Feltre

Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: Raqueleta » dg. nov. 25, 2012 3:05 pm

Jo vaig comprar la pistola de silicona i ahir la vaig estrenar... quina decepció! No trobo que enganxi bé aquella silicona, i queda gruixuda i fa bonys. Al final vaig acabar enganxant amb Loctite i genial, no m'ha tacat gens el feltre, com que tinc el que porta pincell l'aplico amb el pincell i no queden pegots, pel que no es taca el feltre. I amb el Loctite vaig anar la mar de ràpid...
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Feltre

EntradaAutor: petitaformigueta » dl. nov. 26, 2012 8:15 am

Raqueleta ha escrit: quina decepció! No trobo que enganxi bé aquella silicona, i queda gruixuda i fa bonys

Ostres, al principi a mi em passava el mateix ;-) Però jo he descobert que el truqillo està en deixar que s'escalfi estona i llençar la silicona que surt al principi.
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: Raqueleta » dl. nov. 26, 2012 8:23 am

petitaformigueta ha escrit:
Raqueleta ha escrit: quina decepció! No trobo que enganxi bé aquella silicona, i queda gruixuda i fa bonys

Ostres, al principi a mi em passava el mateix ;-) Però jo he descobert que el truqillo està en deixar que s'escalfi estona i llençar la silicona que surt al principi.

Li donaré una nova oportunitat, doncs. :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 26, 2012 7:31 pm

petitaformigueta ha escrit:Ostres, al principi a mi em passava el mateix ;-) Però jo he descobert que el truqillo està en deixar que s'escalfi estona i llençar la silicona que surt al principi.


Està bé saber-ho, perquè jo també la tinc i encara no l'he estrenat. Provaré a fer el que dius. Gràcies! :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dv. des. 07, 2012 1:06 am

Noies, a veure si em podeu ajudar:

- Vull fer una corona de feltre per l'aniversari de l'Arnau. El feltre que es fa servir, imagino que és el gruixut (3 mm), oi?.
A algun tutorial he llegit que hi ha qui fa servir feltre adhesiu, l'heu fet servir?

- Les que heu comprat a O-Karamba, he vist que posa que és sintètic i no deu destenyir, no?

Moltes gràcies, noies, sóc "novatilla" i tinc molts dubtes.
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: Momo » dv. des. 07, 2012 12:02 pm

TEma feltre addesiu, ni idea.
A O-karamba molt bé, hi he comprat i la qualitat és molt bona. És sintetic i no destenyeix.
El gruix aquest suposo que també t'anirà bé.
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Feltre

EntradaAutor: ninetapetita » dj. des. 13, 2012 10:51 am

Takita ha escrit:Noies, a veure si em podeu ajudar:

- Vull fer una corona de feltre per l'aniversari de l'Arnau. El feltre que es fa servir, imagino que és el gruixut (3 mm), oi?.
A algun tutorial he llegit que hi ha qui fa servir feltre adhesiu, l'heu fet servir?

- Les que heu comprat a O-Karamba, he vist que posa que és sintètic i no deu destenyir, no?

Moltes gràcies, noies, sóc "novatilla" i tinc molts dubtes.


Hola Takita,

Jo he fet servir feltre adhesiu, comprat a Fieltrozitos. I és molt pràctic, la veritat. Cal dir que jo el vaig fer servir per "forrar" la tapa d'un àlbum de fotos. Ara bé, quan has de cosir algo a aquell feltre, és un rotllo, perquè l'agulla et queda tota enganxosa (de l'adhesiu) i has d'estar netejant amb alcohol. Ara bé, si el que li posses a sobre també és d'adhesiu cap problema! Es que jo vaig cosir botons i aplicacions.
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. des. 13, 2012 12:20 pm

Takita ha escrit:Noies, a veure si em podeu ajudar:

- Vull fer una corona de feltre per l'aniversari de l'Arnau. El feltre que es fa servir, imagino que és el gruixut (3 mm), oi?.
A algun tutorial he llegit que hi ha qui fa servir feltre adhesiu, l'heu fet servir?

- Les que heu comprat a O-Karamba, he vist que posa que és sintètic i no deu destenyir, no?

Moltes gràcies, noies, sóc "novatilla" i tinc molts dubtes.


Hola Takita,

jo també soc molt novata amb el tema costura i sobretot amb el feltre. Avui és l'aniversari del meu petit i abans d'ahir vaig acabar-li la corona. La pots veure al post de projectes de costura: viewtopic.php?f=127&t=13961&start=2320
Jo el vaig fer amb feltre normal (crec qeu és de 1mm o 2mm) i el vaig fer doble. És qeu em van regalar una quantitat increible de feltre de tots colors i haig d'aprofitar-lo. La veritat és que penso que ja té prou cos. Primer m'havia plantejat possar-hi goma-eva a dintre però no m'ha calgut. Espero haver-te ajudat.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. des. 13, 2012 12:26 pm

