QUILLING

Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

QUILLING

EntradaAutor: Irina » dj. març 05, 2009 6:09 pm

El quilling és una tècnica d'enrotllar tires de paper de colors i fer figuretes... es poden fer moltes coses (jo només sé fer animals i flors...)

Ara ja no en faig perquè no tinc temps, però feia quadres, postals i punts de llibre que solia vendre a botigues d'artesania quan vaig arribar a Irlanda per treure-m uns quants calerons...

Vaig copiar la idea quan vaig veure una postal amb peixos a la botiga que hi ha al carrer Petritxol de Barcelona, crec que es diu Conesa... i a partir d'allà la meva imaginació va començar a volar, fent flors, peixets, granotes, abelles, marietes, ànecs, zebres, tortugues, cargols, crancs, papallones....

Mai no se m'ha acudit buscar per internet, però potser trobeu alguna cosa...em van dir que la tècnica s'anomena "quilling"...
Fitxers adjunts
manualitats 001.jpg
un quadre amb marietes i abelles que encara 'he d'enmarcar!!!
manualitats 002.jpg
una mica més a prop...
punt001.jpg
punts de llibre
punts002.jpg
Avatar de l’usuari
ANNNA
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

Re: QUILLING

EntradaAutor: ANNNA » dj. març 05, 2009 6:19 pm

Ostres Irina, m'encanta aquesta idea del Quilling! La veritat no n'havia sentit a parlar mai però aquestes fotos que has posat estan molt bé! :ok:
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: QUILLING

EntradaAutor: Irina » dj. març 05, 2009 6:28 pm

mireu, acabo de fer una cerca per internet i he trobat això!
les flors que veieu són com les que feia, però hi ha moltes coses que no en tenia ni idea!!!!
Encara m'enganxaré una altra vegada!!!!

Jo feia servir una d'aquelles màquines que destrueixen documents, però de mà (en plan barata) per fer les tires primes amb paper de colors...perquè em moria tallant-les d'una en una, amb un regle i un cutter....
Ara es veu que ja venen els materials tots preparats, deu ser caríssim...!

http://www.quilledcreations.com/?gclid= ... 3wodmB8Lmg

http://www.youtube.com/watch?v=uQ9DOF7zdGg

què fort el video aquest...jo només feia servir els meus dits i unes pinces, com les de depilar!!! tots aquests estris no els he vist mai!!! :r) :r) :r)
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

Re: QUILLING

EntradaAutor: creueta » dj. març 05, 2009 7:32 pm

irina, que xulo! sí que hi tens traça, eh, molt maco! no n'havia sentit a parlar mai...

i nena, acabo de veure que només et queden 4 setmanesssssssssss!! que fort!!! com es dirà? què és??? t'he perdut el rastreeeeee! xxo.0.o
Imatge
Imatge
MA_GEM
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 12:51 pm
Ubicació: Vallirana (Barcelona)
Contacta:

Re: QUILLING

EntradaAutor: MA_GEM » dj. març 05, 2009 8:21 pm

Que xulo, no ho havia vist mai.
Al google he trobat aquesta pàgina que crec ens pot animar a provar-ho

http://www.kitgrafico.com/curso_filigrana

http://www.aulafacil.com/filigranaspapel
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: QUILLING

EntradaAutor: Irina » dj. març 05, 2009 10:08 pm

creueta ha escrit:irina, que xulo! sí que hi tens traça, eh, molt maco! no n'havia sentit a parlar mai...

i nena, acabo de veure que només et queden 4 setmanesssssssssss!! que fort!!! com es dirà? què és??? t'he perdut el rastreeeeee! xxo.0.o


ostres Creueta! jo tambe fa la tira que no em passo pel teu post!!!!Buf, es que costa posar-se al dia amb tothom...!!!!
Doncs ja falta menys! 3 setmanes quasi, i es una nena que es diu Hana.
Em trobaras al post de Marc,... :ok: :ok: :ok:
Com esta l'Ona????
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: QUILLING

