AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

pintar, decorar, tenyir...
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nacristai » dj. nov. 03, 2011 9:25 am

Bon dia! us explico a veure si alguna em pot ajudar... he heretat una babynomade de color rosa, i jo estic esperant un nen, i tot i que tinc robeta amb coses roses, la babynomade no m'agrada(és massa rosa!!) i no sé si la puc tenyir!!és que m'estalviaria uns bons calerons!!!! si alguna sap com tenyir teixit polar i em dóna un cop de mà, jo, el meu Xabier i la meva economia us agraïrà moltíssim!! :love:
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nuscka » dj. nov. 03, 2011 9:49 am

tenyir no se, peró vaig veure un tutorial per fer-ne una! ja t'el buscarè...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nacristai » dj. nov. 03, 2011 10:13 am

nuscka, el tutorial ja el tinc!!però era per aprofitar-lo!! gràcies guapa!!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nuscka » dj. nov. 03, 2011 10:19 am

doncs em sembla que no és pot tenyir... també pots provar-ho amb alguna cosa vella que tinguis de folro polar i a veure com queda...
i si no rosa! hauries de veure en Medir amb un folro polar rosa fucsia... li encanta! és el seu color preferit... i va de conya per veure'l de lluny quan està fent el cafre amb els seus amics!
fora tabús!
comencem una educació no sexista des de ben petits!

aixó si, preparat per les tonteries que et diran les iaies del carrer...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nacristai » dj. nov. 03, 2011 10:27 am

no si a mi m'agrada el rosa pels homes i nens(cada any li cau al nacristaiman una samarreta rosa!!), el que passa és que m'agrada una mica de rosa, no tooooot rosa....
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nacristai » dj. nov. 03, 2011 10:44 am

us explico, fins fa 3 setmanes no sabia el sexe del meu fill per què no volia saber-ho fins que un metge m'ho va dir ficant la pota fins al fons... però això és una altre història...i tinc forces cosetes roses, i ara que la gent sap que és un nen,no paren de dir-me que com li haig de posar coses de nena...PERDÓOOOOOOOOOOOOO??????jo he decidit fer el que em dóni la gana, és que la gent és molt criticonaaaa!!! i jo en començo a estar farta!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nuscka » dj. nov. 03, 2011 11:03 am

ai si nena, la gent és molt plasta, i amb les hormones de l'embaras, tampoc ajuda gaire.... per cert nacrostai, cda vegada que veig el teu contador s'em dibuixa un somriure a la cara, no hi puc fer més!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: laucob » dv. nov. 04, 2011 8:59 pm

he trovat per internet que es amb colibri si ets d'argentina pero nosaltres estem a l'espanya jo el que et puc proposar es que provis amb un lava i tinye dels supers o si vols anar un chic mes segura pregunta a una drogueria, potser et podran ajudar pero viguila que no sempre queda el color que un vol.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: Momo » ds. nov. 05, 2011 1:24 pm

I si hi cuses a un dels costats una tela per sobre d'un altre color? Vull dir, la part de dins, on anirà el Venecianet la deixes tal i com està. A la part de fora agafes una de les tapes i la deixes del color que sigui i l'altre tapa hi poses un color "de nen". Et quedarà un Babynomade personalitzat moníssim i unisex. A part, les dues textures de les teles diferents poden quedar bé...
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nurdeu » ds. nov. 05, 2011 1:41 pm

nacristai, no sabia que al final heu decidit saber que espereu!!!!!!!! Així que un nen, moltíssimes felicitats!!!!!!!! Ja té nom??

Per com tenyir un teixit com aquest no et puc ajudar...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: esquimal » ds. nov. 05, 2011 2:52 pm

Nacrista, ho sento no et puc ajudar, no en tinc ni idea. Jo compro el tint al súper, però no sé si funciona amb polar, suposo que a la capsa ho diu. Em sembla que la marca és Iberia.
Així que finalment saps que tindràs un nen eh! Quina relliscada el metge, però ENHORABONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: Veig que no et queda massa ja eh :p-) :p-) :p-)

Aprofito el post per fer-vos una pregunta, sabeu on venen roba polar a metres? És que vull fer-li uns guants i una bufanda al David però no sé d'on treure-la. Vaig veure uns patrons molt xulos a Sew Baby .
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nacristai » ds. nov. 05, 2011 8:55 pm

nurdeu ha escrit:nacristai, no sabia que al final heu decidit saber que espereu!!!!!!!! Així que un nen, moltíssimes felicitats!!!!!!!! Ja té nom??

Per com tenyir un teixit com aquest no et puc ajudar...


Nurdeu guapa!! no, no volia saber-ho però em vaig anar a fer una eco 4d, i 3 minuts més tard de dir-li que NO VOLIA saber el sexe, m'espetega a la cara: -Mira, aqui tenim els testicles :ufs:
Vaig estar 3 dies de dol per haver perdut el meu part imaginat i ara ja gaudint a la fi de l'embaràs :love:
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nacristai » ds. nov. 05, 2011 8:57 pm

esquimal ha escrit:Nacrista, ho sento no et puc ajudar, no en tinc ni idea. Jo compro el tint al súper, però no sé si funciona amb polar, suposo que a la capsa ho diu. Em sembla que la marca és Iberia.
Així que finalment saps que tindràs un nen eh! Quina relliscada el metge, però ENHORABONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: Veig que no et queda massa ja eh :p-) :p-) :p-)

Aprofito el post per fer-vos una pregunta, sabeu on venen roba polar a metres? És que vull fer-li uns guants i una bufanda al David però no sé d'on treure-la. Vaig veure uns patrons molt xulos a Sew Baby .



Cuca!! a la botiga on vaig a fer patch en vénen per metres, però em sembla recordar que només blava i rosa.La botiga es diu trossets de patchwork, i també a la botiga Borbón dels encants nous on compro el 80% de les robes per que les té baratísssimes, la més cara crec que la té a 10e i´n'hi ha de precioses!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: AJUDA!NECESSITO TENYIR TEIXIT POLAR!!

EntradaAutor: nurdeu » ds. nov. 05, 2011 9:31 pm

nacristai ha escrit:
nurdeu ha escrit:nacristai, no sabia que al final heu decidit saber que espereu!!!!!!!! Així que un nen, moltíssimes felicitats!!!!!!!! Ja té nom??

Per com tenyir un teixit com aquest no et puc ajudar...


Nurdeu guapa!! no, no volia saber-ho però em vaig anar a fer una eco 4d, i 3 minuts més tard de dir-li que NO VOLIA saber el sexe, m'espetega a la cara: -Mira, aqui tenim els testicles :ufs:
Vaig estar 3 dies de dol per haver perdut el meu part imaginat i ara ja gaudint a la fi de l'embaràs :love:


Osti tu, quina cagada!! Bueno, després del dol suposo que súper contenta de saber que està tot bé!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::