::PINTAR ROBA::

pintar, decorar, tenyir...
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dj. març 25, 2010 10:24 am

Merci Juda, queda apuntat a la llarga llista de coses per fer, a veure si trobo temps i li fem un regal al Papa!!! Que tenim una petita artista a casa!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dj. març 25, 2010 10:25 am

M'he deixat de preguntar, també s'ha de planxar abans de rentar com amb la pintura, perquèes fixi???
Avatar de l’usuari
juda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: juda » dj. març 25, 2010 9:12 pm

Pensa que ja ho has planxat abans, tot i així no està de més planxar-ho al reves. No recordo si l'havia
planxat o no les altres vegades.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dv. març 26, 2010 9:21 am

ok! Gràcies Juva :ok:
Ara nomès em queda anar a buscar la samarreta, hauré de fer un viatget cap al Decathlon!
Avatar de l’usuari
lapintada
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 12:23 pm
Ubicació: mozart 3, barcelona
Contacta:

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: lapintada » dc. abr. 07, 2010 1:06 pm

Estic peix ha escrit:Escolteu tinc un dubte a veure si em podeu ajudar.

Algun cop he pintat samarretes però la pintura costa molt d'escampar i al final trigo molt per fer un dibuix. Es pintura especial per roba i utilitzava un pinzell. El cas es que em costava molt escampar la pintura per la roba i per fer una línia tenia de repassar i repassar i repassar. Hi ha alguna manera o truco per fer que la pintura corri amb més facilitat?

Potser diluint-la una mica o potser amb la roba humida?

Merci :ok:


OJU Estic peix!
Sobretot no mullis la roba, que se t'escorreran els colors i hauràs de llençar la samarreta.
Si la pintura està massa espessa potser pots diluir-la amb una miqueta d'aigua, però si en tires massa et passarà el mateix que si mulles el teixit. Millor afegir-hi mèdium per a tèxtils (el venen a les botigues de belles arts). És com un làtex força líquid, i dilueix la pintura sense que s'escorri. També fa els colors més transparents, així que no en posis massa si no vols que es vegi el color del teixit.
Núria
lapintadabcn.com
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dc. abr. 07, 2010 4:46 pm

Al final he decidit de probar això dels plastidecors. La Rita li ha fet una samarreta al papa!! Com que és tota una artista ha quedat molt graciosa!! Ja li he fet fotos, quan tongui un moment les descarrego i penjo!!!
Si voleu samarretes llises passeu-vos pel Carrefour, les d'home són a 3 de tots colors (les blanques i negres a 2), i les de menuts a 2,5... crec que els preus estan molt bé.
De moment es veu el dibuix, ara l'acabo de planxar a veure si així es fixa més el color, desprès de rentar ja us diré qué tal!!!
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: petazetas » dj. abr. 08, 2010 7:34 am

piruleta ha escrit:Al final he decidit de probar això dels plastidecors. La Rita li ha fet una samarreta al papa!! Com que és tota una artista ha quedat molt graciosa!! Ja li he fet fotos, quan tongui un moment les descarrego i penjo!!!
Si voleu samarretes llises passeu-vos pel Carrefour, les d'home són a 3 de tots colors (les blanques i negres a 2), i les de menuts a 2,5... crec que els preus estan molt bé.
De moment es veu el dibuix, ara l'acabo de planxar a veure si així es fixa més el color, desprès de rentar ja us diré qué tal!!!


i tant, a veure si penges foto!

Jo a veure si penjo les ultimes creacions, que la veritat no tinc temps ni de fer fotos!
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Estic peix » dt. abr. 13, 2010 10:34 pm

Gràcies Núria :)

No sabia rés del mèdium per a teixits, GRACIES un altre cop. M'agrada fer coses d'aquestes, però trigo tant que m'ho penso dos cops abans de fer-ne. Ho provaré.

He passat vàrios cops per davant la teva botiga. No sé si ho recordaràs, un cop et vaig dir perquè no posaves targetes de visita al vidre de la teva porta :), son xules.

Tinc aquí al davant meu una de les teves targetes en forma de pajarita. A veure si em passo un dia per la teva botiga.

a reveure :)


lapintada ha escrit:
Estic peix ha escrit:Escolteu tinc un dubte a veure si em podeu ajudar.

Algun cop he pintat samarretes però la pintura costa molt d'escampar i al final trigo molt per fer un dibuix. Es pintura especial per roba i utilitzava un pinzell. El cas es que em costava molt escampar la pintura per la roba i per fer una línia tenia de repassar i repassar i repassar. Hi ha alguna manera o truco per fer que la pintura corri amb més facilitat?

Potser diluint-la una mica o potser amb la roba humida?