EntradaAutor: Irina » dj. març 05, 2009 10:19 pm

apanona ha escrit:Mooooooolt original i bonic per a fer detallets decoratius! :ok: Ostres, no ho havia vist mai! :-:)
I com ho fas, vas enrotllant i apretant amb les pinces per donar-hi la forma que vols? Ho enganxes amb agulles en algun lloc pq s'enganxi la cola?
I com és que ho has deixat? Et dediques a l'artesania o era quelcom de més a més? Quuuue preeeguntona estic! :r)

:-D :-D :-D :-D

No, no...no em dedico a l'artesania, nomes que m'agrada molt fer coses amb les mans, de tot! m'agrada el proces de construir coses...pintar, dibuixar, cosir, punt de creu, patchwork, pintar vidre, pintar seda.... i perque no se fer cases que si no me la faria!!!m' encantaria saber treballar amb fusta i fer-me els meus mobles!!! :-D :-D :-D

Per donar la forma, faig servir els dits, normalment fas un cercle que no sigui apretat i aixi el pots moldejar mes facilment, depen del que vulguis fer (per exemple, mira la granota del punt de llibre, era un cercle i posant el dos dits index a dalt i pessigant amb els polzes, a cada costat, faig la forma que te... com si li pessigues les galtes...) Es una mica difici d' explicar...

tot es a base de cercles. El peix es facil de veure com s'ha fet, pessigues el dos costats i ja tes la forma.

Per enganxar-ho a paper, es quan faig servir les pinces, i faig servir cola blanca d'escola, perque quan s'asseca es queda transparent. Cal mantenir les mans netes, que si no el paper s'embruta facilment!

Les marietes i les abelles ja es una mica mes dificil, perque havia de tallar rodonetes minuscules per als puntets negres i amb les pinces encolar-les, i les tiretes negres de les abelles igual...

Era una manera de relaxar-me i passar el temps...se te'n va l' olla somniant desperta quan estas ficada en un hobby aixi!!! :-D :-D :-D :-D

Vaig fer molts quadres per habitacions de nen@s, suposo que li haure de fer un a la Hana! Pero ara ja no em dedicaria a fer postals i quadres per vendre...no tinc temps!!!
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: QUILLING

EntradaAutor: Irina » dv. març 06, 2009 12:00 pm

Ja t'he contestat el privi!!!

Crec que dificil no ho es, si hi tens trac,a clar, sobretot amb cosetes tan minuscules. Pero porta moooolt de temps, aixo si...et passen les hores volant i potser has fet un parell o tres de postals...pensa que t'has de tallar el paper, despres fer els cercles i posar una mica de cola, despres moldejar-los i depen del que es, enganxar-ho al paper (punt o postal) i potser afegir algun detall amb un boligraf puntafina...etc...

Es un hobby per fer un dia de pluja :-D , o setmanes de pluja, com tenIm aqui !!!!
Avatar de l’usuari
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

Re: QUILLING

EntradaAutor: TXETA » dv. març 06, 2009 7:46 pm

UALA!!!! QUINA PASSADA!!!!! No ho havia sentit mai!!!!!

Nena, m'encanta! Ets tota una artista! neukiss-)

Mira, un recurs mes per poder fer amb els nens, de P5 que ja son mes grandets! >.-<:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: QUILLING

EntradaAutor: socpetitona » dv. març 06, 2009 10:14 pm

Quina xulada!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Beatrizgm
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1439
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:50 am
Contacta:

Re: QUILLING

EntradaAutor: Beatrizgm » dg. març 08, 2009 4:25 pm

Estic flipant! M'encanta!
Fa uns dies vaig veure la web d'aquesta noia http://www.artyulia.com/index.php/Illustrationi vaig al·ucinar!
Vaig pensar que la noia era la inventora jajajajajaja no tenia ni idea que fos una tècnica tan estesa amb nom i tot! :) Gràcies pels links tant interessants!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
BITXU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. març 06, 2009 9:33 pm
Contacta:

