impressions en teles??

pintar, decorar, tenyir...
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

impressions en teles??

EntradaAutor: Sesita » dv. des. 03, 2010 10:54 am

Bones,
Estic pensant en fer alguna manualitat de roba i m'agradaria possar alguna foto en roba tb. Sabeu com ho puc fer? he vist que venen una tela especial per imprimir-lo desde casa, però he mirat les instruccions i em sembla difícil... alguna ho ha fet??
PEr que m'enteneu tinc dos idees, una és fer un cobertor de llibre per l'àvia i possar-li una aplicació de patchwork amb la foto dels peques...
i lo altre que vull fer, és una samarreta pel papa i possar-li el dibuix de 5 cartes (d'un joc en concret que l'hi agrada) i dos cartes més amb els nens... en total sería la samarreta amb les 7 cartes. Això no sé com fer-ho, poder lo més fàcil es una estampació però com estic fent trapets per tothom ell vol que l'hi faci algo amb les meves mans tb... així la samarreta se l'ha podría endur als tornejos i anar mes friki... neu:-D
No sé... se us acut alguna manera de fer-ho?? xxo.0.o
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: Laure » dv. des. 03, 2010 11:38 am

Hola! No sé si t'he entès bé però jo algun cop he anat a una copisteria i m'han estampat l'estampat o foto que he volgut en tela. Pots portar el tros de tela que vulguis i t'ho fan. Per la idea de les cartes , podries fer una fotografia del montatge i aleshores estampar-les igual sobre un tros de tela. No sé si és això al que et refereixes. xxo.0.o
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: Sesita » dv. des. 03, 2010 12:44 pm

Laure ha escrit:Hola! No sé si t'he entès bé però jo algun cop he anat a una copisteria i m'han estampat l'estampat o foto que he volgut en tela. Pots portar el tros de tela que vulguis i t'ho fan. Per la idea de les cartes , podries fer una fotografia del montatge i aleshores estampar-les igual sobre un tros de tela. No sé si és això al que et refereixes. xxo.0.o


Gràcies Laure, però si faig l'aplicació amb l'estampació, vols dir que no marxarà quan passi la plancha?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: Laure » dv. des. 03, 2010 2:00 pm

Hola Sesita,

què vols dir? quan planxis un cop confeccionat? s'ha de planxar amb un drapet a sobre o del revés. Però potser no et refereixes a això?

No sé si t'estic entenent! xxo.0.o
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: Sesita » dv. des. 03, 2010 2:48 pm

Haviam si m'explico bé... xxo.0.o
Si estampo la foto en un troç de tela la retallo i l'utilitzo d'aplicació sobre una altra tela, encara que posi un drapet a sobre quan planxi, vos dir que no em saltarà la foto??
Imatge
Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: soclamarga » dv. des. 03, 2010 4:18 pm

ostres, fa dies que volia obrir un post preguntant més o menys això. Això de la copisteria no em va bé perquè queda la foto com "enganxada" i jo vull que quedi com si la imatge fos de la pròpia tela (vull fer una cosa pel meu nen i anirà a la boca segur, o sigui que no vull que es vagi empassant pintura....). Jo crec que aquestes estampades amb el temps es van fent malbé, no només de la planxa, sinó de rentar-les... no??

Pel que comentes de la samarreta, a les botigues de fotos (fotoprix, kodak, i també per internet, etcetcetc) fan coixins amb la foto impresa (no estampada!): pel que vulll jo no em serveix pq hauria de fer-ne molts i em surtiria caríssim, però si només vols una imatge potser sí que t'¡aniria bé. També fan semarretes amb ña foto, però no sé si llavors és estampada...

A veure si algú ens pot donar altres solucions!
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: Sesita » dl. des. 06, 2010 9:50 pm

gràcies per les respostes!
Al final he comprat una tela especial per la impresora i ho intentaré fer a casa. Ara em falta comprar la tinta! xx:-D

El tema de la samarreta no sé encara, poder penso un altre regal. :camio:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: laja25 » dv. des. 10, 2010 6:01 pm

Sabeu si a qualsevol copisteria portant un tros de tela, et posan el logo que tu vulguis, o això ho fan a altre lloc que no sigui una copisteria.
Gracies.
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: bipa » dv. des. 10, 2010 8:52 pm

Soclamarga no entenc massa bé què vols però vaig trobar una pàgina que et fan la roba que tu vulguis dissenyar i també venen teles dissenyades per la gent... és aquesta: http://www.spoonflower.com/ i tot està en anglès, però potser et serveix... hi ha diferents acabats (cotó, de samarreta, de seda,...)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: soclamarga » dg. des. 12, 2010 8:39 pm

bipa ha escrit:Soclamarga no entenc massa bé què vols però vaig trobar una pàgina que et fan la roba que tu vulguis dissenyar i també venen teles dissenyades per la gent... és aquesta: http://www.spoonflower.com/ i tot està en anglès, però potser et serveix... hi ha diferents acabats (cotó, de samarreta, de seda,...)


Estic flipant amb aquesta pàgina!!!! M'aniria de cooonyyaaaaaa!!! Moltíssimes gràcies bipa!! A més és molt barat! I t'envien una mostra de les diferents teles per només 1 euro!! Que guai! Geniaaaal! Llàstima que m'hagi despertat tant tard, però és igual, el que volia fer no ho faré per nadal perquè no tindria temps, però ja trobaré l'ocasió (sant, aniversari...).

(acabo de demanar la mostra de teles! jiji )
(ups: per la mostra no, però acabo de veure que per l'enviament de la roba un cop dissenyada, et cobren 20 dolars com a mínim...Tot i així crec que em continuarà sortint més barat que si ho feia aquí en un fotoprix d'aquests que m'imprimissin fundes de coixí, que no és el que volia!)
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: impressions en teles??

EntradaAutor: bipa » dg. des. 12, 2010 10:39 pm

Doncs ja explicaras la teva experiència !!! jo n'he comprat algunes dissenyades per la gent però no m'he atrevit amb el tema de disseny (tampoc tinc res en ment...) i és que tampoc soc una crac de l'anglès i no vaig molt segura.... però si que em va fer gràcia que una de les noies que va dissenyar una de les robes que he comprat m'ha escrit per agraïr-me que la comprés i preguntant-me què en faré, no sé, mola :ok: i vaig pensar que era una bona web per tenir en compte mai que vulgui fer una cosa "especial"...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::