Màquina de cosir Lidl

nininini
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 10:28 am

Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: nininini » dc. abr. 03, 2013 9:24 am

Bon dia noies, he vist que en breu sortirà una oferta d'una màquina de cosir al Lidl.
Les característiques són:
Silvercrest
89 euros
33 tipus de puntades
4 mides per "ojales" automàtics
Etc.

Em vull introduir en aquest món , però no en tinc ni idea.
Me la recomaneu?
Algú la té?

Qualsevol recomanació serà benvinguda!
Avatar de l’usuari
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Laia » dc. abr. 03, 2013 9:40 am

Hola!
jo tinc la anterior que va sortit, l'oferta de l'agost, que son similars, i la veritat, jo que tb em vaig introduïr ara en aquest mon, m'encanta!!!va genial, no se m'ha trencat l'agulla ni res d'això!
te la recomano!!!! :ok:
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 03, 2013 10:32 am

Nininini la màquina del LIDL està molt bé.
Com a màquina per començar, senzilla, tothom en parla molt bé. I pel preu que té fa moltes coses :ok:
Jo em vaig comprar la màquina de cosir fa uns mesos i vaig estar mirant opinions i tal i tothom en parlava motl bé. Al final em vaig comprar una del Carrefour perquè no sortia l¡oferta del LIDL i la volia JA! :r)
Per aquí al SP hi ha unes quantes noies que la tenen i genial :ok:

Per cert Laia les agulles a vegades es trenquen, eh?! però crec que no depèn tant de la màquina com de la costurera! o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: gisa » dc. abr. 03, 2013 11:30 am

Ostres! Justament jo també estava esperant aquesta oferta, doncs m'estic introduint al món costuril i no em volia gastar una ronyonada amb una màquina... Però, dius que és de la marca Silvercrest? Jo creia que la que treien al Lidl era de la marca Singer... Això em donava confiança per recanvis, avaries, etc. En fi, a veure què diuen les companyes...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 03, 2013 12:13 pm

gisa ha escrit:Ostres! Justament jo també estava esperant aquesta oferta, doncs m'estic introduint al món costuril i no em volia gastar una ronyonada amb una màquina... Però, dius que és de la marca Silvercrest? Jo creia que la que treien al Lidl era de la marca Singer... Això em donava confiança per recanvis, avaries, etc. En fi, a veure què diuen les companyes...


LIDL en treu dues. Una Singer i una Silvercrest.
La Singer és més cara. Cada una surt un cop a l'any.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: gisa » dc. abr. 03, 2013 12:59 pm

Ok, gràcies Ponioleta! Ara tinc el dilema: agafo aquesta o m'espero a la Singer?? A veure si algú més ens dóna opinions...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Laia » dc. abr. 03, 2013 1:05 pm

jo tinc la Singer i em va costar 99€ (encara que soc a Canàries i no se si manté preus... ?-) )

ja sé que lo de les agulles és culpa de la costurera jajaja, pero algo hi tindria a dir la màquina si fos molt de mentirijilla no??jajajaja :content:
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
nininini
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 10:28 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: nininini » dc. abr. 03, 2013 1:32 pm

Merci noies per la info! Segueixo amb dubtes:
- apart de la màquina, quin altre material hauré de tenir?, ja sé que depen de lo que vulgui fer, però així bàsic?
- n'apendré jo sola??
És que si torno a comprar un estri per decorar el pis el meu home em fa fora de casa....
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Rossinyola » dc. abr. 03, 2013 1:57 pm

Noies, a mi m'interessa tb aquest tema. Fa temps q tinc ganes d fer cosetes a màquina, sobretot per la petita. Alguna coseta senzilla he fet cosint a mà, però a màquina mai de la vida. Creieu q en puc aprendre tota sola? Val la pena comprar aquesta màquina, o potser amb la de l'ikea ja en tindria prou?
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Laia » dc. abr. 03, 2013 2:01 pm

jo vaig aprofitar per comprar el kit que venien junt amb la màquina de fils e colors.valia 5€ i porta un gran assortit.

estris?jo com que m'he iniciat al patch doncs els cartabons, cúter i hule amb cuadricules, que no se com es diu, per tallar a sobre.
ja la resta, vaig comprant sobre la marxa.....
jo n'he après bastant sola!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Abril* » dc. abr. 03, 2013 2:16 pm

Hola!

