::PINTAR ROBA::

pintar, decorar, tenyir...
petazetas
:: girafa
Ubicació: Badalona - Barcelona
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am

Re: Comprar samarretes llises colors ::PINTAR ROBA::

dv. març 05, 2010 10:26 am

otia! ja em diràs el resultat!

Jo encara els he de comprar, però ara el que també faré és anar a comprar algun parxe de genollera de colors xulos i ala a fer muntatges espectaculars, pintura-parxe-rotu
neujor:-) neujor:-) neujor:-)
La Lia ja és tota una princesa!
petazetas
Ubicació: Badalona - Barcelona
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am

Re: ::PINTAR ROBA::

dv. març 05, 2010 10:38 am

Ja li he canviat el nom al POST! :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
Ítaca
:: dinosaure
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm

dv. març 05, 2010 12:20 pm

Ja ho he vist! :ok: :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Momo
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dv. març 05, 2010 1:15 pm

kero ha escrit:petazetas! he trovat els rotuladors! Saps les cases Carlin? doncs allà , son 6 rotuladors MILAN, (vermell, taronja, groc, verd, blau i negre) 4 € la caixa.
provaré aquest cap de setmana!

Ja ens diràs que tal!!!
piruleta
:: lleona
Ubicació: Granollers
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am

dv. març 05, 2010 2:46 pm

Ok, Itac@, no puc penjar fotos encara; però procuraré penjar-les al meu bloc, tot just l'estic començant a fer....

www.lapetitamarieta.blogspot.com

Abans m'entretenia a fer coses molt complicades, però ara vaig més ràpidet, serà que tinc menys temps?
Li acabo de fer una samarreta de monstre de les galetes, també n'hi he fet de marietes (parxe negre i vermell, jo els hi afegeixo uns fils negres trenats per fer les antenes), no sé si tinc fotos de tot ara ho miro a veure si ho puc penjar.
Quan tingui fotos millors ja les posaré!!!!
piruleta

dv. març 05, 2010 9:21 pm

petazetas ha escrit:otia! ja em diràs el resultat!

Jo encara els he de comprar, però ara el que també faré és anar a comprar algun parxe de genollera de colors xulos i ala a fer muntatges espectaculars, pintura-parxe-rotu
neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ei, que volem totes, totes les fotos. Qué xafardera eh!! és que així agafo idees, que tinc encarregades unes quantes samarretes llises per "tunejar".
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

dg. març 07, 2010 11:26 am

Oh, nenes, quines cosetes que feu!

Jo amb la samarreta de batista de primera posada, tenia un dilema. Al menys per aquí la zona li diuen samarreta de la sort, i sembla pecat si no li poses al nen. El problema és que a mí no m'agradava cap de les que veia amb cigonyes, òssets ni coses així. Ara ma mare m'ha trobat una llisa, blanca, i hem comprat a l'Abacus retoladors de roba. Crec que simplement li posaré el seu nom i llestos.
I com també tinc algun body llis, faré alguna pràctica...

En quant ho tingui us ho ensenyo!
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

dl. març 08, 2010 11:57 am

hola noies!
he fet una troballa, per les patatilles com jo, a l'hora de fer dibuixos.
A les botigues de patchwork tenen un paper que es diu freezer paper, que és el que fan servir als estats units per congelar.
Doncs aquest paper, si el planxes, es queda enganxat a la roba, i el pots desenganxar facilment, i resulta ideal per fer plantilles per estampar.

a veure si algú s'hi anima!
ImatgeImatge
Momo
Contacta:

dl. març 08, 2010 3:02 pm

Porto tot el cap de setmana buscant els materials! Aquí a Andorra si surts de la minicadena i el tabac no trobes res! Sembla mentida...
Al final he trobat les pintures en una botiga de manualitats i belles arts, però encara no he trobat una samarreta llisa pel papi. Totes tenen algo o són blanc immaculat. Buscava algo de color blau o verd...
Els rotuladors no ells vaig trobar, vaig anar a Carlin i no els tenien. Ja ens diràs que tal van per si els demano, o no.
La meva idea és fer-li una samarreta al meu home pel dia del pare. Li farà l'Aleixet així que serà un dibuix abstracte. Em fa una por!!! Com acabarem tots!!! Marxa bé, la pintura de les mans?
piruleta

dl. març 08, 2010 11:32 pm

La pintura és a l'aigua, així que per les mans no hi ha problema, ara posa-li a l'Aleixet una bona bata o alguna samarreta que es pugui tacar!!!
Si no n'has fet servir mai has de saber que s'ha de planxar el dibuix que facis amb un drap a sobre i sense vapor. Es fixa la pintura i així no marxarà quan la rentis!!
Molta sort amb les manualitats!!!!!
Momo
Contacta:

dt. març 09, 2010 2:26 pm

Ei!

