màquina de cosir

Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: fox » dc. set. 12, 2012 10:06 am

Alguna s'ha fixat amb la maquina de cosir del Ikea? Com ho veieu? Segurament em demani una per reis :b-)))
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: bipa » dc. set. 12, 2012 10:32 am

Diuen que no té massa bones critiques..... però jo no l'he vist en acció...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dc. set. 12, 2012 12:09 pm

fox ha escrit:Alguna s'ha fixat amb la maquina de cosir del Ikea? Com ho veieu? Segurament em demani una per reis :b-)))


Hola
jo fa dos o tres mesos em vaig comprar una màquina de cosir. Me'n volia comprar una senzilla perquè ni tenia massa diners per gastar ni sabia si realment m'enganxaria a això de la costura i volia "provar" (de moment hi estic enganxada, així que potser més endavant me'n compro una de gamma més bona :ok: )
Total, que vaig estar preguntant per aquí i mirant per internet opnions de gent. Jo mirava la del Lidl (que val 80 euros), la de l'Ikea i la que em vaig acabar comprant jo, la del Carrefour (em va costar 89'90 aprofitant una oferta des de la tenda online).
Pel que vaig trobar: de la del Lidl en vaig trobar moltes opinions bones. Segurament és la màquina "senzilla" que més gent té i per això també n'he trobat més webs i blogs que en parlessin. Tothom coincidia que com a màquina "d'inici" va bé. De la del carrefour vaig trobar poques opnions. Em vaig diar sobretot d'un parell de socpetitones que la tenien i deien que genial. Ara que la tinc jo també et diré que genial (tot i que jo mai he fet servir cap altre màquina i no puc comparar).
De la de l'Ikea, en canvi, tot i trobar alguna opinió favorable, vaig trobar-ne també unes quantes que deien que era massa "de joguina" i no anava massa bé.

Com veus vaig fer un màster de màquines :r) :r)

Jo m'hagués comprat la del Lidl, però la venen un cop a l'any (la de 80 euros, també posen a la venda un cop a l'any una singer una mica més careta, potser per 120 euros, però amb la "garantia" que és singer) i jo me la volia comprar JA!! o-o:) I per això vaig optar per la del carrefour

Per cert, la que et dic del carrefour és aquesta, que veig que ara està a 85 euros. (has de sumar les despeses d'enviament que no recordo quan eren però potser 6 euros)
http://www.carrefouronline.carrefour.es ... =177101060
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: fox » dc. set. 12, 2012 8:46 pm

Moltes gràcies, Ponioleta ok pel resum del master ;-)))

Jo tampoc em vull gastar gaires diners i menys sense saber si la fare servir molt o poc, espero que si i fer coses, vaig començar poc a poc amb el patchwork i cada cop tinc més coses...

Ara m'ho miro.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dj. oct. 04, 2012 5:19 pm

El dissabte 13 d'octubre als supermercats ALDI hi ha una màquina de cosir Singer per 100 euros
http://www.aldi.es/aldi_maquina_de_cose ... 6_541.html

No fa mala pinta.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: fox » ds. oct. 13, 2012 2:06 pm

:ok: :ok: :ok: Ja tinc màquina de cosir :ok: :ok: :ok: la del Aldi, gràcies Ponioleta sense tu no m'haguès enterat.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dl. oct. 15, 2012 11:31 am

fox ha escrit::ok: :ok: :ok: Ja tinc màquina de cosir :ok: :ok: :ok: la del Aldi, gràcies Ponioleta sense tu no m'haguès enterat.

de res :ok:

Quan l'hagis provat explica'ns què tal és!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: yuyu » dc. oct. 17, 2012 6:06 pm

ostres poni...jo li vull regalar una a ma mare per Nadal...perque ella te uns singer de fa 30 anys i ja no va gaire fina...n'he vist de bones pero valen mes de 300€ i la que tu dius potser son un pel baratetes......ella es profesional jajaj vull dir que sempre s'ha dedicat a cosir...i ara la vol per arreglar baixos de pantalons, per fer els coixinets...i alguna cosa mes...amb aquestes n'hi ha prou?? :ok:
gracies reina!
Avatar de l’usuari
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Silka » dj. oct. 25, 2012 2:55 pm

Hola!
Voldria iniciarme en aquest mon... Mirant maquines, veig q hi han alguns models de la Signer w fan el punt overlock. Vol dir q es com tenir una maquina de cosir normal+una overlock?
Val la pena? (son mes cares)
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: bipa » dj. oct. 25, 2012 9:23 pm

no es el mateix... normalment les maquines normals tenen aquest punt per cosir roba de punt pero no funciona igual que un overlock ja que la maquina normal no talla i l'overlock si....
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: neustp » dc. nov. 14, 2012 9:48 pm

Hola maques!

