Quina tècnica utilitzeu per pintar roba

pintar, decorar, tenyir...
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Quina tècnica utilitzeu per pintar roba

EntradaAutor: anny » dt. ago. 21, 2012 10:08 pm

Hola...
Porto diferents intentones fetes i no m'acaba d'agradar els resultats... us explico les diferents tècniques que he fet servir:
1. He fet una plantilla amb plàstic dur, he posat el plàstic sobre la samarreta enganxada amb celo i l'he reseguit.
2. he posat a sota la samarreta (era de color blanc i es transparentava una miqueta) el dibuix i cartró dur i l'he resseguit (tot i que he intentat ser força fidel, el dibuix ha quedat una miqueta diferent)...
3. he intentat fer un dibuix jo mateixa, copiant d'un altre dibuix que estava a part (m'ha quedat fatal... realment no sóc una bona dibuixant!!!)

Estic utilitzant els rotuladors per a tela Giotto...

Avui he agafat de la biblioteca un llibre que explicava una tècnica totalment diferent que no l'he provat.. posava que es tenia que copiar (amb els retoladors per a roba) sobre un plàstic dur (polietileno o plipropileno) el dibuix que es volia fer i deprés planxar el plàstic sobre la roba....

Algu em pot donar algun truc perquè quedi bé... o explicar-me com ho feu.... Gràcies!!!!!
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: Quina tècnica utilitzeu per pintar roba

EntradaAutor: Kia » dt. ago. 21, 2012 10:39 pm

Hola anny :content:

Doncs jo li vaig pintar al Pol la samarreta del seu aniversari ab rotuladors de roba. La samarreta era blanca, i el que vaig fer va ser imprimir el dibuix triat. El vaig posar dins la samarreta i el vaig calcar amb llapis. Com que la samarreta era blanca i el dibuix en color, es veia bastant bé :ok: Després el vaig resseguir amb els rotuladors i pintar per dintre. Va quedar molt xula, i ja l'he rentat un munt de vegades i segueix igual que el primer dia >.-<: >.-<: >.-<:

Et poso foto per què vegis el resultat...
Fitxers adjunts
samarreta Pol.jpg
samarreta Pol.jpg (30.22 KiB) Visualitzat 12745 cops
Avatar de l’usuari
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: Quina tècnica utilitzeu per pintar roba

EntradaAutor: annajana » dc. ago. 22, 2012 8:09 am

mooooolt xula anny!!!
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Quina tècnica utilitzeu per pintar roba

EntradaAutor: nuscka » dc. ago. 22, 2012 6:51 pm

si vols fer-ho amb plantilla, pots fer-ho amb freezer paper.
El venen a botigues de patchwork, fas el dibuix que vulguis, i s'enganxa amb la planxa. Un cop seca la pintura, retires la plantilla i no deixa cap residu.
ImatgeImatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Quina tècnica utilitzeu per pintar roba

EntradaAutor: soclamarga » dv. set. 21, 2012 10:35 pm

anny ha escrit:Hola...

2. he posat a sota la samarreta (era de color blanc i es transparentava una miqueta) el dibuix i cartró dur i l'he resseguit (tot i que he intentat ser força fidel, el dibuix ha quedat una miqueta diferent)...


Hola, ja sé que fa temps d'aquest post, però m'interessava el tema i volia comentar-te que l'altre dia al meu home se li va acudir un sistema que em va anar genial per "resseguir" la silueta d'un dibuix a sobre d'una roba: vaig enganxar el dibuix sobre un tros de metacrilat blanc que tenia, vaig posar-hi una làmpada a sota enfocada cap a dalt, i a sobre del dibuix hi vaig posar la roba. El dibuix es transparentava completament bé i el vaig poder dibuixar sense problemes. Jo tampoc sóc gens bona dibuixant i va quedar perfecte! És clar que no tothom té un tros de metacrilat a casa, però es pot fer el mateix sobre un vidre d'una finestra per exemple (jo ho feia de petita per calcar dibuixos jeje).

La pregunta que volia fer jo era amb quins materials la pintàveu la roba, perquè jo vaig comprar una espècie de dacs de l'Alpino que són per pintar roba (després cal planxar-ho), però vaig pintar sobre una tela de rus i al rentar-ho es va descolorir moltíssim, i això que el vaig repintar però va tornar a marxar. Aquests rotuladors de què parleu on els heu trobat? creieu que pot anar bé sobre la tela de rus igual que sobre una roba llisa??

Bé, moltes gràcies per si llegiu el post i em podeu donar un cop de mà!

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::