::PINTAR ROBA::

pintar, decorar, tenyir...
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Momo » dl. abr. 19, 2010 9:41 pm

petazetas ha escrit:Hola guapes, moltes gràcies!

doncs efectivament vaig fer una plantilla.

Vaig imprimir per una banda l'escarbat i per l'altre el text, foradar amb tisores i cutter i vaig fer el muntatge sobre la samarreta, vaig marcar amb rotulador negre tèxtil (el d'escriure noms a l'etiqueta vaja) i després ala a pintar amb pintura negre i combinant pinzell prim i gruixut. Un parell de capes de pintura i llestos.

A veure si poso el pitet on vaig pintar LIA QUE LA LIA. Aquest a la llar d'infants va encantar. Per que sembla que el nom li vam posar que ni pintat.
:-D :-D :-D


Petazetas t'han quedat professionals!
Una pregunta, la vaca té els topos pintats sobre el blanc, o simplement no pintats i el que es veu negre és la tela?
I una altra pregunteta... el rotulador que utilitzes per perfilar no es transparenta amb la pintura de sobre? Ho dic perquè jo vaig fer una samarreta blanca i hi vaig dibuixar l'esbós amb llapis, dels normals. Després vaig pintar-hi a sobre i els colors més clarets es transparentava el llapis de sota.
Quan esperes perquè s'assequi abans de fer una nova capa?
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: petazetas » dt. abr. 20, 2010 7:51 am

Momo ha escrit:Petazetas t'han quedat professionals!
Una pregunta, la vaca té els topos pintats sobre el blanc, o simplement no pintats i el que es veu negre és la tela?


Els topos els vaig pintar a sobre del blanc. També un parell de capetes.

Momo ha escrit:I una altra pregunteta... el rotulador que utilitzes per perfilar no es transparenta amb la pintura de sobre? Ho dic perquè jo vaig fer una samarreta blanca i hi vaig dibuixar l'esbós amb llapis, dels normals. Després vaig pintar-hi a sobre i els colors més clarets es transparentava el llapis de sota.
Quan esperes perquè s'assequi abans de fer una nova capa?


Normalment ho faig per marcar i sempre hi pinto al damunt amb pintura negre, o sigui que no es veu. Per a alguna altre el que vaig fer va ser marcar-ho amb alguna cera de color.
El problema es si pintes amb colors clars, que llavors transparenta. Pero jo amb el blanc per exemple, com que hi poso 3 capes després no es veu res de res. Per fer la vaca, ho vaig marcar amb un plastidecor blanc de la Lia i després bé.

Lo de les capes de pintura, a vegades d'un dia per l'altre o a vegades un parell d'hores. Depén del temps que tinc! :-D :-D
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. abr. 20, 2010 10:17 am

Momo ha escrit:Ningú s'anima a dir un preu?

Doncs us el diré igualment per si us interessa... m'ha costat 2,30€. Crec que està súper bé!

Li he demanat a la noia si tenia bodys i samarretes de nen petit. M'ha dit que bodys no en té, però samarretes sí. En té de normals i de les que tenen els crecs al costat del coll per fer l'obertura més gran. I en diferents colors! Si us interessa, podria demanar-li el preu i fem una comanda conjunta. O si us n'interessen unes quantes, normalment en té en stock i no té problema en vendre'n 2-3 de sueltes.

Ja em direu alguna cosa si us interessa.



momo quina empresa es? em pots passar el contacte?

nenes que guai aixó dels plastidecors! jo ho havia vist i flipava, no tenia ni idea de com es feia! que guai, m'ho apunto per fer-ho un dia!

quines coses tant xules!!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Momo » dt. abr. 20, 2010 1:56 pm

Gràcies per l'explicació Petazetas!

Gloriadsn, l'empresa és d'Andorra. Si vols te l'envio per privi. :ok:
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. abr. 20, 2010 5:36 pm

si gràcies! :-)
Avatar de l’usuari
juda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: juda » dc. abr. 21, 2010 10:31 pm

Petazetas estas feta una professional, aviat ens hauràs de fer classes particulars a totes.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: petazetas » dj. abr. 22, 2010 7:43 am

juda ha escrit:Petazetas estas feta una professional, aviat ens hauràs de fer classes particulars a totes.


però que dius! si total acabo de començar! :-D :-D
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. abr. 22, 2010 8:49 am

Ostres, acabo de descobrir aquest post i m'encanta. A nosaltres tampoc ens agrada gaire el rosa ni el Hello Kitty i aqui m'heu donat la sol·lució!!!
El problema és que ni jo ni el Fuzztoonman sabem dibuixar. Suposo que sempre es poden copiar dibuixos o baixar-los d'internet....
Per cert Petazetas m'encanta el bebe a bordo de Star Wars (nosaltres també som bastant frikis). Que me'l deixaries copiar????
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: petazetas » dj. abr. 22, 2010 9:29 am

Fuzztoon ha escrit:Ostres, acabo de descobrir aquest post i m'encanta. A nosaltres tampoc ens agrada gaire el rosa ni el Hello Kitty i aqui m'heu donat la sol·lució!!!
El problema és que ni jo ni el Fuzztoonman sabem dibuixar. Suposo que sempre es poden copiar dibuixos o baixar-los d'internet....
Per cert Petazetas m'encanta el bebe a bordo de Star Wars (nosaltres també som bastant frikis). Que me'l deixaries copiar????


