Necessito ajuda urgent de les que feu manualitats

esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Necessito ajuda urgent de les que feu manualitats

EntradaAutor: esquitx » dt. set. 07, 2010 10:44 am

Aquest dissabte es casa una amiga i li vull fer un àlbum de fotos. Tinc decidit que ho vull fer jo amb scrap o similar perquè amb una altre amiga de la colla ja li vaig fer un hoffman. Tinc les fotos, poquetes, però les suficients per fer un mini-àlbum. Disposo d'unes 10-15 fotos. Avui, estic fatal, se m'ha encès la bombeta que queden 3 dies i no tinc res!!! Total, que estic súper nervi i no sé per on començar, m'he quedat bloquejada!!!
Alguna que tingui experiència amb àlbums de scrap em pot donar un cop de mà? Necessito les pautes per fer un àlbum, resultón però que el pugui fer amb un parell de dies!!
També he pensat de copiar-me'n un que ja estigui fet però no sé on trobar-ne un de sencer!!
Estic oberta a altres propostes d'àlbum, si alguna n'ha fet algún d'una altre manera també em pot anar bé, en fi, a veure, si entre totes aconseguim fer una pluja d'idees i em queda una cosa guapeta!!

En fi, m'esperen dies i nits molt llargues!! A veure si alguna té una idea brillant i ho puc fer relativament ràpid.

Gràcies
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Necessito ajuda urgent de les que feu manualitats

EntradaAutor: pigadeta » dt. set. 07, 2010 10:56 am

A veure comencem per l'estructura de l'album, podem partir d'un àlbum típic encuadernat (o sigui que com que tens presa potser seria el millor) o amb anelles i dins fulles-cartulines i decoració.

Si t'hi veus en cor pots fer l'estructura d'un album estrella (la Txell_JP en va fer un...passa pel post de scrapbook!
Imatge
pero potser les fotos son masses... també estaria bé un "explosion box" aixo si has de tenir clar que les fotos les hauras de "retallar"
Imatge
Imatge

També un desplegable et poso la foto del que jo vaig fer...tot i que aquest tenia moltes fotos, també el pots mig desplegable
Avatar de l’usuari
eolya
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

Re: Necessito ajuda urgent de les que feu manualitats

EntradaAutor: eolya » dt. set. 07, 2010 12:29 pm

Hola!
Mira aquest mini album vaig fer un dia pel meu marit, es desplegable i molt facil a fer. Su t'agrada la idea, et puc explicar com fer-ho. es pot fer-lo més gran o més petit, depen de quantes fotos les tens.
P1120551.JPG
P1120552.JPG

P1120553.JPG
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: Necessito ajuda urgent de les que feu manualitats

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. set. 13, 2010 11:14 am

uuuuuuaaaaaauuuuuuu, m'heu deixat amb la boca oberta.... son genials!!!, aquest de la capsa (explosion box), m'ha agradat molt!!!

Torna a “Scrapbook”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::