Calendari d'advent amb feltre

curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: curculla » dv. març 08, 2013 9:56 am

Hola,
m' agradaria saber si algú coneix algun tutorial o em pot donar idees per fer una calendari d'advent amb feltre. :p-) Encara no tinc clar si fer els dies individualment com bossetes i després tot lligat o fer-ho tipus més petit amb finestretes amb botó.
Ja sé que falta molt pel Nadal neu:-D però també sé que tinc mil coses a fer i vull fer-ho tranquil.lament. :-o00m Hahaha. Moltes gràcies!!!!! :-()-) :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: Takita » dv. març 08, 2013 10:54 am

Ostres, quina previsió! :-D
Has mirat al Pinterest? N'hi han de molt xulos i segur que trobes també tutorials: http://pinterest.com/search/pins/?q=fel ... t+calendar
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: nienna » dv. març 08, 2013 12:00 pm

Que xulos, Takita! M'ho guardo pel proper nadal, que aquest any vull fer un pels meus fills :ok:
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: Majka » dv. març 08, 2013 1:11 pm

Jo fa poc en vaig fer un amb el meu fill, vàrem fer un arbre de nadal amb roba i les butxaques amb feltres de colors. A veure si us penjo una foto.
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Re: Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: curculla » dg. març 10, 2013 5:26 pm

Ooohh Moltes gràcies Takita!!! Noha via pensat en mirar el pinterest i hi ha models encantadors! Faré una mica de barreja i miraré també si trobo algun tutorial!
Nienna, i tant que t'has d'animar a fer-ne un!! I compratirem dubtes!!
Majka, quan puguis penges elt eu, gràcies!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: Takita » dg. març 10, 2013 11:18 pm

Me n'alegro que us hagin agradat :ok: , és que des que vaig descobrir Pinterest que s'ha convertit en una font d'inspiració ;-))) .
Jo aquest any també m'hi vull posar amb temps, perquè aquest darrer Nadal ja no em va donar temps.
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: Majka » dl. març 11, 2013 9:55 pm

Et penjo la foto (m'han quedat una mica fosques) i t'explico el procés.
La idea era fer la major part amb el meu fill, ja que m'ho va demanar ell de fer un calendari d'advent i aprofitant les vacances de nadal fer una activitat junts, així que abans de començar ens vàrem posar els dos a l'ordinador i mitjançant el google imatges vàrem mirar diferents models i poc a poc li vaig deixar dissenyar a ell com el volia.
La tela la vàrem anar a comprar junts amb el nen (té 4 anys), ja que no vàrem trobar cap tros de feltre gran ho vàrem fer amb cotó i boata. El cotó el va triar ell, de manera que va triar el contrari del que jo volia (no fos cas!!). Li vaig deixar dibuixar l'arbre de nadal a ell a partir d'un patró que jo havia fet amb paper. Desprès amb feltre de l'abacus (uns paquets que van diferents fulls DIN A4 de diferents colors) amb una plantilla de cartró que vaig fer de la mida de les butxaques li vaig deixar marcar-ho al feltre. Retallar ho vaig fer jo que encara és molt perillós amb unes estisores. Desprès junts vàrem triar la distribució de colors (els números hem vaig decidir fer-los brodats i enganxar el quadrat blanc de feltre amb punt de festó), si el meu nen hagués estat més gran li hagués deixat escriure el números amb un retolador de roba i li hagués deixat enganxar amb la pistola de cola els quadrats blancs amb els números. Al final vaig cosir totes les butxaques a màquina.
calendari feltre.png
detall butxaques.jpg
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Re: Calendari d'advent amb feltre

EntradaAutor: curculla » ds. març 16, 2013 10:02 pm

Oh Majka!!!!!! M' encanta!!!!!!!

Torna a “Feltre”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::