Re: QUILLING

EntradaAutor: BITXU » dl. març 09, 2009 10:09 pm

MOLT ORIGINAL I TREBALLAT ! FELICITATS , ES TOT UN ART... :ok:
BITXA ...
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: QUILLING

EntradaAutor: Irina » dl. març 09, 2009 11:17 pm

:love: :love: :love:
gracies, pero ja veieu que els animalets que faig no son res comparats amb el que es pot fer!!! ho demostra
la web que ha posat la Beatrizgm, es una passada!!!!! increible! mare meva la de temps que porta tot allo!!!
Quan deu menjar aquella noia????? :-D :-D

doncs a veure si us animeu i ho intenteu...! els videos de youtube estan prou be...
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: QUILLING

EntradaAutor: Azzure » dc. març 11, 2009 4:56 pm

Ostres què xula aquesta tècnica!! Irina m'agraden molt els teus dissenys!! :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
Tati
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

Re: QUILLING

EntradaAutor: Tati » dj. oct. 15, 2009 11:09 pm

Hola noies!

La veritat és que amb els tres petardos no tinc gens de temps però m'encantaria fer les postals de Nadal amb quilling, des de què vaig descobrir aquest post no m'ho he pogut treure del cap!

Una pregunta Irina, ambquin tipus de paper es fa? Algun d'especial?

Per cert, m'encanta Irlanda! Hi vaig estar fa tres anys, l'estiu abans de quedar-me de l'Ona i em van quedar moltes ganes de tornar-hi i aprofundir una mica! Quan d'aquí a vint anys hi pugui tornar ;) ja et vindré a veure :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Bona nit!
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
Avatar de l’usuari
Miskah
:: peixet
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 8:49 am

Re: QUILLING

EntradaAutor: Miskah » dv. oct. 16, 2009 3:41 pm

Wow!!!Quines coses mes xules!!M'encantes!!!Sou unes artiestes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Miskah
:: peixet
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 8:49 am

Re: QUILLING

EntradaAutor: Miskah » dv. oct. 16, 2009 3:42 pm

Per cert Irina, especifica quin tipus de paper es fa servir, please? Gracies wapa!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: QUILLING

EntradaAutor: Irina » dv. oct. 16, 2009 8:52 pm

Hola!

El paper de colors son folis normals de colors. Al principi els tallava amb un cutter i un regle, pero despres vaig descobrir que amb una maquina d'aquelles de destruir documents va be i mes de pressa.

Els punts estan fets amb una cartulina gruixuda. I me'ls tallaven a la botiga on comprava el paper amb una guillotina gran que tenien.

Vaig comenc,ar a fer tot aixo a Barcelona i el material el comprava a una botiga que es diu Pepart, al carrer Sepulveda entre Rocafort i Viladomat (si no recordo malament...i si no, seria entre Calabria i Rocafort....ara dubto...)

Com que feia tarjetes i postals per vendre, els sobres els comprava a l'engros a la Comercial Bolsera, al costat de les Rambles...

Ara ja no ho faig per vendre, comporta massa temps i dedicacio, i com que no podria complir amb comandes prefereixo fer-ho de tant en tant si haig de fer un regalet personalitzat...

A veure si poseu fotos dels vostres projectes!!! :ok: :ok:
Tati
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

Re: QUILLING

EntradaAutor: Tati » dc. oct. 21, 2009 11:53 am

Moltes gràcies Irina, no havia vista la teva resposta... això que no m'envii missatges quan hi ha una resposta a algun post que escric em fa una ràbia!!!! :-(( :-(( :-((

Bé, si aconsegueixo tenir temps (jo no perdo l'esperança!!!!) ja ho penjaré!
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
Avatar de l’usuari
MERX
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1261
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 11:49 am

Re: QUILLING

EntradaAutor: MERX » dc. oct. 21, 2009 6:26 pm

mare meva no sabia que era aixo del quilling quina pasadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa no se si tindre paciencia es super xulooooooooooooooooooooooooo gracies una cosa nova que se
ImatgeImatge

Imatge

Torna a “Scrapbook”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::