Ah, per cert! A les que sóu ja unes expertes, he estat llegint una mica el post (no tot, clar, que hi ha moltes pàgines), la majoria recomaneu enganxar amb la pistola de silicona o ara he vist la silicona liquida de l'abacus que diu la kine. Sabeu si amb cola blanca també s'enganxa? He vist en el pot de cola que tinc a casa que també val per roba i qeu inclús es pot rentar a màxim 40ºC. El que vull fer, en principi no necessito que aguanti els rentats però és per saber si puc aprofitar la cola que tinc.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: Ponioleta » dj. des. 13, 2012 12:33 pm

eternitat ha escrit:Ah, per cert! A les que sóu ja unes expertes, he estat llegint una mica el post (no tot, clar, que hi ha moltes pàgines), la majoria recomaneu enganxar amb la pistola de silicona o ara he vist la silicona liquida de l'abacus que diu la kine. Sabeu si amb cola blanca també s'enganxa? He vist en el pot de cola que tinc a casa que també val per roba i qeu inclús es pot rentar a màxim 40ºC. El que vull fer, en principi no necessito que aguanti els rentats però és per saber si puc aprofitar la cola que tinc.



Jo he enganxat alguna cosa amb cola blanca però pot ser que traspassi una mica i llavors es veu per l'altre cantó i queda lleig. Jo em vaig comprar cola de roba, perquè no faig servir feltre gairebé mai i a part perquè no trobava la pistoleta de silicona
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. des. 13, 2012 12:40 pm

Gràcies ponioleta! Potser faré la prova amb un retall petit o si vaig a l'abacus em miro lo de la cola de roba i així ho aprofito per altres tipus de roba qeu no siguin només feltre.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. des. 13, 2012 1:36 pm

eternitat ha escrit:
Hola Takita,

jo també soc molt novata amb el tema costura i sobretot amb el feltre. Avui és l'aniversari del meu petit i abans d'ahir vaig acabar-li la corona. La pots veure al post de projectes de costura: viewtopic.php?f=127&t=13961&start=2320
Jo el vaig fer amb feltre normal (crec qeu és de 1mm o 2mm) i el vaig fer doble. És qeu em van regalar una quantitat increible de feltre de tots colors i haig d'aprofitar-lo. La veritat és que penso que ja té prou cos. Primer m'havia plantejat possar-hi goma-eva a dintre però no m'ha calgut. Espero haver-te ajudat.


Oh, ja l'he vist! m'encanta!!!! t'ha quedat molt maca!!! :ok: No tindràs pas el tutorial o patró, oi?
Jo he fet una prova amb feltre prim doble i és cert que té cos, però no m'acaba de convèncer el disseny i la teva m'agrada molt!

Edito per afegir: Per molts anys, Pau!!!
Takita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 13, 2012 1:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. des. 13, 2012 1:41 pm

eternitat ha escrit:Ah, per cert! A les que sóu ja unes expertes, he estat llegint una mica el post (no tot, clar, que hi ha moltes pàgines), la majoria recomaneu enganxar amb la pistola de silicona o ara he vist la silicona liquida de l'abacus que diu la kine. Sabeu si amb cola blanca també s'enganxa? He vist en el pot de cola que tinc a casa que també val per roba i qeu inclús es pot rentar a màxim 40ºC. El que vull fer, en principi no necessito que aguanti els rentats però és per saber si puc aprofitar la cola que tinc.


Jo he fet una prova amb cola blanca que tenia per casa i molt bé, no ha traspassat res. És d'aquelles que poden fer servir els nens i posa que es pot fer servir amb feltre.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. des. 13, 2012 1:43 pm

momo i ninetapetita, moltes gràcies! m'heu ajudat molt :ok:
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. des. 13, 2012 3:38 pm

Takita, no tinc patró ni tutorial. En vaig mirar moltes al google images posant "corona de fieltro" per inspirar-me i despres la vaig fer sobre la marxa. Però la puc reseguir en paper i t'ho envio per e-mail. Si vols envia'm un privat amb el teu correu
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. des. 13, 2012 5:46 pm

Ah! Yakita, gracies! ho provaré
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. des. 13, 2012 6:32 pm

Moltes gràcies! T'he enviat privi! :ok:

eternitat ha escrit:Takita, no tinc patró ni tutorial. En vaig mirar moltes al google images posant "corona de fieltro" per inspirar-me i despres la vaig fer sobre la marxa. Però la puc reseguir en paper i t'ho envio per e-mail. Si vols envia'm un privat amb el teu correu
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: Momo » ds. des. 15, 2012 1:18 pm

Eternitat, jo al principi i ara si treballo sobre paper faig servir cola blanca. Cap problema.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dv. gen. 04, 2013 11:32 am

Noies, per fi he pogut pujar fotos al bloc de la corona que vaig fer a l'Arnau pel seu aniversari i també d'una felicitació nadalenca que vam fer pels avis en que també vam fer servir feltre, per si les voleu veure :ok:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 04, 2013 11:45 am

Takita ha escrit:Noies, per fi he pogut pujar fotos al bloc de la corona que vaig fer a l'Arnau pel seu aniversari i també d'una felicitació nadalenca que vam fer pels avis en que també vam fer servir feltre, per si les voleu veure :ok:


Ha quedat molt xula!! (i l'Arnau!) neu:-)

Em sembla que li'n faré una al meu fill per disfressar xx:-D

Un dubte... els típics retalls de feltre quadrats que venen són massa petits? s'ha de comprar feltre "a metres"? (vull dir per poder tallar d'una peça la corona)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Feltre”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::