Aqui una altra que esperava l'oferta del lidl jjj, sabeu quin dia més o menys ha de sortir?

Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
superpeach
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: superpeach » dc. abr. 03, 2013 2:28 pm

Hola! :)

A partir del 8 d'abril :) et passo el link
http://www.lidl.es/cps/rde/xchg/SID-F72 ... date=56376
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 03, 2013 2:33 pm

Hola
jo em vaig comprar una màquina de cosir del carrefour per 89 euros. Fa més o menys el mateix que la del Lidl. També ho podeu mirar.

Me la vaig comprar al juny i mai abans havia vist una màquina de cosir de prop.
Per internet hi ha milers de tutorials, explicacions, videos, patrons... en anglés el que vulgueu però en català i castellà també hi ha moltes coses.

D'entrada jo no em vaig comprar res. Bé, fils, tisores, agulles de cap i tal ja en tenia al costurer.

Després em vaig comprar unes tisores de zigzag de l'Ikea (baratetes) i unes tisores que tallin bé (regal de reis).
El proper que em vull comprar és una taula de tall i regla (el cutter me l'han regalat) però quan tingui una mica de diners.
Jo crec que per començar amb la màquina, fils i tal en teniu prou.

Aquí al socpetit hi ha diversos fils de costura on trobareu projectes, podeu demanar consells etc.
Per exemple hi ha l'apartat del "Cosim Plegades" on hi ha un seguit de projectes (un estoig, uns pantalons etc) relativament senzills que van bé per començar.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Rossinyola » dc. abr. 03, 2013 6:05 pm

Gràcies Ponioleta! Aiai que m'estic animant!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 03, 2013 6:36 pm

És xulíssim!!! Anima't!!! :-)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: gisa » dj. abr. 04, 2013 8:54 am

Ponioleta ha escrit:Aquí al socpetit hi ha diversos fils de costura on trobareu projectes, podeu demanar consells etc.
Per exemple hi ha l'apartat del "Cosim Plegades" on hi ha un seguit de projectes (un estoig, uns pantalons etc) relativament senzills que van bé per començar.


Sí!! Ja me'ls he anat mirant aquests posts, i la veritat és que hi ha moltes idees, enllaços i projectes xulos!! Ja us tinc "fitxades" a les que us moveu per aquí, i a més, moltes teniu blogs amb els vostres treballs que també són una font d'inspiració... En fi, tinc l'esperança d'unir-me a vosaltres algun dia, jeje! neujor:-)
Imatge Imatge Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Rossinyola » dt. abr. 09, 2013 6:58 pm

Boniques... ja la tinc!!!! Aiiiiii, estic tan emocionadaaaa ;-))) ;-))) ;-))) ben bé com un nen amb sabates noves!! :content: :content:
Ara mateix l'he obert i he comprovat que funcioni, però uffff... que complicat que sembla!!! això que em vaig passar el cap de setmana mirant videos per a principiants i tot semblava més fàcil... a veure si aquest cap de setmana puc mirar-m'ho amb més calma i potser aviat podré passar pels fils de les costureres!!! Quines ganes!!!!
Algú més s'ha animat a comprar-la? Ninini, tu que vas ser incitadora ;-) ;-) te l'has comprat? a veure si podem compartir experiències de novates!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Galeta_9
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 3:17 pm

Re: Màquina de cosir Lidl

EntradaAutor: Galeta_9 » ds. gen. 11, 2014 9:29 am

Ei!! Jo també m'uneixo al grup de màquina de cosirl del Lidl!! Ha esta un bon regalet de Reis...tot i que els Reis la tenien guardada desde el novembre que va sortir la oferta!!!

Vaig dubtar una mica...pero veig que vaig fer una bona compra. I si tinc algun dubte, doncs ja se on preguntar!!!

Bona costura!!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Eines i màquines”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::