Merci :ok:


OJU Estic peix!
Sobretot no mullis la roba, que se t'escorreran els colors i hauràs de llençar la samarreta.
Si la pintura està massa espessa potser pots diluir-la amb una miqueta d'aigua, però si en tires massa et passarà el mateix que si mulles el teixit. Millor afegir-hi mèdium per a tèxtils (el venen a les botigues de belles arts). És com un làtex força líquid, i dilueix la pintura sense que s'escorri. També fa els colors més transparents, així que no en posis massa si no vols que es vegi el color del teixit.
Núria
lapintadabcn.com
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dt. abr. 13, 2010 10:41 pm

petazetas ha escrit:
i tant, a veure si penges foto!

Jo a veure si penjo les ultimes creacions, que la veritat no tinc temps ni de fer fotos!


No saps com t'entenc! :ok: Quan en tinc un de tranquil l'altre reclama, és un no parar!!
Passa't per un carrefour si se t'han acabat ja les samarretes que vas demanar, que surten bastant bé i són molt baratetes. A la Rita les del Decathlon no li queden bé, quan li van bé d'ample ja li han quedat curtetes!!!
Volem veure les creacions eh :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: petazetas » dv. abr. 16, 2010 12:15 pm

A veure nenes, 2 mostres una mica chungues per que les fotos estan fetes amb l'iphone i la llum no es massa correcta, però bé aquí estan!

Pel blanc de la vaca em va fer falta 3 capes deixant assecar entre elles però queda molt bé i quan es renta no perd gens gens...
Fitxers adjunts
vaca1.jpg
bug1.jpg
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dv. abr. 16, 2010 3:05 pm

Ei petazetas, molt xulo el pitet i la samarreta m'ha fet molta gràcia, n'hi hauré de fer una per al meu marit que sempre li estic dient això!!! Per cert l'has fet amb plantilla??
Avatar de l’usuari
martinica
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: martinica » dv. abr. 16, 2010 3:49 pm

Petazetas ( m'encantaven el teu nick) que xulo ¡¡¡¡¡
Piruleta (un alte nick per menjar ummmm ¡¡¡¡) :content: :content: :content: :content: :content: m'ho has tret del teclat :-D :-D :-D :-D :-D he pensat el mateix al veure la samarreta de la petazetas :r) :r) :r)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
juda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: juda » dv. abr. 16, 2010 11:00 pm

xulíssim petazetas !!!
A veure si les que aneu creant us aneu animant i pengeu les fotos.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: nuscka » dg. abr. 18, 2010 4:28 am

hem fet ho dels plastidecors! queda molt divertit per la canalla... no tinc fotos perque les vam regalar el mateix dia que les vam fer, eren per un aniversari.
Aqui al meu poble, al mercadillo, venen samarretes per 1 €... suposo que la qualitat no deu ser per tirar coets, pero pel que li duren al meu fill, ja van bé!
Petazetas, m'encanta la samarreta... com l'has fet?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Estic peix » dg. abr. 18, 2010 1:20 pm

per que no m'has sentit però crec que he deixat sorda la nena (que tenia en braços) de la rialla.

brutal!!!!!


petazetas ha escrit:A veure nenes, 2 mostres una mica chungues per que les fotos estan fetes amb l'iphone i la llum no es massa correcta, però bé aquí estan!

Pel blanc de la vaca em va fer falta 3 capes deixant assecar entre elles però queda molt bé i quan es renta no perd gens gens...
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: petazetas » dl. abr. 19, 2010 8:14 am

Hola guapes, moltes gràcies!

doncs efectivament vaig fer una plantilla.

Vaig imprimir per una banda l'escarbat i per l'altre el text, foradar amb tisores i cutter i vaig fer el muntatge sobre la samarreta, vaig marcar amb rotulador negre tèxtil (el d'escriure noms a l'etiqueta vaja) i després ala a pintar amb pintura negre i combinant pinzell prim i gruixut. Un parell de capes de pintura i llestos.

A veure si poso el pitet on vaig pintar LIA QUE LA LIA. Aquest a la llar d'infants va encantar. Per que sembla que el nom li vam posar que ni pintat.
:-D :-D :-D
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: edae » dl. abr. 19, 2010 8:39 am

T'han quedat molt xules Petazetas!!! :ok: :ok: :ok: M'agrada molt el pitet negre, d'on l'has tret??!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: petazetas » dl. abr. 19, 2010 9:02 am

edae ha escrit:T'han quedat molt xules Petazetas!!! :ok: :ok: :ok: M'agrada molt el pitet negre, d'on l'has tret??!


és de Limobebé, és el que en diuen babero grande
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: edae » dl. abr. 19, 2010 9:05 am

Uau, quina rapidesa!!! Gràcies guapa!! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dl. abr. 19, 2010 10:50 am

Ostres Petazetas, sí que volem veure el pitet de la Lia!!!

Per cert noies, si voleu samarretes baratetes aneu al Carrefour, us puc assegurar que aguanten que nosaltres no tenim lloc per estendre i les posem a la secadora i estan bé. Que la Rita no és precisament fineta amb el tema embrutar-se, com que sempre investiga!
Les d'home estan a 3 euros i les de peque a 2,5 si no em falla la memòria!!!

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::