Ja he trobat les samarretes! Un company de feina m'ha passat el contacte d'una empresa d'aquestes que fan regals d'empresa (bolis, samarretes de publi...). Resulta que en tenen de diferents qualitats i en tenia en estoc de molts colors! La vaig trucar ahir i aquest matí m'ha vingut a veure a la feina amb una mostra de tots els colors disponibles. Demà em portarà la resta. LA veritat és que mooooolt bé, estic molt contenta! >.-<: :content: :ok: :ok:
A més no dirieu que m'han costat? Va, dieu la vostra. Són samarretes d'home, talla XXL, de cotó llises (gramatge 170, que està força bé). I m'ha assegurat que aquestes són de les que les costures no es deformen amb la planxa, que les altres són moooolt més barates. A veure, quant dieu?
Momo
Contacta:

dc. març 10, 2010 3:08 pm

Ningú s'anima a dir un preu?

Doncs us el diré igualment per si us interessa... m'ha costat 2,30€. Crec que està súper bé!

Li he demanat a la noia si tenia bodys i samarretes de nen petit. M'ha dit que bodys no en té, però samarretes sí. En té de normals i de les que tenen els crecs al costat del coll per fer l'obertura més gran. I en diferents colors! Si us interessa, podria demanar-li el preu i fem una comanda conjunta. O si us n'interessen unes quantes, normalment en té en stock i no té problema en vendre'n 2-3 de sueltes.

Ja em direu alguna cosa si us interessa.
kero
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 7:38 pm

dc. març 10, 2010 3:53 pm

Momo ha escrit:
kero ha escrit:petazetas! he trovat els rotuladors! Saps les cases Carlin? doncs allà , son 6 rotuladors MILAN, (vermell, taronja, groc, verd, blau i negre) 4 € la caixa.
provaré aquest cap de setmana!

Ja ens diràs que tal!!!

entre que no sé dibuixar i que aquests rotuladors no estan fets per omplir espais....em sembla que probaré les pintures..

P1030367 copy.jpg
kero
Entrades: 159
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 7:38 pm

dc. març 10, 2010 3:56 pm

Momo ha escrit:Ningú s'anima a dir un preu?

Doncs us el diré igualment per si us interessa... m'ha costat 2,30€. Crec que està súper bé!

Li he demanat a la noia si tenia bodys i samarretes de nen petit. M'ha dit que bodys no en té, però samarretes sí. En té de normals i de les que tenen els crecs al costat del coll per fer l'obertura més gran. I en diferents colors! Si us interessa, podria demanar-li el preu i fem una comanda conjunta. O si us n'interessen unes quantes, normalment en té en stock i no té problema en vendre'n 2-3 de sueltes.

Ja em direu alguna cosa si us interessa.

està MOLT BÉ!!! jo estaría interessada si feu una comanda!
juda
:: papallona
Ubicació: (Anoia)
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm

dl. març 15, 2010 10:24 pm

Petazetas t'ha quedat xulissima la samarreta, no hi ha res com saber dibuixar.
Els rotuladors més que per pintar jo crec que millor fer-los per reseguir o dibuixar petites coses.
La idea de les genolleres és magnifica, m'ha agradat molt.
Fa temps que pensava en fer-ne de samarretes però no sabia com, havia pensat de fer plantilles,
quan ho provi ja us diré.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

dj. març 18, 2010 11:31 pm

Escolteu tinc un dubte a veure si em podeu ajudar.

Algun cop he pintat samarretes però la pintura costa molt d'escampar i al final trigo molt per fer un dibuix. Es pintura especial per roba i utilitzava un pinzell. El cas es que em costava molt escampar la pintura per la roba i per fer una línia tenia de repassar i repassar i repassar. Hi ha alguna manera o truco per fer que la pintura corri amb més facilitat?

Potser diluint-la una mica o potser amb la roba humida?

Merci :ok:
edae
:: dofí
:: dofí
Ubicació: provincia girona
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm

dv. març 19, 2010 3:35 pm

Per pintar roba també queden molt xulos els plastidecors. Sí, sí, amb plastidecor!!

Feu punta del color que volgueu, o uns quants barrejats, i amb una plantilla foradada els poseu sobre la camiseta i ho planxeu amb un paper de diari al mig. Després, amb un retolador negre per roba feu el contorn i detalls del dibuix.
Ho havia fet a colònies de monitora, i queda molt xulo, a més, els nens hi poden participar triant els colors i fent punta. :ok:
Imatge
Imatge
juda

dv. març 19, 2010 10:29 pm

Ostres no hi pensava amb això dels plastidecors, jo també ho havia fet i queda xulíssim.
Potser ho torno a provar algun dia. :-:)
piruleta

dt. març 23, 2010 9:24 am

No ho sabia això dels plastidecors!!! Semba fantàstic, ho probarem amb la Rita que als seus 2,5 anyets és tota una artista fent cares!!! a més si dibuixa algú en concret fa veure que se'l mira i tot!!!
desprès al rentar no marxa? I els plastidecors valen tots o ha de ser alguna marca en concret?
juda

dc. març 24, 2010 9:31 pm

Jo quan he fet lo dels plasticecors no ho he fet de cap marca en concret i fins i tot he barrejat marques.
I amb les rentades no marxa, home al cap de moltes rentades es va descolorint una mica però igual que pot passar
amb la pintura.

Torna a “Roba”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::