Jo també em vull comprar una màquina de cosir nova. Ara tinc una Wertheim molt vella que em van donar, però només fa punt recte i encara va amb pedal d'aquests de moure amb el peu!!!
En fi. El cas és que jo no faig gaires coses, però realment és molt limitada, a part que moltes vegades s'enganxa el fil de sota (però això ja no sé si és problema de la màquina o meu, jeje)

Bé, pel què he estat llegint aquí, i preveient que em dedicaré a fer vores de pantalons i potser alguna aplicació o alguna bosseta però poca cosa més, crec que apostaré per una màquina tipus Lidl o Carrefour... econòmica i segur, segur, que molt millor que la que tinc ara.

Però em sorgeixen aquests dubtes:

- Quina garantia tenen?
- Quan l'has d'arreglar o canviar alguna peça, on la portes?
- Suposo que es pot posar damunt de qualsevol taula i ja està, o necessites un moble com les d'abans?

Moltes gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Silka » dj. nov. 15, 2012 12:28 pm

Jo ja l.he comprat.
Despres de mirar molt, vaig escollir una singer, i la vaig comprar atraves de amazon.com. Una singer tradition per 120€. Model 2259. I molt be. Fa moltes puntades diferents. Ara m.hi estic familiaritzant...
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dj. nov. 15, 2012 12:57 pm

neustp ha escrit:
Però em sorgeixen aquests dubtes:

- Quina garantia tenen?
- Quan l'has d'arreglar o canviar alguna peça, on la portes?
- Suposo que es pot posar damunt de qualsevol taula i ja està, o necessites un moble com les d'abans?

Moltes gràcies!


Jo tinc una màquina de cosir d'aquestes senzilles. La meva és marca "Carrefour".
No m'he mirat això de la garantia, però per llei han de tenir dos anys com a mínim. Pel que fa a les reparacions, si és Singer (el LIDL en treu una Singer) no deu haver-hi massa plroblema. Les altres, doncs suposo que has d'anar al Lidl o al Carrefour o on sigui que l'has comprat. No he mirat les instruccions de la meva però deu posar algun telèfon d'atenció o algo semblant.

I sí, es posen sobre qualsevol taula, i el millor, per mi, és que les pots guardar en un armari, prestatge etc.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: fox » dj. nov. 15, 2012 5:24 pm

Jo m'he comprat fa poc una singer al aldi, aquesta en concret tenia 3 anys de garantia pero com a minim han de tindre dos. Vaig voler preguntar com funcionava lo de la garantia pero s'em va passar... No us puc explicar com em va perque es un regal per reis (sóc previsora si :)), la obrir la meva mare per provar-la i prou.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: petitaformigueta » dv. nov. 16, 2012 7:53 am

Jo sóc novata però ja veuràs que va de fàbula!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: neustp » dc. des. 05, 2012 1:35 pm

Noies, a partir del 7/12 al Lidl tenen la màquina de cosir Silvercret per 89 euros. 3 anys de garantia. Per si a algú li pot interessar.
neustp l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 05, 2012 5:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 05, 2012 2:28 pm

neustp ha escrit:Noies, a partir d'avui i fins el 12/12 al Lidl tenen la màquina de cosir Silvercret per 89 euros. 3 anys de garantia. Per si a algú li pot interessar.

Jo crec que hi vaig aquesta tarda mateix, jejeje


Crec que no és d'avui i fins el 12/12, crec que el divendres la posen a la venda i fins que s'acabin.
Com a mínim això entenc jo a la web.

Per cert, fa molt bona pinta!! :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: neustp » dc. des. 05, 2012 5:13 pm

Tens raó Polioneta, és a partir de divendres 7/12. Edito el missatge d'abans per no evitar confusions
pff... m'hauré d'esperar dos dies més...
Imatge
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: neustp » dg. des. 09, 2012 9:13 pm

Ooooeeee!!! Ja tinc la meva!!!

:b-))) :b-))) :b-)))
Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: màquina de cosir

EntradaAutor: nius » dg. des. 09, 2012 10:16 pm

Ara a treure-li fum!!!!!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Eines i màquines”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::