Imatge
per aquí al SP i per internet m'ha dit i he llegit que per començar va prou bé. i ara està una mica d'oferta. Jo l'he comprat per internet i amb les despeses d'enviament m'ha costat 91 euros. Diuen que la del LIDL va prou bé i jo calculo que sortirà d'aquí poc perquè al gener va sortir la Singer i en treuen una a l'estiu i una a l'hivern.

Bé, doncs això, entrava per dir que dilluns em vaig comprar per fi una màquina de cosir i que ja no hauré de cosir més a mà!!! >.-<: >.-<: >.-<:

I també per preguntar-vos si alguna teniu aquest llibre o si sabeu què tal està:
Imatge
http://libros.fnac.es/a625812/Kate-Haxe ... coser-y-yo
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: ClaraO. » dj. juny 07, 2012 8:44 pm

gràcies Ponioleta!!
a veure com et va, ja m'explicaràs.
ara l'estic mirant, a veure si em decideixo i en compro una que vull començar ja! a fer-la servir
jejejeje >.-<:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: laucob » ds. juny 09, 2012 7:44 am

noies jo tenia una jata que va morir no fa gaire que us ho deia vaig cremar motor i ara la que tenim esta del carrefour i sincerament poca diferencia entre una i l'altra bueno una prou significativa preu carrefour mes eco.

de moment no trovo res a falta de la meva jatita perque esta del carrefour es força complerta tambe a veure quant dura que una li dona pa molt i no para de fer-li fer coses.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. juny 10, 2012 10:29 pm

Hola noies, fa molt temps que volia comprar-me una màquina de cosir ja que em dedico a fer tot tipus de manualitats i de fa temps que tinc ganes d'aprendre a cosir bé. Després de mirar-ne unes quantes m'he decidit per una Alfa Next 30. Algú la té??? Us ha anat bé??? Jo sóc principiant, espero que no sigui complicada d'entendre!!!! Ja aniré passant si no me'n surto!!!!

És aquesta:
http://www.alfahogar.com/tienda/es/cost ... #&panel1-4

merci, noies!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nuscka » dl. juny 11, 2012 6:11 am

Jo no l'he provat, peró vist així per sobre sembla força sencilla. Té una cosa molt bona que és el premsateles ajustable, que et serà molt útil per cosir coses una mica gruixudes.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: ClaraO. » dj. juny 21, 2012 11:16 am

alfonsoicecilia ha escrit:Hola noies, fa molt temps que volia comprar-me una màquina de cosir ja que em dedico a fer tot tipus de manualitats i de fa temps que tinc ganes d'aprendre a cosir bé. Després de mirar-ne unes quantes m'he decidit per una Alfa Next 30. Algú la té??? Us ha anat bé??? Jo sóc principiant, espero que no sigui complicada d'entendre!!!! Ja aniré passant si no me'n surto!!!!

És aquesta:
http://www.alfahogar.com/tienda/es/cost ... #&panel1-4

merci, noies!



hola!!
m'interessa molt la teva opinió perquè és la que m'estic mirant.
Ja has començat a fer-la servir? què tal?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. juny 22, 2012 12:50 am

Ei Clara! Ja fa dies que tinc la màquina a casa... i malgrat el poc temps que he tingutper trastejar-la, m'ha semblat super fàcil d'entendre (ma mare em va fer les nocios bàsiques i jo després vaig fer el curs d'alfa q tenen al seu web). Crec que la 40 potser tenia massa coses pel meu nivell però la 20 era més senzilla. Em sembla que he escollit bé: em sembla fàcil i crec que té moltes possibilitats que, a mes venen molt ben explicades amb cada accessori, etc.
Abans havia intentat barallar-me amb una màquina de tota la vida de la meva mare... I no ho havia aconseguit! I mira, qmb aquesta a la primera.

Ja diràs quina tries finalment!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: ClaraO. » dt. juny 26, 2012 2:07 pm

Hola! Doncs em compraré l'Alfa next 30, m'espero al 10 de juliol que és el meu aniversari perquè me la regali el meu home i així no es desespera buscant un regal que m'agradi jajajaja
ja us explicaré, petonets!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: giuliette » dt. jul. 31, 2012 3:25 pm

hola noies eexpertes en maquinesd cosir! m.ha arribat avui publicitat del lidl pel dia 2/08 Una maquina singer serenade, http://www.lidl.es/cps/rde/xchg/lidl_es ... _42417.htm

jo no tinc niidea d cosir, m la recomaneu?
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com

Torna a “Eines i màquines”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::