I tant! Cap problema!
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. abr. 22, 2010 9:58 am

petazetas ha escrit:
Fuzztoon ha escrit:Ostres, acabo de descobrir aquest post i m'encanta. A nosaltres tampoc ens agrada gaire el rosa ni el Hello Kitty i aqui m'heu donat la sol·lució!!!
El problema és que ni jo ni el Fuzztoonman sabem dibuixar. Suposo que sempre es poden copiar dibuixos o baixar-los d'internet....
Per cert Petazetas m'encanta el bebe a bordo de Star Wars (nosaltres també som bastant frikis). Que me'l deixaries copiar????


I tant! Cap problema!


Moltes gràcies!!!
Per cert, m'encanta el nom de la teva nena. Nosaltres és el que tenim decidit per si en tenim una segona. Per la primera ja feia temps que estava decidit.
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: marionaijan » dl. abr. 26, 2010 5:28 pm

Que passa artistasses!!
Jo també pinto roba, una mica de manera patillera però disfruto molt. Ara, una pregunta que no sé si es pot respondre pel tema marques. Quina pintura utilitzeu? I per pintar damunt de roba de color? He pintat sobre roba negra amb pintura opaca, però se segueix veient el color negre de sota. He d'anar fent capes? O és el tipus de pintura?
Gràcies!!

Petazetas, ole ole i ole les teves creacions!!
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: edae » dl. abr. 26, 2010 7:12 pm

Marionaijan, jo no pinto roba, però el meu home treballa en una empresa d'estampació de samarretes... i quan és una camiseta negra perquè quedi perfecte sempre hi han de fer 2 capes, i això que fan servir pintures bones!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: marionaijan » dl. abr. 26, 2010 8:48 pm

Mmmmmm, merci edae, ho provaré a veure com em va!
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: piruleta » dt. abr. 27, 2010 9:09 am

Noies, he probat de penjar la samarreta que li vam fer al papa amb plastidecors, però em diu que pesa massa!!! :ufs: Quan descobreixi com es fa la penjo, a veure si quan arriba l'Albert m'ho explica!! Quines complicacions.
Si voleu la tinc penjada al blog... però intento penjar-la aquí a veure si aquest vespre o demà tinc temps.
Ha quedat fluixet, però força bé. De fet ho vam fer amb els plastidecors "a saco" i segur que hi ha alguna tècnica millor, però vam probar a veure què i com que la Rita es va mostrar disposadíssima que això no sempre passa quan jo vull, al lio!!!
Avatar de l’usuari
lapintada
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 12:23 pm
Ubicació: mozart 3, barcelona
Contacta:

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: lapintada » dt. maig 11, 2010 11:32 am

Hola Mariona

Hi ha marques més bones i cares, però quan pintes sobre tela fosca no és qüestió de marques que quedi més o menys opac el color. Més aviat depèn dels colors, n'hi ha que cobreixen més i d'altres menys. El groc per exemple és molt transparent, en canvi el blanc acostuma a cobrir bastant. Jo diria que és pel preu del pigment (recordo comprar pigments en pols quan estudiava i el groc era força més car que els altres).

El que es fa per pintar sobre roba fosca és: primer una o dues capes en blanc deixant assecar entre capa i capa, i després el color final. Fixa-ho amb la planxa, i deprés quan rentis la peça gira-la del revés per que no es desgasti la capa de color i surti el blanc de sota.

Ànims, que tothom té un artista a dins!

Núria



marionaijan ha escrit:Que passa artistasses!!
Jo també pinto roba, una mica de manera patillera però disfruto molt. Ara, una pregunta que no sé si es pot respondre pel tema marques. Quina pintura utilitzeu? I per pintar damunt de roba de color? He pintat sobre roba negra amb pintura opaca, però se segueix veient el color negre de sota. He d'anar fent capes? O és el tipus de pintura?
Gràcies!!

Petazetas, ole ole i ole les teves creacions!!
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: laja25 » dl. maig 24, 2010 12:10 pm

Hola a todas, queria haceros una pregunta referente a la pintura para la ropa. Quiero escribir unas letras en un trapo de terciopelo, he hecho una plantilla de papel y creeis que con un spray normal quedaran las letras fijas o se borrarán, o quizás existe pintura en spray para ropa? gracias.
Avatar de l’usuari
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: bufOna » dj. set. 16, 2010 12:18 pm

Ei noies.... I pintar sabates???

Avui m'han passat un video de tunning de bambes "Converse"

És una bona idea!!!!

Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 16, 2010 12:53 pm

Ostres, q xulo! I ben fàcil q es veu!

Serà qüestió de comprar unes imatation blanques i provar a veure què! Suposo q la pintura negra del principi és pintura normal per tela no??
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: socpetitona » ds. oct. 02, 2010 12:51 pm

Hola noies!

Aqui, una altre obsessionada en pintar samarretes pels peques! M'encanta, cada dia al vespre m'hi poso una estona, em relaxa molt!!

Intentaré fer les fotos i penjar-les. Avui n'he fet una per la meva neboda que fa 4 anys i està boja per la Kitty, li he fet una que la Kitty va amb avió, uns núvols, i un dels núvols hi deia el seu nom.

Faig foto, ho prometo!

el que em falten son idees per pintar, si algu en fa, que pengi fotos!!! Per internet hi ha poques coses, una que m'agrada molt: www.mamami.es
Imatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: ::PINTAR ROBA::

EntradaAutor: Juliett » ds. oct. 02, 2010 9:58 pm

Aixxxxxxxxxxxx a mi m'agrada molt i també em crida l'atenció! pero ara per ara estic tant liada amb les galetes el decopage que no se jo si és bona idea començar amb les samarretes jajajaja
ImatgeImatge

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::