Fermalls

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Fermalls

EntradaAutor: Takita » dj. nov. 08, 2012 11:43 am

Noies,
estic pensant en fer (intentar, més aviat) uns fermalls de feltre per a regalar el dia que fem el Tió i m'ha semblat que aquests que he vist poden ser fàcils de fer (des de la meva ignorància). Què en penseu? Sabeu com hauria d'unir les capes? perquè imagino que el botó només va cosit a la primera capa, oi?

A veure si em doneu un cop de mà :ok:

Gràcies!
Fitxers adjunts
img.jpeg
patrones-de-broches-fieltro.jpg
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Fermalls

EntradaAutor: Ponioleta » dj. nov. 08, 2012 11:55 am

Pel feltre pots enganxar amb la cola per roba (Gutterman o similar) i també hi ha gent que fa servir una pistola de silicona per enganxar amb silicona calenta.

Suposo que sí, que el botó només va a la primera capa, perquè sinó deu ser complicat de cosir-ho tot. Jo de moment he fet servir la cola alguna vegada i va bé.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sheila
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:24 pm
Contacta:

Re: Fermalls

EntradaAutor: sheila » dv. nov. 09, 2012 10:51 am

M'encanta aquesta flor!!!!es xulíssima i fàcil de fer!!!!!me l'apunto a la meva llista de coses per fer!!!!!!

http://ensomdues.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Fermalls

EntradaAutor: Ponioleta » dv. nov. 09, 2012 2:17 pm

Takita, avui he anat a l'Abacus i he vist que tenien la pistoleta de silicona que et deia. :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fermalls

EntradaAutor: Takita » dv. nov. 09, 2012 2:55 pm

Ponioleta ha escrit:Takita, avui he anat a l'Abacus i he vist que tenien la pistoleta de silicona que et deia. :ok:


Ostres, moltes gràcies!!! :ok: Ara, al llegir-te, l'he buscat al seu web i he vist que costa 8,65€. Dilluns hi aniré a comprar-la :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fermalls

EntradaAutor: Takita » dv. nov. 16, 2012 9:45 am

Noies, estic fent un fermall de prova i no m'acaba d'agradar el resultat. He imprès el patró i he retallat el feltre amb una tisora, però no acaba de quedar "net". Vosaltres retalleu el feltre amb tisora? Pot ser que el feltre que tinc sigui massa prim? sabeu quin gruix hauria de tenir?
Gràcies!

Torna a “Feltre”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::